3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه دوستان...


ببخشید نیم ساعت زودتر میرم.....


شبتون بخیر و خداحافظ

تولدت مبارک

اولین تولد مجازی در جهان!!!


فاطمه جون:


بیاشمارو فوت کن تا100 سال زنده باشی.......دلت شادو لبت 


خوش..........تا 100 سال زنده باشی!!!


        

          

به به.....


اینم شما!!! فوووووووت کنننننننننننننن




امیدوارم به همه آرزو هات برسی

ادامه مطلب ...

پاتووووووووووووووووق

سللللللللللام از این به بعد شنبه دوشنبه و چهارشنبه ازساعت9 شب تا 


9/30 ما آنلاین هستیم!!!!!!! شما چطور؟؟؟؟؟

      

                    

توپ اوووووووووووووومد!!!

سلام بربچه های باصفا...خوبین ایشالله؟؟؟؟


ی خبرتوپ دارم!! تنها برنامه طنز ورزشی در 


کهکشان راه شیری از فردا شب دوباره استارت میزنه


و پابه جدول پخش شبکه جوان میزاره....این برنامه 


جذااااااب ک به گویندگی شاهین شرافتی


وسردبیری شکوفه موسوی  هست رو از دست ندید.


(این برنامه درماه محرم وصفر پخش نشد)


فرداشب ساعت 19الی 20/30

توپ اوووووووووووووووووووووومد!!!


یک ساعت ونیم : خنده.....



toop.radiojavan.ir

برف...

سلام دیروز هوا آفتابی بوداااا ولی دیشب برف اومد!!منم توی همه 


جای حیاط خونه


نوشتم رادیو جوان اینم نمونش:


اینجاشب نیست...



برنامه های شبانگاهی شبکه های رادیویی همیشه طرفداران خاص خودشون رو داشتن و دارن...

شب بیداران رادیو جوانی هرشب از ساعت دوازده تا دوشب برنامه زنده "اینجاشب نیست" رو میشنوند

برنامه ای از گروه فرهنگ شبکه جوان که هرشب یک تیم مسئولیت بستن این برنامه مفرح رو داره.

برای اینکه بیشتر با این گره ها آشناشی و بگی ک تادونشینی روی عنوان متن "اینجاشب نیست" کلیک کن.

ادامه مطلب ...

فرارسیدن ماه ربیع الاول را به همه شما دوستان عزیزم تبریک وشادباش عرض میکنم



خداحافظ عابران سپیده

عابران سپیده من....

خدانگهدار

سروش آسمانی، باران رحمت، نمای نزدیک، یادداشتهای شبانه ، یا اول ،نوبت پنجره ها، به امیدتو،عابران سپیده و..

10سالی میشه جوانم ...اما نمیشه همیشه جوان بمونی.  16 سالی میشه برنامه سازم ...اما انگار نمیشه همیشه برنامه ساز بمونی ....تو آینه که نگاه میکنم احساس میکنم هنوز جوانم، اما ...

باتک تک برنامه ها زندگی کردم هر جمله ای که برای برنامه ها نوشتم ازعمق وجودم نوشتم.حس گرفتم بادونه دونه آیتم هایی که ساختم . ذوق کردم با دیدن پیامکها و پیام هایی که شما فرستادید.خستگی تا9شب اداره موندن ازتنم در رفت صدای مهربونتون روکه شنیدم ،اما دلم گرفت که گفتن آب بستی توی برنامه...

دوست داشتم میشد باتک تک تون تو برنامه تلفنی صحبت کنیم .دلم می خواست وقت میشد تمام پیامک هاتون روتو برنامه می خوندیم اما ...

آقای طالاری زیاد تلاش کردم بشه باهاتون تماس بگیریم نشد ببخشید.

خانم نیکیان، اقای بحری ،آقای شرزه وبقیه دوستان پیامهاتون شادی به دلم می آورد.امیدوارم همیشه شادباشید وپاینده اگر کمی، کاستی یا به قول مدیران آب بستنی در برنامه بود حلال کنید.

همچو مهتاب که از خاطر شب میگذرد                                        هرشب آهسته زافاق دلم می گذرید

                                                                        عابرپیاده         نرجس السادات صالحی


روی خداحافظ عابران سپیده کلیک کن...

ادامه مطلب ...

توجه توجه

سلام


دوستان عزیزی که لطف میکنید و به وبلاگ خودتون سر میزنید:


هرروز به گالری های عکس و صفحات وب توجه داشته باشید چون هرروز عکس و مطالب جدید به وب 


اضافه میشه. نظرهم یادتون نره...ممنونم

رحلت پیامبر اکرم و شهادت دومین نور ولایت را تسلیت عرض میکنم.


توجه!

سلام دوستای رادیویی....


به درخواست شما عزیزان چند عکس دیگه به گالری شماره یک اضافه شد...فردا هم نوبت گالری 


شماره دو و سه هست...منتظرباشید. نظظظظظظظظظظظظظر هم بدین

صدای جوان هفت روزه شد!

                     بنام تنها یکی،واون یکی هم

                     خدا


             

 یک هفته پیش مثل امروز (ساعت 6:30)عصر این وبلاگ افتتاح شد!

راستش اول هیچ تجربه وشناختی راجب به وبلاگ نویسی نداشتم!اما بعد تصمیم گرفتم این کار رو به صورت حرفه ای شروع کنم(حرفه ای!!!!؟) نمیدونم تا الان چقدر موفق بودم...اما امیدوارم بلاخره به جایی برسم که همه شما راضی باشید.

من از شما خواستم تا در بخش "ازصدای جوان چه میخواهید؟" بهم بگید که دوستدارید صدای جوان چه مطالب و عکس های داشته باشه و راجب به قالب هم گفتگو کردیم...

وب رو تا الان خیلی دوستداشتم واز اینکه ازش استقبال شد خیلی خوشحالم....انشالله که شماهم دوست داشتید.

ازتون خواهش میکنم همین الان وتوی همین بخش هر انتقاد،نظر یا پیشنهادی دارید یا

 اصلا هرچی دوسدارید بگید!! صدای جوان توی این یک هفته چطوربود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

زمستان دوستداشتنی من...

زمستان دوستداشتنی من...





زمستان را دوست دارم...

این هوا رادوست دارم...

خیس شدن درختان عریان زیرباران رادوست دارم...

بوی آب، بوی خاک، دوستشان دارم...

صدای نم نم باران، صدای شرشر نابدان...

هوای تازه، پاک، دوستشان دارم...

هوای ابری رادوست دارم...

برف وبرف بازی رادوست دارم...

همه رادوست دارم...

زمستان رادوست دارم...

یک لیوان چای داغ درکنار شیشه بخارگرفته پنجره...

و....

یک صدای بهاری....صدای جوان

همه را دوستدارم...

زمستان رادوست دارم...

امضاء: فاطمه نیکیان،یک روز بارونی....

زمستان91


سلااااااااااااام دوستان گالری عکس ما بلاخره راه افتاد!!! و به زودی چندعکس براتون میذارم ازشون دیدن کنید و همینجا نظر بدین....ممنون از همهههههههه تون

قالب وبلاگ تا آخر "زمستان" همین باشه؟؟؟؟؟؟