3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر گرامی باد


نظرات 31 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ http://4shanbeshab.blogfa.com

سلام فاطمه خوبی?!
عید و به همه ی مادران عزیز تبریک میگم خصوصا مامان خودم.....الهی سایشون همیشه بالای سرمون مستدام.....

سلام خانومی خیلی ممنون شما خوبی؟

سحر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

چقد وبت پرباره وپر مطلب.......خیلی خوشم اومد ازاینجا.......
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی
4shanbeshab.blogfa.com

ممنون از لطفت رفیق

سرزدم .باید بگم وبت عاللللللللیه من خودم از طرفدارای سرسخت شباشبم

فاطمه خاتمی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

روز مادر رو به همه ی مادرهای مهربون تبریک میگم .فاطی جون خودت چوطوری ؟؟؟

خوبم عزیزم

زهرااحمدی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

ولادت حضرت فاطمه (س)مبارک همچنین روز زنو به همه زن ها مسلمون و مادرای گل تبریک میگم من همین جا روز معلم و خلیج همیشه فارس هم تبریک میگم راسی سلام فاطمه جون ببخشید از بس ذوق داشتم نفر اولم یادم رفت شما به بزرگی خودت ببخش


قول نمیدم حالا ببینم چی میشه

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااام ابجیدلم برات ی ذررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره شدهخووووبی؟؟؟؟سلامتی؟؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااام وای فائزه دل منم خیلی تنگ شده بود

من خوبم تو خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فائزه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

روز مادر و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

زهرامحرابی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

ولادت حضرت فاطمه الزهرا به همه ی مسلمان جهان مبارک باد علی الخصوص همه ی فاطمه ها وزهرا ها
فاطمه نیکیان تبریک میگم بهت،تا آخر عمرت به اسمت افتخار کن کاری که همیشه من می کنم.

سلام عزیزم.
بله البته........

فاطمه زاهدی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام فاطمه جان
خوبی عزیزم؟
منم روز مادر و به همه ی مادرای دوستداشتنی تبریک میگم
انشا اله که همیشه سلامت باشن...

سلام

قربان تو عزیز

ستاره نادری چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ق.ظ

سلام فاطمه جون خوبی؟؟؟

روز مادر مبارک باشه
•.¸¸.❤❤.¸¸.• .¸¸.•❤•.¸¸.•.¸¸.❤•.¸¸.❤❤.¸¸.• .¸¸.•❤.¸¸.•.¸¸.❤❤.¸¸.• .¸•.¸

به به سلام ستاره جووووووون
من خوبم عزیز شما چطوری؟

مریم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام فاطمه جونم
منم این روز رو به همه مامانای گل تبریک میگم

salam azizam

زهرا قاسمی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ http://mrynaz.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه جوووووووووووووووووون خووووووووبی عزیزم؟


منم روز مادر رو بهههههههههههههه همههههههههههههههه ی مادر های گل تبریک میگم ایشالا همیشه سلامت باشن.

سلام عزیزم خوبی؟ فاطمه جون چطوره؟؟

فاطمه دارابى چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

Salam aji...
Delam vasat ye zare shode...:(
Sms ham behet nemirese?!:/
Kheyli kheyli kheyli ziyadddddddd dossssset darammmm:****
Rasti eydet mobarak:)

سلام منم دلم برای همه تون تنگ شده بود

نه چیزی نیومده

عیییییییییدت مبارککککککک

منم دوووووووورستدارم جیگرم

فاطمه محسنی زاده چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

سلااااااااااام
نمیدونی چقد دلم براتون تنگ شده
برام خیییییییییییییلی دعا کنید
من از سد کنکور رد بشم دیگه راااااااااااااااااااحت بشم

به به سلام عزیزدل

ایشالله که موقث باشی هم توی کنکور هم توی سایر چیز ها

مریم محسنی زاده چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام فاطمه جون
خوبی عزیز
عیدت مبارک...وهمچنین روز مادر بر همه ی مادرها مبارک باشه مخصوصا به بهترین مادر دنیا(مامان خودم)

سلام مریم عزیز

من خوبم ممنون

فاطمه شاه علی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

فاطمه جوووون سلام....خوبی؟؟؟؟
عیدتون مباااااااااارک دوستان

salam azizam mamnon

فاطمه شاه علی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

یه سوال داشتم:دقیقا جه موقع هایی آنلاینی؟؟؟

motasefane ta bade emtehanat nistam vali badesh hamon4shanbr 1 shanbe

فائزه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

قرررررررررررررررررررربونت ابجی.من خوبم خداروشکر.چه خبراااااااااااااااا عزییییییییییییزم؟؟؟

khabar khasi ni mikham age khoda bekhad mosabeghe tanz sherkat konam

مهدیه پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

روز معلم مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام اگه میشه منو با نام کلوپ هواداران عبدالله روا لینک کن.
منتظرم...
با تشکر

salam shoma ke adres nadadi

سارا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ

سهلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم
مسابقه طنز خوبه تو کدوم میخوای شرکت کنی ؟؟؟ وای تذکره سخته مونولوگم معلوم نیس چی هس! متنم ی جوریه ولی متن خوب

علیک سهههههههههلام
ببین من کار طنزم چندان قوی نیست...
میخوام خودمو محک بزنم من بخش متن شرکت میکنم!

سمانه پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ http://avayeradiojavan.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
دلم برا همتون تنگیده بود
راستی ببخشید من اینترنتم هی قطع میشه نمیتونم زیاد سر بزنم
راستی روز مادر هم مبااااااااااااااااااااااااارک

سلام عزیزم

فاطمه دارابى جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام دوباره بر بهترین دوستم
چطوری خانومی؟!
نمیدونم چرا هی دلم برات تنگ میشه!
ای خدا بگم چی کارت کنه!

منم دیگه!!!!

فائزه جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

بههههههههه بههههههههههههه
چه خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووب
ببینیم ابجیمون چیکار میکنهمن مططططمئنم موفق میشی

قربان تو بمب انرژی خودم

زهرا قاسمی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://patoghshab2.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااام ممنوووووووووووووووون همگی خوبیم فاطمه هم بهت سلام مخصوص میرسووووووووووووونه!!!!!!!!!!!

Fatemeh sobhani جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

Hellooooo
Kheili taajob kardi man omadam aree???
Harroz Rooze madare
Tabrik be madaran emroozo farda
Khosh bashin

mamnooooooon

گروه آموزشی دانشمندان جوان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://ysg.blogfa.com/

سلام
خوش به حالتون
ما هم رشته خوندیم شما هم.
دارین تو استودیو خوش می گذرونینا.

movafagh bashid

حدیثه ولیون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://khiyaleman.rozblog.com

سلااااااااااام و دروووووووود
خووووووبی بچه زرنگ کرمون؟؟!
بابا نمیگی دلمون برات میتنگه؟

با تاخیر عیدو تبریک میگم

ایشالله که همه تو امتحانا و کنکور موفق باشین و بعد این قضایا دوباره دور هم جمع شیم و خوش بذگرونیم

بدروووود تاااا بعد

salam .mamnon

eishalla

مینا اکبری شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

سلاااااااااام
کجاایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

madre3. khone
khone .madre3!!

سیده فاطمه یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

راسی فاطمه دستت درد نکنه بابت اون فایل منو جوانالان که دقت میکنم 3 دیقشو جا موندم!
ولی دمت گرم لپ کلامش تو همون 3 دیقش بود
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

khahesh mikonam

شبکه اجتماعی جیکو جیک چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ق.ظ http://jikojik.ir

در شبکه اجتماعی جیکو جیک منتظر شما هستیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد