3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

منو جوان تولدت مبارک



یک برنامه متفاوت یک برنامه پراز انرژِی و شور


یک برنامه جالب که بقیه برنامه هارو معرفی میکنه


یک برنامه دوستداشتی برای من و تو برای ما جوونای رادیویی


حالاتولد این برنامه هست


یک سال گذشته و این برنامه کلی توی دل شنونده ها جا پیدا کرده

_________________________________


منوجوان یک برنامه دوستداشتنی با این عوامل هست:


سولماز ادیبی
تهیه کننده
سیروس رجبی
تهیه‌کننده
فرزاد محمدی
ارتباطات
سمانه مبلغ حسینی
مجری و سردبیر

که هرروز (شنبه تا چهارشنبه ) از ساعت 4 ما شنونده اون هستیم

یک برنامه توپ که گفتگو های جالب با عوامل شبکه و پشت صحنه های جالبی برای ما

یک برنامه با ایده های جالب

یک برنامه به اسم :

منو جوان




تولدت مبا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!رک



نظرات 13 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://911251.blogsky.com

سلام و درورد دوست عزیز
من از وبلاگ شما دیدن کردم وبلاگ خوب و جالبی دارید
منم به رسم وب نویس ها از شما انتظار دارم که از وبلاگ بنده دیدن فرمایید
با تشکر پوریا

سلام
مچکرم . بله حتما

مریم باقری سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.javanradio.blogfa.com

سلام
تولد من و جوان هم مبارک باشه

ماشالا چه تولدی داشتیم این ایام
تا باشه از این جشن ها باشه

ارهههه!

نازنین سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام فاطمه جون

منم صمیمانه تولدشو تبریک میگم
مچکرم از همشون

سلام تو ایرانی؟!

فاطمه خاتمی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

بادا بادا مبارک بادا .چه تولد در تولدی شد .
تفررررررررررریک .

حورا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام
تولدش مبارک

فاطمه شاه علی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

بچه ها رفتیم جام جهانی......
از کره بردییییییییییییییم.....
به همه تون مخصوصا فاطمه جونم تبرییییییییک میگم!!

دودورو دورو دودودو! اییییییییییییییییییییرا!!!!!!ن
هه ممنوووونم رفیق تبریییییییک

فاطمه شاه علی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

تولدش مبااااااااااااارک....
واقعا این ایام خیلی روزای خوبی بود.همه اش جشن و شادی.....

فاطمه زاهدی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام
مبارک باشه

مهدیه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

سمانه مبلغ حسینی سردبیرش هم هست چرا ننوشتی؟!!

ستاره نادری چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام …!

مریم فیاض چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام!اینو که خودم اول از همه گفتم!صبح همگی بخیر!

مریم فیاض یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام!من باید به کی بگم تولدم داره نزدیک میشه!یک روز قبل تولد حسن اسماعیل پور!ها!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم فیاض یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام!من باید به کی بگم تولدم داره نزدیک میشه!یک روز قبل تولد حسن اسماعیل پور!ها!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسی ک گفتی پیش پیش تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد