3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

اگرچه حرف دلم را به هیچ میگیری در ارزوی سلامی دگر.....

سلام دوستای خوبم خیلی ممنونم از کسایی که به این وبلاگ سر میزنن و با حضور گرم خودشون بهم انرژی میدن


اگه یادتون باشه ما 3 ماهه داریم جابجا میشیم اما الان دیگه جدی جدی داریم میریم(!!!) 


بعداز جابجا شدن هم من مسافرم و در کل بگم که دو هفته ای نیستم. دلم براتون خیلی تنگ میشه


روز جوان رو هم به همه تون تبریک میگم به امید روزهای خوب.......


شادزی مهرافزون : فاطمه نیکیان

نظرات 21 + ارسال نظر
فائزه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

سلااااااااام و دروووود به آبجی گلم
آخییییییییییییییی.داری میری؟؟؟دلمون خ‍ـــــــــــــــــــــــیلی برات تنگ میشه

ghorbane to

.:: مکتب زندگی ::. چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام...

وب جالب و پرمحتوایی دارید.

خوشحال می شوم به کلبه حقیرانه ما هم سری بزنید..

در ضمن با تبادل لینک موافق هستید؟

درصورت تمایل ما را با اسم مکتب زندگی لینک کنید..

بعد بفرمایید که شما را با چه اسمی لینک کنیم.


منتظر حضور گرمتون هستیم...

salam mamnon az lotfe shoma

3dayejavan link kon manam mikonam

مینا اکبری چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

خوش بگذرهههههه بههت

mer30

فاطمه زاهدی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام عزیزم
به به مبارکه...انشا اله به شادی...
ما هم خیلی دلمون برات تنگ میشه.
انشا اله که این دو هفته هم زود بگذره و
دوباره بیای و پست های توپ بذاری
خدا پشت و پناهت.

mochakeram aziz

مهدیه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

دلم برات میتنگه!

من الان ککربلاممنم:-

سیده فاطمه سبحانی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

الان اشک شوق در چشمان من حلقه ور شد
برو در پناه خدا

مینا نوروزبیگی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://hichestaneman.blogfa.com

سلام فاطمه جانامیدوارم خوش بگذره و زود برگردی...التماس دعا عزیزم....

قربونت عزیط حتما......

سمانه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ http://avayeradiojavan.blogfa.com

درد تو را به تنهایی نمی کشم،که تمام سنگریزه های زمین منتظر گام های تو اند
تا کوه شوند و پرچم تو را در اوج عشق خود بر افرازند
و آن وعده محتوم چه نزدیک است
اگر عاشق باشیم

**********

به امید روزی که همه پیامک های جهان این باشد
«مهدی فاطمه آمد»

**********

عیـــــــــــــدت مبــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

مچکککر

زهرااحمدی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام ایشالا بهت خوش بگذره

قربون داعش;-)

سیده فاطمه سبحانی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ http://agoodstart.blogfa.com

ای خدااااااااااااااااادخمل رفتی کربلا؟؟بابا چرا نمیگی4 تا التماس دعا ازت میگرفتیم4
حداقل حلالیت میطلبیدیحلالت نمیکنم
دور از شوخی حالا میدونم برگردی برگشتی از کربلا ولی همین الان نفست پاکه یه دعای کوچیک واسه منم بکن بگو خدایا خیلی هواشو داشته باشاینم بگو خیلی زود قسمت منم کنه..
باشه؟!

ولی باهات کار دارم به خالت نمیگی میری کربلا ؟!
هـــــــآآآآآآآآآآآآن؟!

ببخشید خاله جونم!!!!
دعاگو همه هستم

سیده فاطمه سبحانی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

چی شد اونجایی یا برگشتی؟
ها؟

سلام الان نجف هستم. جاتون خالی.....

مینا اکبری یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

وااااااااااااای فاطمه سلااااااااام.دلم واست یه ذره شدهههه.منو یادت نرهااا خیلی نیاز به دعا دارم.واسه مریضامونم دعا کن.اجییی مراقب خودتم باش.اونجا حتما خییلیی گرمه.مراقب باش گرما زده نشیاااا

چشم حتما.... ممنوووونم
ی چی بگم؟!!!!! من سرما خوردم!!!!!!!!!!!!!

سیده فاطمه سبحانی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

وا دخمل نت از کجا گیر اوردی؟
اوخی! خوب میشی

فکرشو بکن 5 روز اینجا نت بود و من بی خبر بودم!!!!
مرسییییی خاله!

ساناز منوچهری دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ http://julidehnevesht.blogfa.com

درود
پیروز باشی فاطمه عزیز

سلام
ممنونم ساناز جون شما هم

زهرااحمدی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام آجی دعا فراموش نشه گلم

سلام دعا گو بودم رفیق

سیده فاطمه سبحانی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

اِ ؟! چطوری ساناز؟
فاطی برو حالشو ببر هتل 5 ستاره ای؟

نه 4 ستاره بود! ولی خیلی خوب بود!

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام فاطمه جونم.برگشتی دیگه آره؟؟؟
خوش گذشت؟؟؟ما رو که یادت نرفت دعا کنی؟؟؟

سلام اره خیلی خوب بود!
اسمت گلم؟

MASOOME پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااام فاطمه جان. خوبی آبجی؟
دلم برات تنگیده.
فردا شب ساعت 7 تا 11 شب آنلاینم. خیلی خوشحال میشم اگه بیای. منتظرت هستم.

سلام شرمنده من امروز تازه نت دار شدم خونه جدید! ممنون

حوریه سلیمان شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام فاطمه جان کجایی ؟؟؟دیگه دلم تنگ شده

سلام وای باورت میشه من اووووووووووووومدم!

زهرااحمدی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام فاطمه جون التماس دعا اگرم برگشتی زیارتت قبولللللللللللللللللل عزییزززززززززززمممممممممممممممممممم

سلااااااااااااااااام ممنونم

فاطمه شاه علی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام.ببخشید اون کامنتی که اسم نداشت مال من بود...

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد