3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

بخش جدید و ویژه این وبلاگ


دانلود کنید


همراهان رادیو جوان و این وبلاگ سلام:


از این به بعد شما دوستای گلم متونید بخش هایی کوتاه از برنامه ها...کلیپ ها و


انونس های رادیو جوان را از وبلاگ صدای جوان دانلود کنید . امیدوارم مورد


استفاده


و پسند قرار بگیره که حتما هم همینطوره!



*************************************************************************

برای دانلود به  صفحه "دانلود کنید وب مراجعه کنید، ضمنا گالری تصاویر هم بروز شده



نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه زاهدی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام عزیزم
چه خوب...ایده ی خیلی خوبیه...آفرین:)
حتمأ دانلودشون میکنم...مرسی

ghorbanat

مریم کی پور شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام خانم

وبت جالبه ها. راستی میدونستی تولد وبت با روز تولد من یکیه

سلام وای جدی میگی؟؟؟
اخی چقدر خوب

فاطمه سادات دادمرزی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

خیلی دوست دارم دستت دردنکنه حتما بذار

رها شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

مهشیدسلمان منش سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام فاطمه جون چطوری از دیشب تا حالا بدو بدو داشتم تا بیام بهت بگم دمت گرم اون شعری که تو اینجا شب نیس خوندی و پخش شد وآفرین به شاعرش...

mamnonam azizam lotf dari

مهشیذسلمان منش شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

اوایل شباشب وقتی فهمیدم سحر خانم جعفر بیگلو برنده ی شب5 شدن فقط قد سر ناخن حسودیم شد اما بعد دلم خوش شد به یه چیزی...
ولی وقتی آنونس تو و فاطمه دارابی رو شنیدم داشتم از غصه میترکیدم با این وجود که شما فقط 2سال ازم بزرگترید اما من هیچ کاری نمیکنم برای اینکه تو رادیو شنیده بشم...
ولی افرین آهنگ هایی که استفاده شده بود خیلی خوب بود

مهشیدسلمان منش شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

راسی دوستان یادم رفت بگم
روز دخملا مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
چند سوال جهت خاموش شدن آتیش فضولی
کیا امروز دعوتن برا این مراسمه یکیش مال سبقت آزاد بود اون یکیم یادم نیس
بعد دیگه ببخشید فاطمه جون سوال میکنم امسالم اثر فرستادی جشنواره شانستو امتحان کنی؟؟؟؟

اره فرستادم!
اختتامیه مسابقه طنز
300 نفرن!

مهشیدسلمان منش چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

منظور جوابتو نفهمیدم که درباره ی آنونست گفتم راسی که انتخاب شد بعنوان مجری برای شنبه بعد از شبکه های تلویزیون کی میذاره

جاااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟
اصن نگرفتم چی گفتی!!
ایمیل من رسید ایتمو میگم؟

سمانه پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام دوستم
اگه میتونی آنونس های اینجا شب نیست رو برای دانلود بذار

salam hatman

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد