3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

تولد! تولد!

تولد آنلاین دوست بسیار عزیزمون:


فائزه عباس پور


آنلاین فرداشب (10 شهریور) از ساعت 20 در همین پست


همه شما دعوتید!


پست قبلی رو فراموش نکنید!


اینم کیک فائزه جان هستی یا نه؟؟؟؟ فوت کن!





نظرات 122 + ارسال نظر
فاطمه فلاح یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام عزیزم
ممنون که سر زدی
تولدشون مبارک:)

فائزه یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

سلااااااااام و دروووووووووود
خوبی؟
ممنوووووون بابت انلاینکلا ممنوووون به خاطر همه چی

fadat

مهشیدسلمان منش یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام چطوید تولد فائزه جانم مبارک
دیدم همه ی بچه ها صمیمی ان و بافامیلی نطر میدن گفتم منم با فامیلیم نظر بدم...

تسنیم یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

تولد فائزه جون مبارک باشه
ایشالا 120 سال در کنار خانواده محترمش با طراوت و نشاط زندگی کنه
کلییی بووووس از راه دور برای فائزه عزیز

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام
به به یه تولد دیگه
آبجی فائزه تولدت مبارک
بزن دست قشنگه رو به افتخار آبجی مون

فائزه عباس پور یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ http://moojebartar.blogsky.com

سلام مجدد
ممنووووونم از آبجی فاطمه فلاح و مهشید خانم گللطف کردید عزیزای دلم

فائزه عباس پور یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ http://moojebartar.blogsky.com

این کامپیوتر من دوباره قاطی کرده!!!!!!
یه دفعه ممکنه اصن هیچ چی و باز نکنه!!!!!
اگه توی پاتوق امشب به مشکل برخوردم تقصیر خودم نیستااااا.امیدوارم بتونم بیام که شرمنده تون نشم.دوستون دارم.فعلا...

انشالله که میای

صبا بحری یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام فائزه جون تولدت مبارک عزیزم ایشاللله میایی

سحر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ http://vazirnameh.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک فائزه جونم
ایشالا صد و بیست سال زنده باشی

فاطمه جون اجازه هست ماهم خودمونو دعوت کنیم؟

baleeeeeee

فائزه عباس پور یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ http://moojebartar.blogsky.com

سلاااااااااامکسی اینجا هست؟؟؟

baleeeeee

فائزه عباس پور یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ http://moojebartar.blogsky.com

دوستان حسابی منو شرمنده کردیدااااممنووووووووووون از آبجی فاطمه محسنی زادهتسنیم جانو ابجی صبا
راسسستی آبجی صبا تولد خودتم پیش پیش مبااااااارررررررک

سحر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://vazirnameh.blogfa.com

سلام دوباره
آمدید؟
آبجی فادزه هم که هست

bale salam

مرضیه فرهادیان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

سلاااااااااااااااام بر همگی
توللللدت مباااارک آبجی فائزه

به به سلام

فائزه عباس پور یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

سلاااااااااااااام به هممممممممممممممممممممممممه
ممنوووووووووووون آبجی سحر و آبجی مرضیه عزییییییییییز

صبا بحری یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

lمرسی فائزه جونم
خب؟ چه خبرا

مرضیه فرهادیان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام بر همه ی حاضرین تاحالا
مدیریت محترم وبلاگ
آبجی فائزه
و سحر خانم که فک کنم سحرجعفر بگلو باید باشه آره؟

سلام عزیزم

مرضیه فرهادیان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

و سلااااام به صبای عزیز

سحر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

خواهش میکنم آبجی فائزه جون

راستی کادومو الان بدم یا بعد از کیک؟

بذار بعد کیک جذاب تره البته یک ربع دیگه کیک میاد!

سحر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام مرضیه خانم گل

بله جعفربگلو هستم کوچیک شما

خوشحالم که به وبلاگم اومدی سحر عزیز

فائزه عباس پور یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

من همین چن دیقه پیش در جوار شیخ سعدی بودم!!سلام همه رو هم رسوندم

ای جان سلامت باشه

صبا بحری یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام مرضیه عزیز سحر فاطمه فائزه و همه

فائزه عباس پور یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

خخخخخخخخخخخ
من سلام رسوندم به سعدی سعدی که سلام نرسوند که!!!!!!!

هااااااااااااااااان

سحر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

ممنون فاطمه جون
منم خیلی خوشحالم از اینکه با شما و وب خوشگلت آشنا شدم

قربانت

سحر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام بر صبا خانم عزیز

مرضیه فرهادیان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

سحر جون بزرگی عزیز، خوشحالم از دیدنت به صورت کامنتی

من عاااااشق قسمت کادو ام ، امشب ماکاران نداریم؟

ایم! راستش من خیلی رسع غذا اماده میکنم پس بگید چی دوستدارین تا تهیه کنم!

سحر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

فائزه جون سلام ویژه ی منو به سعدی رسوندی؟
قضیه ی ادامه دهنده ی راه و اینا رو گفتی؟

صبا بحری یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

فائزه بهترین کادویی که گرفتی رو بهمون بگو

ها راس میگه
لحجه رو دارین

مرضیه فرهادیان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ

غذاش ته دیگ دار باشه لطفا ، در ضمن امشب اگه ته دیگ داشتیم مال منو کسی نخوره هاااااااا

ای بابا اون شب اخر بهت ماکارون نرسید؟

سحر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

قربانت مرضیه جون

من شام املت می خوام
اونم از نوع دانشجوییش

اووووووووه سحر من اخر املت درس کردنم بخدا!!
یعنی کلا غذایی بلدم همینه! البته با فسنجون

فائزه یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

واااااااااااااااااااااای آبجی سحر ببخشششششششششش یادم رفت بگم!سلامتو رسوندماااا ولی قضیه ادامه دهنده راه رو یادم رف!چون وقتی رفتم بالا سر قبرش داشتم با دوستم حرف میزدم زودی فاتحه خوندم و سلام رسوندم و دیگه یادم رف!!ببخششششششش

ای بابا عجب موع ظ لی! با کدوم ز هس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد