3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

جوانه تمدید شد



 شورای سیاست گذاری جشنواره جوانه پس از بحث و بررسی در خصوص امکان تمدید زمان دریافت آثار جشنواره جوانه موافقت کرد زمان دریافت آثار تا ساعت 24 روز سی ام آبان تمدید شود.

به گزارش ستاد خبری جشنواره جوانه و دبیر اجرایی جشنواره دلیل اصلی تمدید زمان دریافت آثار را درخواست بیش از حد مخاطبان شبکه عنوان کرد و گفت : مخاطبان سرمایه اصلی شبکه هستند و حتما باید به نظر آنها توجه شود.
افتخاری افزود: دلیل دیگری که اعضا را متقاعد کرد زمان دریافت آثار تمدید شود در پیش بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بود که فرصت مناسبی است برای ساخت برنامه در حوزه جوان و معنویت که موضوع بخش ویژه جشنواره است.
دبیر اجرایی جشنواره در پایان گفت: تغییر زمان دریافت آثار باعث شد تا زمان داوری و در نتیجه زمان برگزاری مراسم اختتامیه نیز تغییر کند. با احتمال زیاد اختتامیه اویل اسفند ماه یا پایان فروردین 93 برگزار خواهد شد.

نظرات 11 + ارسال نظر
فاطمه محسنی زاده شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام عزیزم
عیبی نداره...خدا رو شکر که خودت خوبی...ایشالا گوشیت زود درست بشه خیلی دلم برات تنگ شده

هدیه السادات یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

فاطمه جون چرا نیستی گوشیت چرا خاموشه

شرمنده ابجی

سحر یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://http

دستشون درد نکنه!

فاطمه خاتمی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام فاطمه جون من چند وقت به اینترنت دسترسی نداشتم بعدش به خاطر درس جشنواره جوانه رادیو کم گوش میدادم .چرا حالا دیگه سجاد شهرابی تو شباشب نیست؟حامد عسگری کجا رفت؟چرا وبلاگ شباشب به روز رسانی نمیشه؟واااای دیگه داره گِریَم میگیره...شرمندم ولی یه توضیح میدی گلم؟

سلام عزیزدلم دلم خیلی برات تنگ شده بود

بله با تغیرات جدید حامد عسگری دیگه نیست وب هم که...
نمیدونم والا!

نیاز سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام شما بیوگرافی گوینده هارو هم دارین؟
میشه بیوگرافی ابوالفضل اینانلو رو بذارین؟
ممنون میشم

سلام بله بخش بیوگرافی هارو بخونید

فاطمه خاتمی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ

منم دلم برای همه ی بچه ها تنگ شده عزیزم فقط این چندوقت درگیر یک مشکلی بودم ایشاالله اگه خدا بخواد درست شد دیگه وقتم به نسبت ازادتره.
خیلی دلم تنگ شده بود واستون عزیزم

قربونت عزیزم ایشالله که مشکلاتت هم حل میشه

مهشید چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ http://plus14.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام اصا تمدید شد که شد چه بهتر اصا مام بیخیال و خیال کردن میشیم ریلکس این چند ماه رو سر میکینیم
راسی حال و احوال؟؟؟

قربون اغا!

fateme.s جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

fatem joOn salAm
dighe in web ham nemiai?????

سلام چرا عزیزم

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

واااااااااااااااای من همه ش این روزا یاد پارسال میفتم
دلم میخواد اون روزا باز تکرار بشن ولی دیگه اونا چسبیدن به دفتر خاطرات ذهنم و زندگیم
همه ش میگم کاش یکم زودتر با شماها آشنا شده بودم
روزایی که اینجا دور هم بودیم و منم تو جمع تون بودم برای من زود تموم شد....نشد زیاد با شماها باشم
کاش زندگی مث صفحه ی نت یه کلیک داشت که میشد برگردی به عقب....هییییییییییییییی
امروز شیراز از صبح بارون میومد جات خالی انقده دلم میخواس منم گریه میکردم....عاشق بارونم

فاطمه محسنی زاده سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

آدرساشو نوشتم ولی نفهمیدم رسید یا نه
بس که گیجم
الان کامپیوترم خاموش شد آدرسا سیو نشده بود

مهشید چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ http://plus14.blogfa.com

سلام عزیزم معلومه خیلی سرت شلوغه
راستی این روز ها به یاد ما هم باشید امیدوارم یه دعای کوچولویی هم برامون بکنید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد