3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

tavaloood

فاطمه زاهدی عزیز دوست دوست داشتنی رادیویی و گل تولدت مبارک با آرزوی

 بهترین ها

صوفی در آیین اختتامیه جشنواره جوانه:

صوفی در آیین اختتامیه جشنواره جوانه:
جوانان سرمایه های اصلی رادیو به ویژه شبکه جوانند

معاون صدای رسانه ملی در سومین جشن جوانه رادیو جوان، جوانان را سرمایه های باارزش جامعه و رسانه دانستند که سرنوشت و آینده کشور در انتظار آنان است.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا؛ آیین اختتامیه سومین جشنواره جوانه با حضور محمد حسن صوفی معاون صدای رسانه ملی، بهنام احمد پور مبارکه مدیر شبکه رادیویی جوان ، جمعی از مسئولین کشور، پیشکسوتان، هنرمندان رادیو و تلویزیون و جمع کثیری از مخاطبان رادیو در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

 در این مراسم "محمدحسین صوفی"، معاون صدا ضمن خوشامدگویی به همه حاضران در برج میلاد و تبریک ایام خجسته هفته وحدت و نیز ضمن تشکر از مخاطبان رادیو جوان و جشن جوانه و تشکر ویژه از هیأت داوران و مدیر شبکه رادیویی جوان گفت: بر اساس سرشماری سال ۹۰ جمعیت کشور ۷۵ میلیون نفر هستند که تحلیل این آمار نشان می دهد ۵/۲۳ میلیون نفر در رده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال قرار دارند که اصلی ترین مخاطبان رادیو جوانند و از این تعداد ۱۰ میلیون نفر در رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال قرار دارند که به صورت ویژه ای مخاطبان شبکه جوان محسوب می شوند و به طور کلی نزدیک یک سوم جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می دهند.

 جوانان سرمایه های اصلی رادیو و شبکه جوان اند

 وی جوانان را قشر تاثیرگذار جامعه دانست و گفت: جوانان در حیات اجتماعی جامعه نقش برجسته ای دارند و با پیمودن مسیر رشد و بالندگی و پویایی سرنوشت و آینده کشور در انتظار آنان است، جوانان قشری هستند که پدران، مادران و مدیران آینده اند و سرمایه های رادیو به ویژه شبکه جوانند.

 صوفی با اشاره به تحولات رسانه ای عصر کنونی گفت: در عصر جدید رسانه ای، نگاه رسانه به مقوله برنامه سازی و مخاطبان تغییر کرده به این دلیل که در زمان های گذشته رسانه به صورت یکطرفه برنامه های خود را پیش می برد ولی در دوران جدید و به خصوص با وجود رسانه های مجازی این همکاری رسانه و مخاطب دوسویه شده است.

 معاون صدا، به رشد کمی و کیفی آثار ارسالی به جشنواره جوانه اشاره کرد و افزود: امسال برای سومین بار جشن جوانه  شبکه رادیویی جوان برگزار شد و شما شاهد حضور گسترده جوانان در این مراسم بودید و این اتفاق در نوع خود بی نظیر است.

 توجه به محیط زیست پیام مهم جشنواره جوانه

 معاون صدای رسانه ملی خاطرنشان کرد: جشنواره جوانه یکی ازاقدامات مناسب برای استعدادیابی و پیام مهم آن توجه بیش از پیش به محیط زیست است؛ زیرا کمک به ارتقای محیط زیست در عرصه فردی و اجتماعی از رسالت های مهم رادیو ورسانه ملی است.

 صوفی برگزاری جشن رویش و جشن جوانه را از مهمترین اقدامات رادیو جوان در راستای توجه به محیط زیست و حفظ جنگل ها و منابع طبیعی دانست.

 دکتر گلزاری معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان هم با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: رادیو رسانه ای اثر گذار است که تاثیرات مهمی بر خانواده ها و سبک زندگی دارد، رادیو خانه من و خاستگاه خدمت گذاری به مردم کشور است.

 وی به تعامل دو سویه رادیو و وزارت ورزش و جوانان اشاره و تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با پیوند عمیق تر بین رادیو جوان و معاونت ساماندهی وزارت ورزش و جوانان از ظرفیت های رسانه برای پرکردن اوقات فراغت جوانان، تبیین هویت اسلامی – ایرانی، مشارکت جوانان در اداره کشور، توسعه اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و سروسامان دادن به مسایل معیشتی جوانان و ...  گام های موثری برداریم.

 در ادامه این مراسم بهنام احمدپور مبارکه مدیر شبکه رادیویی جوان در خصوص سومین جشنواره جوانه گفت: یکی از سیاست های اصلی شبکه رادیویی جوان در چند سال اخیر گسترش همکاری رادیو جوان با مخاطبان بوده است، که به دنبال آن استعدادهای بسیار خوبی کشف شد و تعدادی از برگزیدگان در این مراسم از همان شرکت کنندگان جشنواره های گذشته بوده اند.

 وی به حضور شرکت کنندگان خارجی درجشنواره امسال اشاره کرد و تصریح کرد: حدود ۱۱هزار و هفتصد و سی و چهار اثر در بخش های شنیداری و غیرشنیداری به دست ما رسیده که ۱۵ کشور در بخش بین الملل با ۲۵ اثر با ما همکاری داشتند.

 در بخش پایانی سومین جشنواره بین المللی جوانه  با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا و احمدپور مبارکه از پوستر چهارمین جشنواره بین المللی جوانه رونمایی شد و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

تجلیل از جوانان برتر در جشنواره رادیویی جوانه

 
تجلیل از جوانان برتر در جشنواره رادیویی جوانه (کپی شده از وبلاگ آرش لقمانی، رادیو جوان ایرانی)
نگارنده : آرش لقمانی - ساعت ٩:۱٢ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٢/۱٠/٢٤
 

مراسم اختتامیه سومین جشنواره جوانه درحالی برگزار شد که معاون صدا، شعار جدید رادیو جوان مبنی بر «توجه بیشتر به محیط زیست» را در این جشنواره اعلام کرد.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره جوانه 23 دی ماه با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا،غلامعباس عبدی نژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو جوان، مدیران گروه‌های مختلف رادیو جوان، برنامه‌سازان و پیشکسوتان و مخاطبان این شبکه رادیویی در سالن اصلی برج میلاد تهران برگزار شد.

ادامه مطلب ...

ادامه مطلب

 در نشست خبری اختتامیه سومین جشنواره "جوان" و "رادیو جوانه" عنوان شد
مهدی‌احمدپور مبارکه، مدیر رادیو جوان گفت: اختتامیه سومین جشنواره "جوان" و "رادیو جوانه" 23 دی ماه از ساعت 17 تا 20در برج میلاد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، نشست خبری اختتامیه سومین جشنواره "جوان" و "رادیو جوانه" دقایقی پیش-صبح 15 دیماه_ با حضور "بهنام احمدپور مبارکه" رئیس شبکه رادیو جوان در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

 "بهنام احمدپور مبارکه" با اشاره به سومین جشنواره جوان و رادیو جوانه گفت: خوشبختانه امسال برگزاری جشنواره با آغاز هفته وحدت شروع می‌شود و اولین بار است که در یک چنین گستره‌ای مخاطبان برنامه‌سازی می‌کنند که اختتامیه آن 32 دی ماه سال جاری در برج میلاد برگزار می‌شود. 
  
وی با اشاره به بخش‌‌های متفاوت جشنواره جوان و رادیو جوانه اظهار داشت: امسال میزبان گروه موسیقی "رستاک" می‌شویم و در بخش‌های متفاوت نیز مهمانان متفاوتی در حوزه رادیو در خصوص دادن جوایز و همراهی این جشن با ما خواهند بود. 
ادامه مطلب ...

نحوه حضور در اختتامیه


 
 

نحوه حضور در اختتامیه


  اطلاعیه مهم                                     
             
به حول قوه الهی امور مربوط به اختتامیه سومین جشن جوانه به خوبی پیش می رود . علاقمندانی که در سایت ثبت نام کرده اند و میهمان ما در روز 23 دی هستند به چند نکته توجه داشته باشند.
1- کارت پرینت گرفته شده از سایت حکم کارت ورودی شما به برج میلاد را دارد پس و البته با آن امکان استفاده از پارکینگ نیز فراهم است
2- دوستانی که عکس روی کتشان مشکل دارد نگرانی نداشته باشند به گونه ای این مشکل حل شد
3- نتایج قرعه کشی روز 15 دی ماه مشخص شد و از 16 دی دوستان می توانند پس از ورود کد رهگیری کارت خود را پرینت بگیرند 
4- کسانی که آیکون پرینت کارت برایشان ایجاد شده در قرعه کشی نامشان در آمده است 
5- با توجه به انصراف برخی از  دعوت شدگان ثبت نام در سایت هنوز باز است و نتایج قرعه کشی مجدد شنبه 21 دی ماه اعلام می شود
6 - دوستانی که قصد شرکت در مراسم را نداند لطفا برای اطلاع از نتایج قرعه کشی به سایت مراجعه نکنند


عکس

دوتا عکس از سجاد شهرابی که دل همه ما براش تنگ شده .......





مهارت های ازدواج ویژه فرزندان طلاق دربرنامه با من حرف بزن


مهارت های ازدواج ویژه فرزندان طلاق دربرنامه با من حرف بزن

" با من حرف بزن " عنوان برنامه ای از گروه جوان ودانش شبکه جوان است که هر هفته شنبه ها از ساعت 15:15 تا 16:15 با حضور کارشناس برنامه به بررسی دغدغه ها ومسائل روز جوانان می پردازد.

مهارت های ازدواج ویژه فرزندان طلاق دربرنامه با من حرف بزن 
 
"  با من حرف بزن " عنوان برنامه ای از گروه جوان ودانش شبکه جوان است  که هر هفته شنبه ها از ساعت 15:15 تا 16:15 با  حضور کارشناس برنامه  به بررسی دغدغه ها ومسائل روز جوانان می پردازد.
دربرنامه " با من حرف بزن " شنبه 14 دی  ماه با حضور کارشناس برنامه  دکتر دکتر پوریا پاک رو،  روان شناس ، درمورد مهارت های ازدواج ویژه فرزندان طلاق ،گفت وگو می شود. 
عوامل برنامه :                                              
گوینده  : شاهین شرافتی                  
سردبیر : اکرم زمانی                        
تهیه کننده:  سیروس رجبی             
 

زمستان


زمستان دوستداشتنی من...





زمستان را دوست دارم...

این هوا رادوست دارم...

خیس شدن درختان عریان زیرباران رادوست دارم...

بوی آب، بوی خاک، دوستشان دارم...

صدای نم نم باران، صدای شرشر نابدان...

هوای تازه، پاک، دوستشان دارم...

هوای ابری رادوست دارم...

برف وبرف بازی رادوست دارم...

همه رادوست دارم...

زمستان رادوست دارم...

یک لیوان چای داغ درکنار شیشه بخارگرفته پنجره...

و....

یک صدای بهاری....صدای جوان

همه را دوستدارم...

زمستان رادوست دارم...


شادزی مهر افزون فاطمه نیکیان یک سالگی این وبلاگ....

pejman jamshidi


پژمان جمشیدی درروزهای دوست داشتنی شبکه جوان

پژمان جمشیدی میهمان این هفته جمعه 13دی ماه برنامه "روزهای دوست داشتنی "شبکه جوان است .

پژمان جمشیدی درروزهای دوست داشتنی شبکه جوان  
پژمان جمشیدی میهمان این هفته جمعه 13دی ماه برنامه "روزهای دوست داشتنی "شبکه جوان است .
به گزارش روابط عمومی شبکه جوان ،برنامه روزهای دوست داشتنی روز جمعه 13 دی ماه میزبان پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال وبازیگر تلویزیون است . موضوع این هفته  برنامه روزهای دوست داشتنی شهرت می باشد.
روزهای دوست داشتنی عنوان برنامه های از گروه جوان واندیشه است که روزهای جمعه هرهفته درساعت 17 به مدت 90 دقیقه از شبکه جوان پخش می شود .
عوامل برنامه :
تهیه کننده  : مرسده بابایی ، اجرا:  فرزاد حسنی، نوازنده وخواننده :مهدی امین لاری ، صدابردار مهدی حدادی 


جند نکته مهم درباره اختتامیه

چند نکته در خصوص اعلام اسامی کاندیدا ها 

1-      فهرست اعلام شده کاندیدا ها تا 9 دی ماه ممکن است تغییر کند و این به دلیل بررسی برای حرفه ای بودن افراد است

2-      شرکت کنندگان در بخش ویژه می توانستند حرفه ای باشند پس دلیلی به بررسی نیست

3-      شرکت کنندگان بخش غیر شنیداری نباید در حوزه شرکت کرده حرفه ای باشند

4-      ثبت نام برای شرکت مراسم اختتامیه تا روز 15 دی ادامه دارد و از این روز نفراتی که در قرعه کشی نامشان درآمده می توانند کارت ورود به سالن خود را پرینت بگیرند – بدون کارت پرینت گرفته شده امکان ورود به سالن وجود ندارد –

5-      از روز 15 دی دعوت نامه کاندیدا ها به ای میل اعلام شده توسط خودشان ارسال می شود – پرینت دعوت نامه برای دریافت کارت ورود به سالن کاندیدا ها الزامی است-

6-  ورود به سالن برج میلاد از ساعت 14 امکان پذیر است

7- همراه داشتن پرینت دعوت نامه یا کارت ثبت نام الزامی است

8- مراسم از ساعت 17 شروع می شود

بهانه ای برای حضور دوباره شما .... یک ساله شدیم


    13دی ماه سال 1391 برای اولین بار وبلاگ ساختم!  


  خیلی شیرین بود برای رسانه ای که از عمق وجود دوستش داری وبلاگ بزنی!


 اصلا بلد نبودم باید چیکار کنم اما کم کم راه افتادم


 کامنتهاتون که می اومد خیلی خیلی خیلی انرژی میگرفتم .....


 میخواستم همه ی کسانی که رادیویی هستن بیان اینجا و از این وب استفاده کنن ....


 خیلی تلاش کردم که این وبلاگ رو دوستداشته باشید و امیدوارم اینطور بوده باشه ....


 توی این فضای مجازی  و وبلاگ دوستان زیاد و عزیزی پیدا کردم ....


 تشکر میکنم از همه تون که با لطف زیاد همراه من بودید ....


اتفاق های خوب :


اتفاقای شیرین و خوب خیلی زیاد بود!


اولیش شما ها بودین ، حضور زیبا و سبزتون و رفاقتی که ایجاد شد ....


توی این پاتوق دوره همی های زیااادی داشتیم ....


عوامل عزیز رادیو جوان هم به اینجا زیاد سر زدن .....


و حالا این وبلاگ ازبین 1214 وبلاگ شرکت کرده در جشنواره جوان کاندید شده !


یک دوره  همی دیگه به بهانه تولد!


جمعه سیزدهم دی ماه .... از ساعت 8 الی 9  (20 الی 21 ) منتظرتونم


ممنون میشم باز هم قدم روی چشم وب من بذارین!



شادزی مهرافزون _ فاطمه نیکیان




 
 

فهرست کاندیدا های بخش های مختلف اعلام شد

.کمیته داوری سومین جشنواره جوانه اسامی کاندیدا های بخش های مختلف جشناوره جوانه را اعلام کرد
.بر این اساس کاندیدا های 9 بخش اعلام شدند و تنها بخش موسیقی هنوز کاندیدا های خود را نشناخته است
.علاقمندان می توانند به بخش اخبار جشنواره مراجعه کنند و اسمی کاندیدا ها را به تفکیک رشته ملاحظه نمایند
دبیر اجرایی سومین جشنواره جوانه در خصوص پرسش های احتمالی درباره فهرست های اعلامی گفت: تنها در بخش پرسش و پاسخ سایت به سوالات جواب داده خواهد شد.

دوستای همراه و صمیمی وبلاگ صدای جوان ماهم کاندید شده!! لینک سایت جوانه