3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

مهارت های ازدواج ویژه فرزندان طلاق دربرنامه با من حرف بزن


مهارت های ازدواج ویژه فرزندان طلاق دربرنامه با من حرف بزن

" با من حرف بزن " عنوان برنامه ای از گروه جوان ودانش شبکه جوان است که هر هفته شنبه ها از ساعت 15:15 تا 16:15 با حضور کارشناس برنامه به بررسی دغدغه ها ومسائل روز جوانان می پردازد.

مهارت های ازدواج ویژه فرزندان طلاق دربرنامه با من حرف بزن 
 
"  با من حرف بزن " عنوان برنامه ای از گروه جوان ودانش شبکه جوان است  که هر هفته شنبه ها از ساعت 15:15 تا 16:15 با  حضور کارشناس برنامه  به بررسی دغدغه ها ومسائل روز جوانان می پردازد.
دربرنامه " با من حرف بزن " شنبه 14 دی  ماه با حضور کارشناس برنامه  دکتر دکتر پوریا پاک رو،  روان شناس ، درمورد مهارت های ازدواج ویژه فرزندان طلاق ،گفت وگو می شود. 
عوامل برنامه :                                              
گوینده  : شاهین شرافتی                  
سردبیر : اکرم زمانی                        
تهیه کننده:  سیروس رجبی             
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد