3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

ادامه مطلب

 در نشست خبری اختتامیه سومین جشنواره "جوان" و "رادیو جوانه" عنوان شد
مهدی‌احمدپور مبارکه، مدیر رادیو جوان گفت: اختتامیه سومین جشنواره "جوان" و "رادیو جوانه" 23 دی ماه از ساعت 17 تا 20در برج میلاد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، نشست خبری اختتامیه سومین جشنواره "جوان" و "رادیو جوانه" دقایقی پیش-صبح 15 دیماه_ با حضور "بهنام احمدپور مبارکه" رئیس شبکه رادیو جوان در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

 "بهنام احمدپور مبارکه" با اشاره به سومین جشنواره جوان و رادیو جوانه گفت: خوشبختانه امسال برگزاری جشنواره با آغاز هفته وحدت شروع می‌شود و اولین بار است که در یک چنین گستره‌ای مخاطبان برنامه‌سازی می‌کنند که اختتامیه آن 32 دی ماه سال جاری در برج میلاد برگزار می‌شود. 
  
وی با اشاره به بخش‌‌های متفاوت جشنواره جوان و رادیو جوانه اظهار داشت: امسال میزبان گروه موسیقی "رستاک" می‌شویم و در بخش‌های متفاوت نیز مهمانان متفاوتی در حوزه رادیو در خصوص دادن جوایز و همراهی این جشن با ما خواهند بود. 
 
  
احمدپور مبارکه با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تصریح کرد: در بخش "برنامه‌سازی" دو هزار و 985 اثر در بخش "آنونس"، هزار و 285 اثر، در بخش "موسیقی" 513 اثر، در بخش "ویژه" که با موضوع نماز برگزار می‌شود 473 اثر، در بخش "شعر" یک هزار و367 اثر، در بخش "داستانک" یک هزار و 925 اثر، در بخش "متن رادیویی" یک هزار 323 اثر، در بخش "ایده برنامه‌سازی" 547 اثر و در بخش "وبلاگ" یک هزار 214 اثر که در مجموع یازده هزار و 734 اثر در بخش‌های شنیداری و غیرشنیداری می‌شود به دست دبیرخانه جشنواره رسیده است. 
  
*فضای تبلیغات بخش بین‌الملل را درخشان‌تر کرد 
  
وی با اشاره به بخش بین‌الملل و آثار رسیده از 15 کشور جهان اظهار داشت: با استفاده از فضای تبلیغات توانستیم بخش بین‌الملل را درخشان‌تر کنیم و توجه بسیاری از مخاطبان را به رادیو جلب کنیم. 15 کشور با 25 اثر از شنوندگان رادیویی و 72 اثر با موضوع محیط زیست به دبیرخانه جشنواره رسیده که به طور قطع این جشنواره را بین‌المللی می‌کند. 

مدیر شبکه "رادیو جوان" با اشاره به مهمانان ویژه این جشنواره و چگونگی داوری‌ها گفت: مهمانان ویژه‌ای به جشنواره می‌آیند که هنوز نام انها مشخص نیست و داوری‌ها در دو مرحله انتخاب آثار و داوری نهایی کار خود را شروع می‌کند.
 
وی با اشاره به اسامی داوران تصریح کرد: "سعید معدن‌کن"، "عباس پیری"، "حمیدرضا افتخاری"، "پروانه طهماسبی"، "زهرا عبدالله‌زاده"، "سامان پارسا داوران بخش " برنامه‌سازی" و "آنوس"، "شهره خوش نویس"، "محمرضا قربانی"، "کاظم داداشی" داوران بخش "ویژه"، "بهرام دهقان‌یار"، "مجید اخشابی"، "مانی رهنما"، داوران بخش "موسیقی"، "بهروز رضوی"، "مهران دوستی"، "مهدی شاه رضایی" داوران بخش "بین‌الملل"، "غلامرضا بهیرایی"، "زهرا سیاقی"، "صادق عبدالهی"، داوران بخش "متن رادیویی"، "علیرضا محمدی ایران مهر"، "بلقیس سلیمانی"، "محسن حکیم مقامی" داوران بخش "داستانک"، "یدالله گودرزی"، "فرزاد حسنی"، "احسان پرسا" داوران بخش "شعر"، "غلامحسین طالبی"، "هدی ممتاز"، "محمدحسین فیروزی"، "علیرضا داوودی" دوران بخش "وبلاگ" و "شهرام ملازاده"، "صادق داوری فر" و "علیرضا دباغ" داوران بخش "ایده برنامه" هستند.
 
*حضور 9 مجری پیشکسوت رادیو جوان در جشنواره  
 
مدیر شبکه رادیو جوان با اشاره به حضور مجریان جوان و پیشکسوتان این جشنواره گفت: اختتامیه جشنواره "جوان" و "رادیو جوانه" با حضور 9 مجری پیشکسوت و 5 مجری جوان برگزار می‌شود که "پورمحمدی"، "رستگاران"، "طالبی"، "اسماعیل‌پور"، "اکبری"، "اینانلو"، "خرسندی"، "محمدی" و "قلمبر" جز مجریان پیشکسوت این مراسم هستند.
 
حمیدرضا افتخاری دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به بخش "ویژه" جشنواره گفت: تجلیل از یکی از خانواده‌های شهید "محیط بان" یا از "جنگل بانان" به منظور ادای دین، جز بخش‌ شاخص این جشنواره است.
 
وی با اشاره به اهدای جوایز در بخش داخلی و بین‌الملل افزود: کار جشنواره از اسفند 91 شروع شد و اوایل تیر ماه سال جاری کار اصلی جشنواره آغاز شد و از اوایل شهریور تا اواخر آبان آثار مورد نظر در بخش بین‌الملل به دست ما رسید.
 
افتخاری با اشاره به اسامی کشورهای شرکت کننده گفت: در کنار یک کشور از اروپا و آفریقا، "هند"، "ژاپن"، "چین"، "افغانستان"، "پاکستان"، "تاجیکستان"، "بحرین"، "بوسنی و هرزگوبین"، "فلسطین"، "لبنان"، "سوریه"ْ،" بنگلادش"، "تانزانیا"، "عراق" و "یمن" از کشورهای حاضر در جشنواره هستند که به ترتیب به نفرات اول تا سوم 500، 400 و 300 دلار به برندگان هدیه داده می‌شود.
 
وی ادامه داد: در بخش‌های دیگر 35 جایزه در کنار تندیس جشنواره و جوایز غیرنقدی به برگزیدگان اهدا می‌شود و اختتامیه این جشنواره با حضور " محمدحسین صوفی" معاون صدا برگزار می‌شود.
 
گفتنی است،  در اختتامیه سومین جشنواره "جوان" و "رادیو جوانه" از پوستر این جشنواره با حضور معاون صدا رونمایی خواهد شد و اجاره ترانه "جوانه3" به وسیله همکاران گوینده تقدیم شنوندگان و مخاطبان حاضر در مراسم می‌شود.
نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه صادقی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام خانمی...
به امید دیدار همتون تو برج میلاد....

سلام انشالله

فاطمه جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

سلامـ
خوبی؟
تومیری اختتامیه؟

فاطمه شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام
میای اختتامیه؟؟؟

بله رفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد