3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

حاضر جواب!



با سلام


انشالله برنامه ی جدید خانم مبلغ حسینی (حاضرجواب) از 14 اسفند ماه 


روی آنتن میره . محتوا برنامه : به جای اینکه عوامل برنامه برای برنامه سوال طرح کنند


و از شنونده ها جواب بخوان از ما میخوان تا سوالات بامزه خودمون رو از شون بپرسیم.


خانوم حاضر جواب این برنامه : سمانه مبلغ حسینی خواهد بود


از 15 بهمن ماه میتونید سوالات تون رو در این صفحه بذارید : soal.radiojavan.ir


برنامه : شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 : 16



نظرات 9 + ارسال نظر
نازنین شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

چه برنامه خوبی!!
چه ایده متفاوتی داره !!
کاش زودتر شروع میشد قبل از اومدن حسن اسماعیل پور به شباشب که قشششششنگ دق دلمونو خالی میکردیم به شکل با مزه

فاطمه صادقی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام فاطمه خانم... با این خبر خیلی خوشحال شدم... خیلی دلم واسه سمانه خاله جون تنگ شده بود... دوستون دارم زیاااااد..

سلام ما هم خوشحال شدیم عزیزم

زهرا شریفی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.1219395.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام من آپ هستم دیگه به ما سر نمیزنیا

چشم اون برنامه رو هم میشنوم مرسی که گفتی

چشم

maryam یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

salam.ejrashun khube??'''

baleeeeee

مرجان فرهمند سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://2500aryaie.blogfa.com

چه خبر خوبی !!!!!
راستش من الان مدتهاست که نه رادیو جوان گوش میدهم و نه سایتشون میبینم و نه حتی وبلاگ رادیوئیم را بروزرسانی !!!!!
کلا یکجورائی دل کندم .........
ولی گاه و گداری سری به وبلاگ شما دوستان خوب رادیوئی میزنم و از اخبار رادیو جویا میشم.
باز خبری بود ؛ حتما در وبلاگت اطلاع بده !!!!!
باتقدیم احترام.

سلام خانوم فرهمند عزیز
خواهش میکنم
حتما

مهدی زمانی یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

رادیوجوان تولدت مبارک

مژگان ع شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:48 ب.ظ

سوال :
میشه راجع به کسانی صحبت کنید که با شرایط بسیار خوب هنوز مورد ازدواج خودشان را پیدا نکردند و علیرغم داشته های فراوان احساس خلاء بسیار زیادی دارند.
مخصوصا دخترهایی که دیگه سنشون بالا رفته و همچنان موردی ندارند. باید چیکار کنند آیا کاری هست که باید خودشون انجام بدهند؟

سلام به صفحه ی حاضر جواب در سایت شبکه مراجعه کنید

عباس سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام خدمت شما عزیزم تشکر از برنامه خوب شما من خیلی خوشحال شدم اتفاق خوبی که برای ندا خانم افتاد بازم صمیمانه از شما عزیزآن وکارشناس های خوب تشکر میکنم

نرگس چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام میخواستم در مورد برنامه این هفته بگم که شما همش دارید میگید ما خودمون بهتره با بچه‌ها صحبت بکنیم و راهنمایی شون کنیم ولی اینکه چی بگیم و از چه الفاظ ی استفاده کنیم چیزی نمیگید من با پسرم بسیار دوست هستم ولی اون اصلا سوالی در این مورد از من نپرسیده پسرم 14 سالشه می خوام خودم سر حرف رو باهاش باز کنم ولی واقعا نمی دونم قضیه رو چطوری براش بیان کنم لطفا بگید ما از کجا شروع کنیم و چه چیزی رو بهشون بگیم مرسی

سلام لطفا به صفحه ی حاضر جواب به ادرس

javab.radiojavan.ir سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد