3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

radio Rooyesh

آدرس جدید صفحه رادیو رویش ----» radiorooyesh.radiojavan.ir 


شما میتونید هر هفته جمعه ها ساعت 15 . 16  الی 17 از شبکه جوان شنونده 


سری جدید این برنامه باشید .


ضمنا من تهیه کننده  و سردبیر برنامک 10 دقیقه ای جذرومد هستم


که از همین برنامه پخش میشه . 


امیدوارم همراه ما باشید


بفرمائید آنونس

دانلود آنونس معرفی " ویژه برنامه های نوروز 1393 " رادیو جوان

با اجرای زیبای حسن اسماعیل پور و پیمان طالبی


لینک دانلود



منبع : هواداران حسن اسماعیل پور

442

دردو تیم استقلال و پرسپولیس دلال ها هرسال درابتدای فصل از نقل و انتقال بازیکن کلی پول به جیب می زنند

احمدرضا عابدزاده دربرنامه چهارچهاردو شبکه جوان : مدیری که فقط یک سال در باشگاه می ماند ، می آید که از باشگاه جیب خودش را پر کند. به خدا بحث مالی در فوتبال ربطی به بازیکن ها ندارد.

دردو تیم استقلال و پرسپولیس دلال ها هرسال درابتدای فصل از نقل و انتقال بازیکن کلی پول به جیب می زنند
 
احمدرضا عابدزاده دربرنامه چهارچهاردو شبکه جوان : مدیری که فقط یک سال در باشگاه می ماند ، می آید که از باشگاه جیب خودش را پر کند. به خدا بحث مالی در فوتبال ربطی به بازیکن ها ندارد. 

ادامه در ادامه مطلب .....
ادامه مطلب ...

بازاندیشی رادیو؛ محور اصلی مقالات ارسال شده به اجلاس جهانی صدا


از مجموع مقالات ارسال شده به پنجمین اجلاس جهانی صدا، به ترتیب بازاندیشی رادیو، ارتباطات توسعه و تحلیل برنامه های رادیویی بیشترین تعداد مقالات را به خود اختصاص داد.



به گزارش کمیته اطلاع رسانی جشنواره؛  عبدالحسین کلانتری رییس کمیته اجلاس جهانی رادیو در خصوص  مقالات ارسال شده به پنجمین اجلاس جهانی صدا گفت: محور اصلی اجلاس، بازاندیشی رادیو است؛ به این معنا که رادیو در نظام رسانه­ای جدید چه جایگاهی دارد و برای تداوم حیات خود به نحو مقتضی چه سیاستگذاری­هایی باید اتخاذ و چه نوع محتواهایی باید عرضه کند!

وی با اشاره به سایر محورهای مقالات این اجلاس خاطر نشان کرد: "مدیریت رادیو"، "ویژگی­های برنامه ­های رادیویی" ، "رادیو و ارتباطات توسعه­ای"،"رادیو، محیط زیست و بهداشت و سلامت"،"ژورنالیسم رادیویی"،"رادیو و رسانه­ های نوین"،"رادیو و مخاطب"، "زبان و گفتمان رادیو"،"رادیو و تحولات اجتماعی-فرهنگی"،"پژوهش رادیویی"،"رادیو و اخلاق" از محورهای مورد نظر در این دوره از همایش بود که مقالات خوبی دریافت کرده­ایم و امیدواریم راهگشای وضعیت آینده رادیوباشند.

کلانتری رییس کمیته اجلاس جهانی رادیو تاکید کرد: از مجموع مقالات ارسال شده به پنجمین اجلاس جهانی صدا  به ترتیب " بازاندیشی رادیو"، "ارتباطات توسعه" و "تحلیل برنامه های رادیویی" بیشترین تعداد مقالات را به خود اختصاص داده اند.

رییس کمیته اجلاس جهانی رادیو با اشاره به فعالیت های این کمیته گفت: فعالیت های این کمیته بر دو محور اصلی تمرکز یافته ، از یک طرف در حال آماده سازی کتاب چکیده مقالات اجلاس به دو زبان فارسی و انگلیسی و از طرف دیگر در حال داوری مقالات رسیده برای انتخاب مقالات برتربرای ارائه در اجلاس هستیم.

وی با اشاره به چاپ مقالات این دوره از اجلاس گفت: پس از برگزاری اجلاس، مقالات رسیده داوری و مواردی که کیفیت علمی-پژوهشی مطلوبی داشته باشند در کتاب مجموعه مقالات همایش بین المللی رادیو توسط دفتر پژوهش های رادیو منتشر خواهند شد همچنین تلاش می شود مجموعه مقالات برگزیده همایش با همکاری ناشران معتبر خارجی به زبان انگلیسی نیز منتشر شود.

کتاب "مجموعه مقالات همایش بین المللی رادیو" به صورت یک منبع روزآمد و غنی می­تواند در اختیار دست­اندرکاران تولید برنامه­های رادیویی، برنامه ریزان و سیاستگذاران، مدیران رادیوها و نیز استاتید و دانشجویان ارتباطات و مطالعه رسانه و رادیو و سایر افراد علاقمند قرار گیرد.



مادر شهید احمدی روشن میهمان برنامه سبقت آزاد شبکه جوان

مادر شهید احمدی روشن میهمان برنامه سبقت آزاد شبکه جوان

برنامه سبقت آزاد شبکه جوان چهارشنبه 20 فروردین به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای میزبان مادر شهید مصطفی احمدی روشن است.

مادر شهید احمدی روشن میهمان برنامه سبقت آزاد شبکه جوان
 
برنامه سبقت آزاد شبکه جوان  چهارشنبه 20 فروردین به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای میزبان  مادر شهید مصطفی احمدی روشن است.
به گزارش روابط عمومی شبکه جوان ، برنامه سبقت آزاد شبکه جوان  جوان  چهارشنبه 20 فروردین به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای میزبان  مادر شهید مصطفی احمدی روشن است.
برنامه سبقت آزاد عنوان برنامه ای از گروه جوان وجامعه است که روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته درساعت 17 بطور زنده ازشبکه جوان پخش می شود .

تیترداغ

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ :هیچ دخالتی روی داوری ها نکرده و نخواهم کرد

هومن افاضلی کارشناس فوتبال : فینال بازی ها گل سرسبد بازی های لیگ و حساس ترین آن ها بازی نفت تهران با سپاهان اصفهان است اگر نفت تهران بتواند بازی خود را ببرد ، با توجه به تفاضل گلی که دارد می تواند قهرمان شود و بقیه تیم ها برای دوم شدن و کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنند.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ :هیچ دخالتی روی داوری ها نکرده و نخواهم کرد
 
هومن افاضلی کارشناس فوتبال : فینال بازی ها گل سرسبد بازی های لیگ و حساس ترین آن ها  بازی نفت تهران با سپاهان اصفهان است اگر نفت تهران بتواند بازی خود را ببرد ، با توجه به تفاضل گلی که دارد می تواند قهرمان شود و بقیه تیم ها برای دوم شدن و کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنند.
هومن افاضلی کارشناس فوتبال در خصوص اتفاقات هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال به تیترداغ دوشنبه 18 فروردین گفت: من فکر می کنم که در بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران ، استقلال از تجربه خود استفاده کرد و همین تجربه باعث شد در شرایط استرس کنترل خود را حفظ کند. بازی دیروز دست فولاد بود اما به هر حال تصمیماتی که بازیکنان استقلال گرفتند درست تر بود و همین تصمیمات باعث برد دیروز استقلال شد. سیدمهدی رحمتی دروازبان تیم استقلال دیروز یکی از روزهای خوبش بود که با تجربه بالای خود جلوی حملات خوب بازیکنان جوان فولاد ایستاد. ببینید به هر حال تیم فولاد را یکسری بازیکنان جوان تشکیل می دهد و به نظر من جوانان این تیم هیچ وقت نمی توانستند این استرس و فشار در کورس قهرمانی بودن را به خوبی مدیریت کنند. رفتاری که دیروز از بختیار رحمانی دیدید حاصل از جوانی او بود که باعث اخراجش شد. پس از اخراج او تا زمانی که آندرانیک تیموریان از استقلال هم اخراج شود شما یک بازی تدافعی از فولاد را می دیدید و درست پس از اخراج تیموریان بود که در 20 دقیقه پایانی ما باز هم همان بازی همیشگی را از فولاد دیدیم اما با مقاومت خوب استقلال نتوانستند کاری از پیش ببرند و استقلال بازی را دیروز برد. وی در خصوص بازی نفت تهران با گسترش فولاد تبریز گفت: به هر حال تیم گسترش فولاد نه سقوط می کرد و نه قهرمان می شد و به عنوان یک مربی خیلی سخت است از بازیکنان بخواهی با همان انگیزه هفته دهم بازی کنند. اما نفت یکی از بازی های خوب خود را انجام داد. نفت تهران از مدیریت ، امکانات ، بازیکنان و کادر فنی خوب بهره مند است و همین چهار رکن ، برای قهرمانی از ارکان اصلی است که خوشبختانه نفت اینها را دارد. افاضلی در خصوص بازی پرسپولیس و راه آهن گفت: به نظر من دیروز برای نیلسون دروازبان تیم پرسپولیس روز بدش بود. پرسپولیس خوب حمله می کند اما گل نمی زند و در فوتبال یک قانون نانوشته است که گل نزنی گل می خوری. پرسپولیس علی رغم تجربه بالای خط دفاعی ، در حمله بازیکنان جوانی دارد و به نظرم تصمیمات خوبی برای حمله کردن به دروازه راه آهن نمی گرفتند و همین امر موجب باخت پرسپولیس شد. وی در پایان در خصوص هفته پایانی لیگ برتر نیز گفت: فینال بازی ها و در واقع گل سرسبد بازی های لیگ و حساس ترین آن ها  در هفته پایانی بازی نفت تهران با سپاهان اصفهان است. اگر نفت تهران بتواند بازی خود را ببرد ، با توجه به تفاضل گلی که دارد می تواند قهرمان شود و بقیه تیم ها برای دوم شدن و کسب سهمیه آسیایی تلاش می کنند. به هر حال روز جمعه همه نگاه ها به اصفهان است تا ببینیم در آنجا چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.
در ادامه محمد فنایی کارشناس داوری در خصوص نحوه قضاوت داوران در بازی های دیروز نیز گفت: این روزها بازی های حساسی در لیگ برتر وجود دارد و هیچ وقت در لیگ برتر بازی ها به این حساسیت نرسیده بود و کار داوری انقدر سخت نبوده است. خوشبختانه دیروز و هم در هفته گذشته داوران سربلند از بازی ها بربیایند. داوران امسال جوان تر شده اند و خیلی خوشحالم که این داوران سربلند از بازی های سخت بیرون آمدند و نمره مثبتی گرفته اند. ما برای روز جمعه که هفته پایانی لیگ برتر برگزار می شود از کمیته داوران می خواهیم که داوران را به خوبی و به درستی بچیند تا خدای نکرده حاشیه ای برای بازی ها ایجاد نشود. من خودم دیروز ناظر بازی پرسپولیس و راه آهن بودم و به نظرم داوران این بازی بسیار خوب قضاوت کردند. من از کمیته داوران می خواهم تا جلسه ای را با داوران بگذارند و آنها را از لحاظ روحی و روانی برای هفته پایانی آماده کند و چه بهتر است که در بازی های روز جمعه از داوران با تجربه تر استفاده کنیم. به هر حال مردم ما باید بر احساسات خود غلبه بکنند و به هر حال باید بپذیرند که خود تیم هم عامل عدم موفقیت در بازی ها هستند. به هر حال داور هم یک انسان است و انسان هم جائزالخطا. امیدوارم در هفته پایانی لیگ داوران با عدالت قضاوت کنند تا همه در پایان این دوره از مسابقات لیگ برتر به حق واقعی خود برسند.
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم در پایان برنامه در خصوص اتهاماتی که علی نظرمحمدی سرمربی تیم داماش گیلان به او زده است گفت: ما مشغول این مسئله هستیم که لیگ برتر را سر وقت شروع کنیم و سر وقت تمام کنیم و مطمئن باشید لیگ را به درستی و به خوبی تمام خواهیم کرد. واقعاً حرف ها و شائبه هایی که برخی ها ایجاد می کنند برای خود ما هم عجیب است و هم خنده دار. ما در حال حاضر 4 جام قهرمانی را آماده کردیم و آمادگی و شرایط برپایی مراسم اهدای جام را در چهار شهر مختلف برای هر چهار تیمی که شانس قهرمانی دارد را خواهیم داشت.من در خصوص حرف های آقای نظر محمدی هم بعداً به وقتش پاسخ خواهم داد. باور کنید من اصلاً در نحوه چیدمان داوران در بازی ها نقشی ندارم. این خود کمیته داوران است که داوری ها را می چیند و روی نحوه داوری ها نظارت می کند. من فقط در پایان بازی ها نتایج را می پرسم و باور بفرمایید هیچ دخالتی روی داوری ها نکرده و نخواهم کرد. بهتر است که ما حالا که داریم سعی می کنیم که این هفته های پایانی لیگ به درستی و با نظم و انسجام خوبی برگزار شود ، دست به یک سری شایعه ها و حرف ها نزنیم و اجازه دهیم لیگ برتر با کیفیت بالایی که در این روزهای آخر پیدا کرده است به سرانجام مطلوب خود برسد.
تیترداغ کاری از گروه جوان و ورزش رادیو جوان است که روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:45 تا 10:15 از این شبکه رادیویی پخش می شود.
عوامل برنامه:
تهیه کننده:سولماز ادیبی
سردبیر:رضا دژبدی
گوینده:حسن اسماعیل پور

سلام سال نو مبارک :)

93بیستِ بیست "ویژه برنامه تحویل سال درشبکه جوان

" 93 بیستِ بیست " عنوان ویژه برنامه ایی از گروه جوان وجامعه شبکه جوان است که به مناسبت تحویل سال 93 به مدت 240 دقیقه تهیه شده وازاین شبکه پخش می شود.

"93بیستِ بیست "ویژه برنامه تحویل سال درشبکه جوان 
 
" 93 بیستِ بیست " عنوان ویژه برنامه ایی از گروه جوان وجامعه شبکه جوان است  که به مناسبت تحویل سال 93 به مدت 240 دقیقه تهیه شده وازاین شبکه پخش می شود. 
 
" 93 بیستِ بیست " برنامه ای طنز، شاد ،مفرح ومتناسب با فضای معنوی و لحظات تحویل سال است که روزپنج شنبه 29 اسفند ازساعت 17 به مدت 240 دقیقه ازشبکه جوان پخش می شود.این برنامه علاوه بر،برقراری ارتباط زنده  با گزارشگران شبکه جوان در مکان های مذهبی درمشهد مقدس ،قم و شیراز وبیان حس وحال معنوی این لحظات ، شامل دعوت و گفت وگو با شخصیت های شاخص اجتماعی ،هنرمندان ،ورزشکاران واجرای موسیقی است . گفت وگو با  میهمانانی همچون : اعضای گروه رستاک ،  فرشته کریمی (ازجمله 10 بازیکن برترفوتسال جهان) ،دکترشریفیان (آهنگساز )، گفت وگو بامادرسه شهید (شهیدان خالقی پور) ،نفیسه روشن ( بازیگر) وهمسرش ،اجرای موسیقی با حضورامیر تاجیک ونیز گفت وگوبا آهنگسازان وخوانندگانی است که آثاری درمورد بهار  ونوروزخوانی دارند.
گویندگی این برنامه را مهران دوستی وفاطمه صداقتی به عهده دارند و تهیه کنندگان  آن  شهره شایان وعباس پیری می باشند.