3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

بازاندیشی رادیو؛ محور اصلی مقالات ارسال شده به اجلاس جهانی صدا


از مجموع مقالات ارسال شده به پنجمین اجلاس جهانی صدا، به ترتیب بازاندیشی رادیو، ارتباطات توسعه و تحلیل برنامه های رادیویی بیشترین تعداد مقالات را به خود اختصاص داد.



به گزارش کمیته اطلاع رسانی جشنواره؛  عبدالحسین کلانتری رییس کمیته اجلاس جهانی رادیو در خصوص  مقالات ارسال شده به پنجمین اجلاس جهانی صدا گفت: محور اصلی اجلاس، بازاندیشی رادیو است؛ به این معنا که رادیو در نظام رسانه­ای جدید چه جایگاهی دارد و برای تداوم حیات خود به نحو مقتضی چه سیاستگذاری­هایی باید اتخاذ و چه نوع محتواهایی باید عرضه کند!

وی با اشاره به سایر محورهای مقالات این اجلاس خاطر نشان کرد: "مدیریت رادیو"، "ویژگی­های برنامه ­های رادیویی" ، "رادیو و ارتباطات توسعه­ای"،"رادیو، محیط زیست و بهداشت و سلامت"،"ژورنالیسم رادیویی"،"رادیو و رسانه­ های نوین"،"رادیو و مخاطب"، "زبان و گفتمان رادیو"،"رادیو و تحولات اجتماعی-فرهنگی"،"پژوهش رادیویی"،"رادیو و اخلاق" از محورهای مورد نظر در این دوره از همایش بود که مقالات خوبی دریافت کرده­ایم و امیدواریم راهگشای وضعیت آینده رادیوباشند.

کلانتری رییس کمیته اجلاس جهانی رادیو تاکید کرد: از مجموع مقالات ارسال شده به پنجمین اجلاس جهانی صدا  به ترتیب " بازاندیشی رادیو"، "ارتباطات توسعه" و "تحلیل برنامه های رادیویی" بیشترین تعداد مقالات را به خود اختصاص داده اند.

رییس کمیته اجلاس جهانی رادیو با اشاره به فعالیت های این کمیته گفت: فعالیت های این کمیته بر دو محور اصلی تمرکز یافته ، از یک طرف در حال آماده سازی کتاب چکیده مقالات اجلاس به دو زبان فارسی و انگلیسی و از طرف دیگر در حال داوری مقالات رسیده برای انتخاب مقالات برتربرای ارائه در اجلاس هستیم.

وی با اشاره به چاپ مقالات این دوره از اجلاس گفت: پس از برگزاری اجلاس، مقالات رسیده داوری و مواردی که کیفیت علمی-پژوهشی مطلوبی داشته باشند در کتاب مجموعه مقالات همایش بین المللی رادیو توسط دفتر پژوهش های رادیو منتشر خواهند شد همچنین تلاش می شود مجموعه مقالات برگزیده همایش با همکاری ناشران معتبر خارجی به زبان انگلیسی نیز منتشر شود.

کتاب "مجموعه مقالات همایش بین المللی رادیو" به صورت یک منبع روزآمد و غنی می­تواند در اختیار دست­اندرکاران تولید برنامه­های رادیویی، برنامه ریزان و سیاستگذاران، مدیران رادیوها و نیز استاتید و دانشجویان ارتباطات و مطالعه رسانه و رادیو و سایر افراد علاقمند قرار گیرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد