3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

تغییر نسل درفوتبال ایران دربرنامه چهارچهاردوشبکه جوان



دربرنامه "چهارچهاردو" یکشنبه 12 مرداد ماه شبکه جوان با حسن روشن بازیکن سابق باشگاه استقلال وتیم ملی کشورایران درباره تغییرنسل درفوتبال ایران گفت وگو می شود.


تغییر نسل درفوتبال ایران دربرنامه چهارچهاردوشبکه جوان 
 
 
دربرنامه "چهارچهاردو" یکشنبه 12 مرداد ماه شبکه جوان با حسن روشن بازیکن سابق باشگاه استقلال وتیم ملی کشورایران درباره تغییرنسل درفوتبال ایران گفت وگو می شود.
دربرنامه "چهارچهاردو" یکشنبه 12 مرداد  شبکه جوان،با حسن روشن بازیکن سابق  باشگاه استقلال وتیم ملی کشورمان درباره تغییرنسل درفوتبال ایران گفت وگو می شود.
برنامه "چهارچهار دو" عنوان برنامه ای ازگروه جوان و ورزش است بطورزنده روز یکشنبه هر هفته درساعت 21 ازشبکه جوان پخش می شود.
 
 

هنرمندان سینما، تئاتروتلویزیون دربرنامه سلامی دوباره شبکه جوان

ویژه برنامه" سلامی دوباره " شبکه جوان چهارشنبه 8مرداد ساعت 17 میزبان مرجان شیر محمدی، حمید حامی، امیرعلی دانایی، کامران تفتی و مانی رهنما بود.

 
هنرمندان سینما، تئاتروتلویزیون دربرنامه سلامی دوباره شبکه جوان
 
ویژه برنامه" سلامی دوباره " شبکه جوان  چهارشنبه 8مرداد ساعت 17 میزبان  مرجان شیر محمدی، حمید حامی، امیرعلی دانایی، کامران تفتی و مانی رهنما بود.
محوریت و سوال این برنامه صحبت با خود بود که میهمانان در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید با خودتان صحبت کنید چه می گویید، چنین گفتند:
مرجان شیرمحمدی : من فکر می کنم چیزی که همیشه به خودم یادآوری می کنم این هست که هوای هم وطنام داشته باشم و دوستشون داشته باشم.
امیرعلی دانایی: من چون در طول روزمره زندگیم خیلی با خودم و خدای خودم حرف میزنم،فکر می کنم به خودم میگم،اون چیزی که هستم بتونم بمونم و شرایط زندگی چه پیشرفت باشه چه پسرفت باشه،باعث تغییر درونیم نباشه و بزرگترین توصیه ام به جوون ها اینه که خودتون بشناسید.
کامران تفتی: میگم مواظب باش،همیشه عدد ،رقم ، صفر و ریاضی دست آدم رو نمیگیره،بعضی وقت ها باید صدای قلبت رو مثل مهدکودک و آمادگی سعی کنی آسه آسه و تاتی تاتی بشنوی و حواست باشه که یه وقت به سمت صدای آهن و تیر آهن و ... نره، مواظب باش کامران.
مانی رهنما: دراین اوضاع پرتردد روحی ، ذهنی و چه کاری ، بله آدم گاهی در این اقیانوس بزرگ گم میشه و خوبه که خودشناسی رو کنار  نگذاره.
حمید حامی: هوای خودت رو داشته باش و قدر خودت رو بیشتر بدون.