3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

هنرمندان سینما، تئاتروتلویزیون دربرنامه سلامی دوباره شبکه جوان

ویژه برنامه" سلامی دوباره " شبکه جوان چهارشنبه 8مرداد ساعت 17 میزبان مرجان شیر محمدی، حمید حامی، امیرعلی دانایی، کامران تفتی و مانی رهنما بود.

 
هنرمندان سینما، تئاتروتلویزیون دربرنامه سلامی دوباره شبکه جوان
 
ویژه برنامه" سلامی دوباره " شبکه جوان  چهارشنبه 8مرداد ساعت 17 میزبان  مرجان شیر محمدی، حمید حامی، امیرعلی دانایی، کامران تفتی و مانی رهنما بود.
محوریت و سوال این برنامه صحبت با خود بود که میهمانان در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید با خودتان صحبت کنید چه می گویید، چنین گفتند:
مرجان شیرمحمدی : من فکر می کنم چیزی که همیشه به خودم یادآوری می کنم این هست که هوای هم وطنام داشته باشم و دوستشون داشته باشم.
امیرعلی دانایی: من چون در طول روزمره زندگیم خیلی با خودم و خدای خودم حرف میزنم،فکر می کنم به خودم میگم،اون چیزی که هستم بتونم بمونم و شرایط زندگی چه پیشرفت باشه چه پسرفت باشه،باعث تغییر درونیم نباشه و بزرگترین توصیه ام به جوون ها اینه که خودتون بشناسید.
کامران تفتی: میگم مواظب باش،همیشه عدد ،رقم ، صفر و ریاضی دست آدم رو نمیگیره،بعضی وقت ها باید صدای قلبت رو مثل مهدکودک و آمادگی سعی کنی آسه آسه و تاتی تاتی بشنوی و حواست باشه که یه وقت به سمت صدای آهن و تیر آهن و ... نره، مواظب باش کامران.
مانی رهنما: دراین اوضاع پرتردد روحی ، ذهنی و چه کاری ، بله آدم گاهی در این اقیانوس بزرگ گم میشه و خوبه که خودشناسی رو کنار  نگذاره.
حمید حامی: هوای خودت رو داشته باش و قدر خودت رو بیشتر بدون.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد