3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

موسیقی من


پخش ترانه اصلی (نفرین) با با صدای آرتوش 

بعد از 50 سال باز پخش ترانه اصلی  نفرین با صدای آرتوش

آنچه که امروز به عنوان ترانه نفرین  با صدای آرتوش شناخته می شود در واقع اجرایست از صدایی شبیه به آرتوش. دوست خوبم فریبرز گلبن تهیه کننده موسیقی من تلفنی و در حالی که کم مانده بود مثل مکتشفین بگوید کشف کردم / کشف کردم،  به من گفت:

پیدا کردم پیدا کردم...

در واقع آنچه او پیدا کرده صفحه ای بود از 50 سال پیش با صدای اصلی آرتوش

و اما مژده من ... با کمک دوستان فنی امیدوارم بتونم نسخه صوتی این اجرا رو برای پخش در این هفته موسیقی من آماده کنم

  وعده ما جمعه 28 شهریور ماه - موسیقی من  


mymusic.radiojavan.ir



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد