3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

pic

سلام به شما دوستای گل رادیویی


غیبت چند روزه و حضور کم منو ببخشید! 


گالری عکس ما بروز شد :) 


برای شما در جشنواره جوانه ارزوی موفقیت دارم 


موسیقی من

پیام صالحی خواننده گروه آریان میهمان شبکه جوان

برنامه " موسیقی من" شبکه جوان این هفته جمعه 25 مهرماه میزبان پیام صالحی خواننده گروه آریان است .

پیام صالحی  خواننده  گروه آریان میهمان شبکه جوان 
 
برنامه " موسیقی من"  شبکه جوان این هفته جمعه 25 مهرماه  میزبان پیام صالحی خواننده  گروه آریان است . 
برنامه "موسیقی من " نخستین برنامه شخصیت محوردرحوزه موسیقی است که هر جمعه  ساعت 10 تا 11:30 صبح با اجرای فرزاد حسنی  از شبکه رادیویی جوان پخش می شود . در هر برنامه با بزرگان حوزه های مختلف موسیقی گفت وگو می شود. تصاویر این برنامه را می توانید صفحه موسیقی من سایت رادیو جوان بشنوید و مشاهده کنید.
Mymusic.radiojavan.ir
 

ده تا از دیدنی ترین اثرطبیعی ملی درشبکه جوان



ده تا از دیدنی ترین اثرطبیعی و ملی که بیشترین رای را در صفحه اینترنتی برنامه " ده ترین "(10.radiojavan.ir) آوردند، این جمعه 25 مهرماه ساعت 20 در برنامه معرفی می شوند.

ده تا از دیدنی ترین اثرطبیعی ملی درشبکه جوان 
ده تا از دیدنی ترین اثرطبیعی و ملی  که بیشترین رای را در صفحه  اینترنتی  برنامه " ده ترین "(10.radiojavan.ir) آوردند، این جمعه 25 مهرماه  ساعت 20 در برنامه معرفی می شوند.
برنامه" ده ترین " کاری از گروه ورزش و تفریحات شبکه جوان است که به انتخاب 
ترین های ایران، توسط مخاطبان در صفحه ی اینترنتی   10.radiojavan.ir می پردازد.
این برنامه جمعه ها ساعت 20 ازشبکه جوان پخش می شود.
گوینده: پیمان طالبی
تهیه کننده : نازنین حاج سیف الله
 

اخبار جوانه

نشست خبری جشنواره جهارم جوانه با موضوع جوان فرهنگ وکارآفرینی

بهنام احمدپورمبارکه مدیررادیو جوان در نشست خبری اعلام فراخوان چهارمین جشنواره «جوانه» گفت : موضوعات جشنواره امسال متاثر از دیدگاه مقام معظم رهبری دربیان شعار سال مبنی بر جوان، فرهنگ و کارآفرینی است.

نشست خبری اعلام فراخوان چهارمین جشنواره جوان و رادیو با عنوان جشنواره «جوانه» سه‌شنبه 28 مرداد با حضور بهنام احمدپورمبارکه، مدیر رادیو جوان در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد

احمدپورمبارکه مدیر رادیو جوان در این نشست با بیان اینکه موضوعات جشنواره امسال متاثر از دیدگاه مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر جوان، فرهنگ و کارآفرینی است، اظهار کرد: این جشنواره طبق معمول در دو بخش شنیداری و غیرشنیداری برگزار می‌شود. در بخش شنیداری، بخش‌های برنامه‌سازی درهفت دقیقه که به تهیه‌ کننده، نویسنده، گزارشگر و گوینده و برنامه برتر جایزه تعلق می‌گیرد، بخش آنونس در سه دقیقه با اهدای جوایز تهیه کننده و گوینده برتر و بخش قطعه موسیقی بین دوتا چهاردقیقه با اعلام برگزیدگان در بخش های خوانندگی، آهنگسازی و ترانه برتر برگزارمی شود. بخش ویژه طنزحداکثرهفت دقیقه است . جایزه ویژه هیات داوران نیز برای دو برنامه با موضوع محیط زیست و نماز برای بهترین تهیه کننده، گزارشگر، گوینده و برنامه برتر در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود:جشنواره جوانه تنها جشنواره رادیویی است که مخاطبان برای آن برنامه می‌سازند و افراد حرفه‌ای در آن شرکت ندارند، اما امسال در بخش ویژه طنز حضور همه اقشار آزاد است و حرفه ای های رادیو در کنار مخاطبان جوان در این بخش می توانند شرکت ‌کنند و در بخش های تهیه کنندگی، نویسندگی، گویندگی و برنامه برتر جایزه دریافت کنند.

مدیر رادیو جوان درتوضیح بخش غیرشنیداری جشنواره اظهارداشت : بخش غیر شنیداری نیز شامل متن رادیویی تا حداکثر 500 کلمه ای، شعر در قالب آزاد، داستان کوتاه حداکثر1000کلمه‌، ایده برنامه و وبلاگ است که علاقمندان می‌توانند آثارشان را در این بخش ها بفرستند احمدپور درباره زمانبندی برگزاری جشنواره تصریح کرد: از امروز تا انتهای مهر ماه دریافت آثار را خواهیم داشت، آبان ماه به انتخاب آثار اختصاص دارد و اول تا 25 آذر نیز مرحله داوری نهایی برگزار می‌شود و دی ماه نیزشاهد برگزاری اختتامیه خواهیم بود. که سعی می‌کنیم ازافراد مطرحی در حوزه های فرهنگی و هنری برای حضور در این مراسم دعوت کنیم .

وی با اشاره به چهار کمیته برگزاری جشنواره گفت :جشنواره شامل چهارکمیته اجرایی ، آموزش تبلیغات واطلاع رسانی وسایت وآی تی است . مدیریت کمیته اجرایی با حمیدرضا افتخاری، کمیته آموزش با شهاب نادری مقدم، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مهدی شاهرضایی و کمیته آی تی به عهد هدی ممتاز است .

مدیر رادیو جوان ابراز امیدواری کرد که جشنواره امسال کیفی تر از سال های قبل باشد و ی تصریح کرد: شنوندگان ما آمادگی خوبی دارند. شاید روز اول که این جشنواره را شروع کردیم این احتمال را نمی‌دادیم که بتوانیم جشنواره را چهار سال ادامه دهیم و بخشی از برنامه‌سازی را به مخاطبان بسپاریم، اما اکنون این شنوندگان هستند که سهمی‌ در برنامه سازی رادیو جوان دارند.

بهنام احمدپورمبارکه خاطرنشان کرد که شبکه در تلاش است رادیو اینترنتی جوان را راه اندازی کند.

وی افزود: درجشنواره چهارم نیز ه با نظر مثبت معاون صدا مانند سال گذشت امسال هم 5 نفر از برگزیدگان جشنواره به عنوان همکار جذب رادیو جوان خواهند شد.

احمدپورمبارکه اظهارداشت: برگزیدگان دوره سوم جشنواره جوان اکنون مرحله آموزش فشرده را پشت سر می‌گذارند و اوایل مهر ماه نتایج امتحانات آنها اعلام می‌شود واز بین 15- 16 نفری که انتخاب شدند 5 نفر که بیشترین آمادگی را داشته باشند در رادیو جوان در بخش‌های مختلف برنامه سازی فعال خواهند شد. نکته جالب این که در دوره های گذشته دو سوم نفرات برتر را بچه های شهرستان تشکیل می‌دادند و برخی از کارها از استاندارد بالایی برخوردار بود.

مدیر رادیو جوان متذکر شد: ما دربرگزاری این جشنواره تلاش کرده ایم رسانه را در شناخت افراد مستعد کمک کنیم تا بتوانیم مجموعه‌ای از بهترین‌ها را داشته باشیم.

مدیر شبکه جوان دراین در پایان این نشست از حضور رادیو جوان با 5 اثر در اجلاس ای- بی – یو خبر داد و خاطر نشان کرد: از بین 6 اثری که از رادیو به این جشنواره ارسال شده، 5 اثر متعلق به شبکه جوان است واین نشان دهنده توانمندی همکاران ما در شبکه رادیویی جوان است.

در ادامه این نشست خبری شهاب نادری مقدم درباره کمیته آموزش توضیح داد وگفت : در یکی از پنل های آموزشی خبرنگار مطرح غیرایرانی درس می‌داد که تاکید کرد «درگیر کردن مخاطب و به کار گرفتن او در تولید برنامه های رادیویی امر بسیار مهمی‌ است» و ما فاصله بین مخاطب و برنامه سازان را با آموزش پر می‌کنیم.

وی یادآور شد: طراحی برنامه رادیویی، آشنایی با موسیقی نویسندگی رادیویی، شیوه‌های نوین برنامه سازی مثل مینی‌ فیچر، پی اس ای و مستندهای رادیویی از جمله آموزش های ما برای مخاطبان است.

در بخش دیگری از این نشست، مهدی شاهرضایی درمورد کمیته تبلغات واطلاع رسانی با بیان این که تبلیغات جشنواره جوان در سراسر ایران خواهد بود و به شهرهای بزرگ منحصر نمی‌شود، گفت: ما در مرکز آموزشی مراکز صدا و سیمای شهرستان ها، دانشگاه ها، مراکز آموزش موسیقی و.. تبلیغات را انجام خواهیم داد و سعی می‌کنیم اختتامیه را نیز با حضور هنرمندان درجه یک در عرصه های سینما، موسیقی و... در کنار جوانان شرکت کننده برگزار کنیم.

وی افزود: بعد از این جلسه تبلیغات ما آغاز می‌شود، برنامه ویژه جشنواره نیز خواهیم داشت که به صورت تخصصی به موضوعات مرتبط می‌پردازد و در برنامه‌های مختلف دیگر نیز به جشنواره می‌پردازیم. مثلا بحث موسیقی در برنامه «کوک» پیگیری می‌شود یا بخش شعر و داستان به برنامه «کافه رادیو» اختصاص پیدا می‌کند.

در ادامه هدی ممتازدرمورد سایت و بخش آی تی جشنواره چهارم جوان گفت: طبق روال دوره های قبل جشنواره آثار صرفا از طریق سایت به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود. و آثاررا ما براساس زمانبندی اعلام شده دریافت خواهیم کرد . فایل های صوتی به صورت ام پی تری دریافت خواهد شد. سرورهای ما به روزرسانی و تقویت شده است ، اما در صورت بروز مشکل همکاران من در بخش پشتیبانی پاسخگو خواهند بود.