3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

موسیقی من

پیام صالحی خواننده گروه آریان میهمان شبکه جوان

برنامه " موسیقی من" شبکه جوان این هفته جمعه 25 مهرماه میزبان پیام صالحی خواننده گروه آریان است .

پیام صالحی  خواننده  گروه آریان میهمان شبکه جوان 
 
برنامه " موسیقی من"  شبکه جوان این هفته جمعه 25 مهرماه  میزبان پیام صالحی خواننده  گروه آریان است . 
برنامه "موسیقی من " نخستین برنامه شخصیت محوردرحوزه موسیقی است که هر جمعه  ساعت 10 تا 11:30 صبح با اجرای فرزاد حسنی  از شبکه رادیویی جوان پخش می شود . در هر برنامه با بزرگان حوزه های مختلف موسیقی گفت وگو می شود. تصاویر این برنامه را می توانید صفحه موسیقی من سایت رادیو جوان بشنوید و مشاهده کنید.
Mymusic.radiojavan.ir
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد