شروعی دوباره ..

سلام

همین اول بسم الله ..

معذرت میخوام از کسانی که امدند اینجا و ما نبودیم !

انشاءالله  در خدمتتون هستیم  :)

تا کنون اگه برنامه ای از برنامه ی کوچه رادیو رو میخواستید گوش کنید و نتوانستید

بگین تا براتون بفرستم ! یه جوری باید این نبودن ها جبران بشه دیگه :)

 

 

کوچه رادیو رو دوست دارم چون .....

ســلـامــ :

 خوبید ؟ خوشید ؟ هاواریوتان کوکه کوکه ؟ لـُپـا گـُلـیـه ؟

عاغا اول از همه ممنون از کسانی که توی نظر سنجی پست قبل شرکت کردند !

و ممنون از کسانی که زیر پوستی میان اینجا و کامنت نمیزارن !

به قول دبیر فیزیک اول دبیرستانم ؛ خودش میدونه با کی بودم  !

عرضم به حضورتون که با توجه به کامنت های شما عزیزان ، قرار بر این شد که برنامه های کوچه رادیو رو به صورت گزارشی قرار بدم ، یعنی برنامه های یک هفته ( از شنبه تا چهارشنبه ) اخر هفته ها جمعه بر روی وبلاگ قرار خواهد گرفت . شما می توانید برای اطلاع از برنامه های کوچه رادیو به وبلاگ کوچه رادیو آمده و از بخش های جذابی که در برنامه پخش میشه اطلاع پیدا کنید !  و این که اگه یه وقتی خدایی نکرده نتونستید برنامه رو گوش کنید ایمیلتون رو بدین اگه ضبط کرده بودم براتون بفرستم ، بله دیگه یه همچنین آدم رقیق القلبی هستم من تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

راستی با یه مسابقه چطورین ؟ هوم ؟

لطفا ادامه ی جمله ی زیر رو کامل کنید :

کوچه رادیو رو دوست دارم چون .....

با قشنگ ترین جمله کار داریم 

پاییزتون رنگی رنگی

 

نـظـر سـنـجـی

کدام یک از بخش های کوچه رادیو رو بیشتر می پسندید ؟

۱- حـرفـه ای هـا

۲- ایتم ده دقیقه

۳-  آیتم چراغ قرمز

۴- آیتم کوچه گردی

۵- گفت و گو ها

۶- آیتم روز جهانی

۷- آیتم از ماه تا آسمان

۸- همه موارد

 

یـــادت مــیــاد ؟

دقیقا عید سال 91 بود که کوچه رادیو یه برنامه ی ویژه داشت با عنوان " جاده تحویل بهاره " ویژه برنامه ای به یاد ماندنی که عابرای قدیمی کوچه رادیو یادشونه ! موافقی کمی خاطره بازی کنیم ؟

  هوم ؟ نظرت چیه ؟

اولین باری که کوچه رادیو رو گوش کردی یادت میاد ؟ مگه میشه کسی یادش نباشه؟ داریم واقعا ؟ بعضی روزها و بعضی لحظه ها توی ذهن و دلمون موندگار میشه ، میشه جزئی از وجودمون ، لحظه به لحظه ات باهاش زندگی میکنی ، حتی با دیدن یه عکس کل خاطراتت زنده میشن و جون میگیرن ، خاطراتی که نمیتونی با هیچی عوضشون بکنی ، یه لبخند میشنه گوشه لپت و توی دلت قند آب میشه ، مخصوصا اون خاطره ها از رادیو باشه، مگه نه ؟

برنامه ی کوچه رادیو هم یکی از همون برنامه هایی هستش که آدم با گوش دل میشنوه و هیچ وقت از یادش نمیره ، مثل " جاده تحویل بهاره " ویژه  برنامه کوچه رادیو در عید نوروز۹۱ بود یه بار دیگه هم گفته بودم انگار  راستی چقدر زود میگذره ؟ لحظه ها رو میگم دوباره پاییز شد و برای بچه های مدرسه پاییز یه حال و هوای تازه ای داره ، گویا هوای پاییز هر وقت دوست داشته باشه سرد میشه هر موقع هم دوست داشته باشه گرم ، پس مواظب خودتون باشید سرما نخورید که لحظه هاتون بستنی آب شده میشه

اکنون اقدامات لازم رو مبذول نموده و نظرات خود را مبثوت نمایید / با تشـکر 

 

توجه توجه

 

http://upload7.ir/images/55192788438307256802.png

کــوچــه رادیــو از اول مـهـر مـاه

از ســاعـــت ۱۷ تــــا ۱۹

یادتون نـــره هااااااا

سر کوچه منتظریم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

ما اوووومدیم

سلام به عابرای گل کوچه رادیو

خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتید ؟ به قول خاله شادونه دماغتون چاقه ؟

ما اوووووومدیم ...

اول از همه یه معذرت خواهی بابت تاخیری که داشتم  میدونم دلاتون مهربونه بنده رو می بخشید ! توی این یک هفته ونصفه ای که خلاصه ی برنامه ها رو نتونستم بزارم ، هر کی برنامه ها رو نتونسته گوش کنه و دلش میخواسته که گوش کنه ، یه حاضری بزنه تا براش ایمیل کنم ، فقط به جزء برنامه ی سه شنبه ی هفته ی پیش که متاسفانه در دسترس ندارم !

منتظر پست های داغ بعدی کوچه رادیو باشید

تو دلم ولوله ست واسه کامنتت ، بگو خبتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

گـــروه دوســت داشــتــنــی کــوچــه رادیــــو

     

 

اخرین باری که بازی کردین  کی بوده ؟ چی بازی کردین؟

سلام ، امیداورم که حالتون خوبه خوب باشه ، انچه که امروز در کوچه رادیو شنیدیم :  اگه دیگه کسی توی رانندگی خلاف کنه جریمه کردن حداقلشه ، باید بره بشینه سر کلاس ! بله کلاس میزارن    امروز گفت و گویی با سردار در کوچه رادیو شنیدیم که خلاصه ای از این گفت و گو رو می تونید در ادامه بخونید :

ما در حال تلاش شبانه روزی هستیم که همکارامون در کف خیابون برای کنترل تردد ها ، اعمال قانون ، برای کسانی که تخلف می کنند انجام می دهند ، ما سال ها داریم این کار رو انجام میدیم که حالا اومدیم تحولی رو انجام میدیم تا نگاه برخورد ما اثرگزار باشه ، در واقع همین فکر نتیجه ی مطلوبی میشد تا کسانی که مشکل درست میکنند، قانون رو زیر پا می زارند ،با ان ها برخورد بشه ولی راننده هایی که در چهارچوب قوانین هستند و قانون مدارند، به قانون احترام می زارند برای ما قابل احترام هستند و ما با انها کاری نداریم ولی عده ای از راننده هایی که قانون رو زیر پا میزارند ، قانون چطوری زیر پا گذاشته میشه ؟! در واقع کسانی که اعمال قانون میشن کسانی هستند که قانون رو زیر پا می زارند ، کسانی که تصادف می کنند معمولا حداقل یه نفر از دو نفر جز کسانی هستند که قانون رو زیر پا میزارند ما برای اینا برنامه ریزی مفصلی کردیم . که علاوه بر برخورد قضایی و قانونی که با این ها میشه . این ها باید دوره ی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت آموزش ببینند . کسانی هم که تصادف میکنند و در تصادف هم مقصر هستند . علاوه بر این که ما در اون صحنه حضور پیدا میکنیم یه اموزش کوتاه مدت برای این ها در نظر می گیریم که چرا این حادثه رو آفریدند ومعمولا محصول قانون گریزی تصادف هستش . این اموزش ها اون طوری نیست که حالا همون موقع که تصادف میشه باید دوره ببینند . دو روز بعد یا توی یه فرصتی که دارند . و این که تمام تلاشمون اینه که بتونیم اگر خدا نکرده تصادف خسارتی اتفاق افتاد بر اثر همون قانون گریزی که گفتم فردا خدا نکرده تصادف جدی تری اتفاق نیفته .

 

و در ادامه اشنا شدیم با بازی ها محلی بندر عباس : بازی ای به اسم مالوک یکی از بازی های محلی بندر عباس هستش ، به این شکل که کالِنگ ( صدف هایی هستند که حالت گوش ماهی دارند که حالت استوانه ای شکل هستند و کنار ساحل پیدا میشه ) اونا رو توش سرب داغ میریزند و بعد یه دایره می کشیدند روی زمین و این مالوک ها رو دو تا دوتا می زاشتند روی هم ، بعد مالوکی رو به عنوان نشونه مسافتی رو در نظر میگرفتند و این این مالوک ها رو با کالِنگ هدف میگرفتند و میزدند تا مالوک ها به بیرون پرتاب بشه . و هر کسی که میتونست مالوک ها رو بزنه برنده ست .

در خراسان هم بازی های محلی قشنگی دارند : قدیما مثل این که بازی جوز بازی (گردو بازی) طرفدارای خاص خودشو داشته ، از راه دور چند تا گردو میزاشتند روی زمین و با چند متر فاصله هر کی میزد برنده بود . یکی دیگه از بازی هاشون هم به نام توشله بازی هستش ( یه چیزای گرد مثلا فلزی که با اونا بازی می کنند .)

و بخش کوچه گردی با خانم سمیه رنجکش رو هم شنیدیم و لذت بردیم  که هر روز به رسم آشنا شدن با آدمای این شهر ، توی موقعیت ها وشرایط مختلف تو دل کوچه ها و خیابان می رن و بخش خیلی جذاب وقشنگی رو برامون آماده می کنند . و خانم دهقان هم صحبت کردند با پدر و مادر بوشهری که خدا بهشون چهار قلو داده که بهشون تبریک میگیم و روز های پرتقالی قشنگی رو براشون آرزومندیم ..

تا شنبه راهی نیست ..

 

امروز توی فکر این هستی که حال کی رو بگیری ؟

 سلام ، امیدوارم حالتون خوب باشه ، انچه که امروز در کوچه رادیو شنیدید : اول از همه بریم سراغ موضوع و سوال برنامه ، امروز توی فکر این هستی که حال کی رو بگیری ؟ چرا میخوای حالشو بگیری ؟ حالتو گرفته ؟ یا چی ؟ اصلا تا حالا حال کسی رو گرفتین ؟ یا کسی حالتون رو گرفته ؟ چطوری حالتون رو گرفتن ؟ شماره تلفن های برنامه رو کی بلده ؟ آ باریکلا ۲۲۰۴۰۰۸۶ و ۲۲۰۵۰۰۰۹  شماره ی پیامک کوچه رادیو چند بود ؟ آفرین ۱۰۰۰۶۶۰۱

 یه وقتایی دل آدم یه خوشی فوری می خواد یه شاد شدن در لحظه ! حالا بیاین یه امروز هم برای خودتون  وهم برای دیگران رژیم رو بی خیال بشین ! این پیشنهاد روز جهانی کوچه رادیو به شما بود ..مصاحبه خانم دهقان با مهرشاد در ارتباط با  اینکه مهرشاد میخواد وزیر بشه یا نه ؟ اگه اره ، وزیر کدوم وزارت خونه و چه برنامه هایی رو انجام میده شنیدیم که خیلی مصاحبه ی با نمکی بود ..

 یه گفت و گوی تلفنی هم شنیدیم : گفت و گو با حاج آقا دباغی که گفتگوی خیلی خوبی بود امیدوارم که شنونده ی این بخش بوده باشین ، خلاصه ای از این گفتگو رو میتونید در ادامه بخونید :

 خانم نیرومند : چطور شد که تصمیم گرفتید روحانی بشین ؟

حاج آقا دباغی : من چون در ابتدا در یک خانواده ی مذهبی متولد شده بودم ، پدرم هم یک مداح بودند در شهرستان شاهرود ، با سفارشاتی که ایشون به من کردند و همچنین راهنمایی های مادر مهربانم راه خودمو پیدا کردم و در این بین مشاوره هایی هم  با اساتید و مربی هام در مقطع ابتدایی و راهنمایی داشتم ( ایشون از اساتید و مربی هاشون هم بسیار تشکر کردند )

 خانم نیرومند : پس الان لباس مقدس روحانیت رو به تن کردین ؟

حاج آقا دباغی : بله با افتخار

 خانم نیرومند  : چند سالتون بود که این لباس زیبای روحانیت رو به تن کردین ؟

حاج آقا دباغی :من از هفده سالگی ، سال دوم حوزه

 خانم نیرومند:و الان درحال حاضر شغلی که شما انجام میدین چی هست؟روحانیت؟

حاج آقا دباغی : به روحانیت نمیشه گفت شغل ، روحانیت یک نوع عشق و علاقه ی قلبی هستش ، کاریه که من بهش علاقه دارم و وظیفه ی خودم میدونم همین وظیفه ی روحانیت هستش

 خانم نیرومند : این ضرب المثل رو شنیدین که میگن : نرود میخ اهنی در سنگ ؟

حاج آقا دباغ : بله

 خانم نیرومند : شده بخواهید کسی رو نصیحت کنید یک راهی رو بهش نشون بدید هر چی هم بگین گوش نده ، بعد بگین من دیگه کاری به کارش ندارم ، خسته شدم از بس بهش گفتم گوش نکرد !!

حاج آقا دباغی : نه ـ الحمدالله افرادی که من باهاشون برخورد داشتم افراد فهیمی بودند ، اگر هم طوری بوده که مثلا با راهنمایی من نتونستند قانع بشن ، سعی کردم مراتب بعدی با بیان شیواتر و حوصله ی بیشتر باهاشون صحبت کنم .

 خانم نیرومند : اصولا جوون ها از نصیحت کردن خوششون نمیاد ، شده تا حالا با جوونی برخورد کنید که بهتون بگه حاج آقا شما دیگه منو نصیحت نکنید بزارید راه خودمو برم ؟

حاج آقا دباغی : نه ـ توی این چند سال که میامدم و می رفتم در استان های مختلف بودم در سمنان ، لرستان ، خوزستان ، نه الحمدالله ، من اعتقاد شخصیم اینه که اگر در ابتدای کار یه روحانی سعی بکنه اون منش روحانیت رو رعایت کنه ، اون اخلاقی که پیامبر تاکید داشت رو در زندگی خودش در برخورد و معاشرت خودش رعایت کنه ، جوونا هم دل میدن

 خانم نیرومند :شما اصالتا کجایی هستید ؟

حاج آقا دباغی : ما اصالتا شاهرودی هستیم ، استان سمنان

خانم نیرومند :معمولا روحانی ها که بالای منبر می روند و صحبت خودشون رو آغاز میکنند وبعد داستان رو تعریف می کننداخرش به این نکته می رسند که میگن : خدا بیامرزه استادمو ، استادم به من میگفت ......... شما ادامشو کامل کنید .

حاج اقا دباغی : استادم به من میگفت : سعی کن همیشه در صراط مستقیم باشی.

 خانم نیرومند : سخت ترین کاری که همه میگفتند حاج آقا نمیشه ولی شما میگفتید چرا میشه چه کاری بود ؟

حاج آقا دباغی : ارتباط چهره به چهره با جوونا ...

 

اینم خلاصه ای از گفت و گوی دیروز بود ، لحظه هاتون پر از اتفاقات خوب 

 

دوست داشتی وزیر کدوم وزارت خونه بودی ؟ چرا ؟

سلام ، امیدوارم حالتون خوب باشه ، انچه که امروز در کوچه ی رادیو شنیدم : موضوع امروز کوچه رادیو و سوالی که باید بهش پاسخ میدادین ، با توجه به این که هفته ی دولت رو داریم پشت سر میزاریم ، اگه شما وزیر بودین دوست داشتین وزیر کدوم وزارت خونه بودی ؟ چرا ؟ سه تا از برنامه های پیشنهادیتون هم بگین !

 

امروز در کوچه رادیو حرفه ای ها رو شنیدیم با بخش خبرهای حرفه ای و مصاحبه با رها و مهرشاد در ارتباط با موضوع وسوال برنامه که دوست دارند وزیر بشن ؟ اگه اره ، وزیر کدوم وزارت خونه و چه برنامه هایی رو انجام میدن ، و اینکه بیاین امروز رو رژیم نگیریم !! بله  این پیشنهاد امروز روز جهانی کوچه رادیو به شما بود ..

 

یه گفت و گوی قشنگی که امروز در کوچه رادیو صورت گرفت ، گفت وگو با حافظ دوساله ی جزء سی ام قران  کریم ( مائده شیرزادی ) و گفت و گو با پدر و معلم بزرگوار ایشون ، یه گفت و گوی دیگه در کوچه رادیوی امروز  انجام شد با اقای محمدرضا صادق مشاور ارشد رئیس جمهور در ارتباط با هفته دولت ..

شادباشید