3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

انتخاب باشما

اگر شما سردبیر شبکه جوان بودید چه برنامه میساختید؟ چه گوینده 


هایی انتخاب میکردید و چرا؟



امشب ساعت 8/30 الی 10

نظرات 336 + ارسال نظر
دفتر غم * مجید خلجی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.daftaregham.ir

سلام دوست عزیز خوبی؟

شما را به وبلاگ رسمی مجید خلجی با عنوان
"دفتر غم" با مطالب عاشقانه دعوت میکنم ...
منتظره حضور گرم شما هستم ...

داستان های عاشقانه/ متن های عاشقانه/متن های کوتاه ی عاشقانه /
عکسهای عاشقانه/اس ام اسهای عاشقانه

نویسنده: خود مدیر وبلاگ مجید خلجی

www.daftaregham.ir

= - = - = - =- = - = - = - = - =

طراح قالب: مجید خلجی

= - = - = - =- = - = - = - = - =

در صورت راضی بودن شما از دیدن
این وبلاگ به آن امتیاز بدهید

بله! خیلی ممنون

hadiseh چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

سلاااااااااااام
ایول موضو!!!!
فک میکنم میگم
تا ساعت 8:30

خوبه!!

مینا اکبری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام من اومدممن همین الان میگم اونم بدون شک.خب من عاشق برمامه هایی هستم که گوینده زیاد داشته باشه مثل هفتایی ها یا ابنبات.برنامه طنز میساختم.گویندهاشم حسن اسماعیل پور.سجاد شهرابی .محمدرضاقلمبر.پیمان طالبی و محمود رضا قدیریان بودن.تهیشم سیروس رجبی.البته فرزادم و سعید پور محمودی هم گاهی میومدن.از افشین حسین خانی و حسن صنوبری هم کمک میگرفتم.اخخخخخخخخخخ اگه میشدچه خیال پردازم منننننن.ولی اگه میشد

سیلام!!
وای ج برنامه ای بشه!!
فففففففففففکن!

مینا اکبری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم.نویسندشم مهدی استاد احمد.ای خدااااااااااااااااااااااااااااا مارو ارزو بدل نذاربگین امییییییین

امین

مرجان فرحمند چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام.
خوب من با توجه به سن و خواسته هایم ،برنامه های چالشی وپرمحتوا میساختم که گوینده ومخاطب ومهمان ،همگی وارد بحث و گفتگو میکردم ومسائل روز جامعه را بدون سانسور به بحث میکشیدم.
گوینده هم خانم "زهره السادات هاشمی" (گوینده 5 الی6سال پیش رادیو جوان که خیلی مسلط بود و به بانو چالشی معروف بود) دعوت میکردم و یا از اقایون پیمان قریب پناه دعوت میکردم.
البته بستگی به موضوع هم داشت.
برنامه طنز ورزشی:اسماعیل پور - سجادشهرابی
برنامه سینمائی :اشکان صادقی - طوفان مهردادیان
برنامه اجتماعی:فاطمه صداقتی-سعیدپورمحمودی
برنامه اندیشه ای: محی الدین تقی پور
برنامه ورزشی : پیمان طالبی
برنامه علمی و دانش :شاهین شرافتی - احسان همتی
برنامه فرهنگی :سعیدخرسندی -ابوالفضل اینانلو

به به
ممنون ساعت 8/30 هم انلاین بیا!

مرجان فرحمند چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

عزیزم خواستی در ارتباط باشی،از طریق ایمل برام تلفنت ارسال کن.
البته اگر مطالب تاریخی ایران باستان هم داری با کمال میل پذیرا هستم.
ارادتمند تو دوست عزیزم....!!!

حتما!
خوشحال میشم

یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

سلـامـمممممممممممممممم
فاطمه جونم نمیشه بگی همه سره شباشب بیان؟
من نمیتونم آخههههه
گردنممم که هیچی..تیر میکشه فجیییییییح
قرررررربونت

عزیزم 8/30 که سرشبه!!
اخه من 8/30 میرسم خونه ایشالله شبای بعد زودتر میاییم

محمد بحری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

برنامه خوبی میساختم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فائزه عباس پور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام به همممممممممگی...منم اومدم ولی خیلی نمیتونم بمونم

سلام

فائزه عباس پور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

بچه ها الان هستین دیگه؟!؟!؟!!!!
اجی این ساعته هم خععععععععلی خوشگله...اووووووورین

ممنونم

فائزه عباس پور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

کجا رفتی؟!!!!!!!!!

کی؟
منکه اینجام

صبا بحری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام وای منم الان میخواستم بگم ساعته خیلی باحاله!!

مرسی

فائزه عباس پور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

ممممممممم هم کامنت ها دیر تایید میشن هم بچه ها نیسنالبت ببخشینااااااا

....

مرضیه فرهادیان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام فاطمه ی عزیز
من از طریق بچه هایی که میان پاتوق شبانه شمارو شناختم ,دلم آب شد از بس که هم از خودت تعریف کردن هم از وبلاگت
میشه منم از این به بعد عضو جمع خوبتون باشم؟

سلام خانومی...
دوستان لطف دارن عزیزم!
چرا نتونی؟ باعث افتخاره خوشحالم از اشناییت

hadiseh چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام به فائزه جان و صبا جان و فاطمه جان
بقیه کوشن؟

سیلوم

فائزه عباس پور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

ووووووووووی چرا ....؟!؟!!!
ببخش....باشه؟!!
راستی داداش محمد سلامم رسید؟!
ممنووووووون ازتون...کاش بهشون گفته بودین کامنت ها رو هم تایید کننن

صبا بحری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام حدیثه و مرضیه و فائزه

hadiseh چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

سلااااااااام مرضیه جان خوشحالم که شمام به این جمع اضافه شدی

فائزه عباس پور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

سلاااااااااام ابجی حدیثه و داداش محمد و هممممممممه
اجی یه سوال:خوبی؟!

hadiseh چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

راستی فائزه پاتوق 2 هم آنلاینه ها!!!من همزمان دارم دو جا کامنت میذارم!

مینا اکبری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام منم اومدم.
سلام فاطمه
سلام حدیثه
سلام فائزه
سلام مرضیه خوش اومدی
سلام صبا





سلاااااام به کسایی که بعدا میااااان
خوبییییین؟؟؟؟

سلام

مرضیه فرهادیان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

وااااااااااااای ذوق مرگ شدم
سلام فاءزه جون سلام حدیثه جون
چایی نخورده پسرخاله شدم

hadiseh چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

اوا این حرفا چیه مرضیه جان
به به سلااااااااام مینا جان

فائزه عباس پور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

سلاااااااااااام...
اره حدیثه الان فهمیدم...الان منم میام

مرضیه فرهادیان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام صباخانم
یه کمی از کامنتای قبلی رو خوندم فکرکنم شما همسایه ی فاطمه جون هستیدنه؟

آره بیچاره همسایه های دیگه!!

ستاره نادری˙·٠•●♥●• ●•٠ ˙٠•● چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

سلا!!!!م فاطمه جون خوبی؟؟؟ فاطمه وبلاگت رو خیلی دوس دارم!!!

عزیزمی ستاره
تو بمب روحیه وب منی!!

مرضیه فرهادیان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام میناجان

مینا اکبری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

چیه فاطمه؟؟؟؟چرا اینقد بیحوصله ای ابجی؟؟؟؟؟

من؟
یکم حال ندارم چیزی نیس

ستاره نادری˙·٠•●♥●• ●•٠ ˙٠•● چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

سلا!!!!!م بچه ها خوب هستید!!

فائزه عباس پور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

اری منم خععععععععععلی موافقم...اجی جونم خوبی؟!چرا بی حالی عزیزم؟!
من یه چیزی بگم؟!یه سوتی خعععععلی بزرگ دادم!!من فک کردم ابجی صبا بحری داداش محمد هستن!!!!خخخخخخخخخخخخخخاجی صبا ببخش...حواسم نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد