3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

ادامه مطلب

حماسه حماسه وباز هم حماسه


 


عکسهای رادیو جوان و حضور حماسی مردم در مسجد الرسول نازی آباد 


(ادامه مطلب)



 

اتاق فکر و جلسات برنامه سازان شبکه برای انتخابات




 

حضور رادیو جوان در کنار مردم 24 خرداد 1392



مهندس بهنام احمد پور (مدیرت محترم شبکه ) در حال رای دادن






نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان فرهمند شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ http://2500aryaie.blogfa.com

سلام خانم نیکیان .
خوبی ؟ خوشی ؟
یک سوال برایم پیش اومده که این عکسها را از کجا داخل وبلاگت قرار دادی ؟؟؟؟
بعد هم لطفا تونستی یک سری به وبلاگ فاطمه عامری بزن. جدیدا یک پستی داخل وبلاگش قرار داده که دیدنش خالی از لطف نیست.....پس حتما سربزن و به بقیه دوستانت هم خبر بده !!!!
راستی اینجا اقای "محمد بحری " کامنت میذاره ؟
کلا دسترسی بهش داری یا نه ؟
باسپاس .

سلام بر مرجان فرهمند عزیز من خوبم ممنون

من عکسهارو معمولا از سایت های خود شبکه پیدا میکنم البته گاهی دوستان هم عکس هایی که از شبکه های اجتماعی پیدا میکنن رو هم برام میفرستن.
اقای بحری که دیگه نیستن.... اما بله من ایمیل شون رو دارم
چشم وبلاگ فاطمه جان هم میریم :)

مرجان فرهمند شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ http://2500aryaie.blogfa.com

سلام مجدد.
اولا تشکر بخاطر اینکه به وبلاگ " فاطمه عامری " رفتی و نظر گذاشتی ... دوما لطفا برایش ادرس وبلاگم ایمل کن و بگو اگر تونست در اسرع وقت یک سری به وبم بزند ... کار مهمی با هاش دارم. چون حقیقتا هیچ دسترسی بهش ندارم.
با سپاس

خواهش میکنم. چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد