3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

اطلاعیه ثبت نام سومین دوره آزمون ورودی باشگاه رادیویی جوان در سال 1393


هنرجویانی که علاقمند به شرکت در کلاس های برنامه سازی، گویندگی و گزارشگری هستند، می توانند در این آزمون ورودی شرکت کنند.

شرایط ثبت نام در سومین آزمون کتبی ورودی  باشگاه رادیویی جوان

  • داشتن مدرک کارشناسی و بالاتر و یا دانشجو ترم آخر کارشناسی

  • حداکثر سن 28 سال

شرایط پذیرش در دوره های باشگاه رادیویی جوان

  • قبولی در آزمون کتبی ورودی سال 1393

  • قبولی در مصاحبه تخصصی

  • داشتن کارت پایان خدمت برای هنرجویان مرد

  • حضور منظم در کلاس ها و کارگاه های آموزشی

توجه:مدت دوره آموزشی چهار ترم می باشد.شهریه هر ترم 500،000 (پانصد هزار تومان)می باشد.به علاوه اسکان برعهده هنرجویان می باشد.

مراحل ثبت نام : تکمیل فرم مشخصات فردی ( آپلود عکس ) و در صورتیکه حتما مایل به ثبت نام هستند،  برای واریزمبلغ 300،000 ریال به شماره حساب 106108242 بانک تجارت شعبه صدا و سیما به نام شبکه رادیویی جوان اقدام نمایند.(این مبلغ در تمامی شعب بانک تجارت قابل پرداخت می باشد)مبلغ واریز شده به هیچ عنوان قابل عودت نمی باشد.درهنگام ثبت نام شماره فیش بانکی و فایل فیش بانکی اسکن شده را در فرم ثبت نام وارد کنیدقابل توجه کسانی که موفق به فرستادن فایل اسکن شده فیش واریزی نشده اند،در روز برگزاری آزمون حتما آن را همراه داشته باشند.

همراه داشتن اصل فیش واریزی و کارت ملی برای تمامی داوطلبین در جلسه آزمون الزامی است.


مهلت  ثبت نام از روز یکشنبه 93/02/28تا روز سه شنبه 93/03/20خواهد بود.


جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
زهراخدائی جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ http://shenide-mishavid.blogfa.com

سلام فاطمه خانوم ، یه خواهش داشتم ، میشه اون اهنگی که تو آنونس برنامکت استفاده کردی رو بهم بدی ؟ یا اگه اسمی داری بگی تا دانلود ش کنم ؟ ممنون

سلام بله حتما
فقط کدوم انونس؟ کدوم برنامه؟

زهراخدائی دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ق.ظ http://shenide-mishavid.blogfa.com

ممنون :)
برنامک جزرو مد که با صدای یه بچه کوچولو آنونس درست کرده بودی ، بازم ممنون بسی

من اونو جایی پخش نکردم! از وب گرفتی؟
باشه عزیزم حتما برات اپ میکنم کدش رو برات کامنت میکنم فقط
یه دوسه روزی سرم شلوغه

زهراخدائی سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ http://shenide-mishavid.blogfa.com

چرا این جمعه که گذشت پخش شد ها !!! یه بچه کوچولو دو بار گفت جزرو مد ، همین ، ممنون باشه مشکلی نیست هروقت تونستی

اهان من خودم نشنیدم!!
باش چشم

negar azimi جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

تشکر از اطلاع‌ رسانیتون خانوم.از عوامل شبکه هستید؟یه سوال دارم،برای همین پرسیدم.

سلام تقریبا بله

negar azimi یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ب.ظ

بعداز اتمام دوره کلاسها و طبیعتا موفقیت در این دوره قول همکاری داده میشه؟یاصرفا دوره ایه برای کسب مهارت؟اسامی اساتید این کلاسها رو میشه بپرسم؟

برای همه نه
راستش تعداد کسانی که وارد میشن و اموزش میبینن
چند برابر کسایی هست که موفق میشن
درواقع تعداد محدودی قبول میشن و وادر شبکه میشن
اساتید رو نمیشناسم اما اگر میخواید پیدا میکنم

negar azimi دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:59 ب.ظ

اگه این لطف رو بکنید ممنون میشم.

باشه میپرسم
شما یه سه چهار روز دیگه کامنت بدین

negar.azimi یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام.من درگیر امتحانات بودم فراموش کردم دوباره بیام.مهلت تمدید نشده خانوم؟لیست اساتیدرو قراربودبگیدلطفا.ممنون ازتون.

سلام
با شماره ی888849360

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد