3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

زمان قطعی اختتامیه جشنواره جوانه


23 دی زمان قطعی اختتامیه جشنواره سوم

زمان قطعی برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره جوانه 23 دی ماه اعلام شد.
   دبیر اجرایی جشنواره سوم در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری جشنواره ضمن اعلام این خبر افزود:  با توجه به تغییر زمان دریافت آثار و البته در  خواست مخاطبان تلاش زیادی داشتیم تا زمان اختتامیه را به اسفند ماه منتقل کنیم اما با توجه به اینکه مراسم در برج میلاد برگزار خواهد شد و سالن این مجموعه برای اسفند ماه امکان پذیرایی از جشنواره را نداشت ناچار مراسم را در زمان قبلی که 23 دی ماه است برگزار خواهیم کرد.
حمیدرضا افتخاری  در ادامه گفت با توجه به استقبال مخاطبان برای شرکت در مراسم اختتامیه و درخواست هایی که به دبیرخانه رسیده است امسال در بازه یک ماهه قبل از اختتامیه از علاقمندان به شرکت در مراسم اختتامیه ثبت نام خواهد شد و این ثبت نام از طریق سایت جشنواره و شبکه از اول آذر ماه اتفاق خواهد افتاد جزییات این ثبنت نام به زودی از طریق سایت و برنامه رادیو جوانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

خبر!

سلاممممممممم حال و احوال همه خوبه؟؟؟



عذاداری هاتون قبول دوستای گل ....


یک خبر خیلی عالی برای همه! از این به بعد هر روز ساعت 4 عصر


سمانه مبلغ حسینی برنامه داره! اسمش سکریته! ولی من  فکر میکنم


سری جدید منوجوان باشه! شما چی فکر میکنید!؟

هنوز بیادتونم.... تولدتون مبارک


بیست و هفت آبان ماه ....


سالروز تولد خانمی مهربون صادق و عزیز


سردبیر سابق عابران سپیده


برنامه ای فوق العاده برنامه ای که با تلاش این بانوی عزیز


حال و هوای دل مارو خوب میکرد ....



" نرجس السادت صالحی "


تولدتون مبارک ، به امید بهترین ها برای شما




جوانه تمدید شد



 شورای سیاست گذاری جشنواره جوانه پس از بحث و بررسی در خصوص امکان تمدید زمان دریافت آثار جشنواره جوانه موافقت کرد زمان دریافت آثار تا ساعت 24 روز سی ام آبان تمدید شود.

به گزارش ستاد خبری جشنواره جوانه و دبیر اجرایی جشنواره دلیل اصلی تمدید زمان دریافت آثار را درخواست بیش از حد مخاطبان شبکه عنوان کرد و گفت : مخاطبان سرمایه اصلی شبکه هستند و حتما باید به نظر آنها توجه شود.
افتخاری افزود: دلیل دیگری که اعضا را متقاعد کرد زمان دریافت آثار تمدید شود در پیش بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بود که فرصت مناسبی است برای ساخت برنامه در حوزه جوان و معنویت که موضوع بخش ویژه جشنواره است.
دبیر اجرایی جشنواره در پایان گفت: تغییر زمان دریافت آثار باعث شد تا زمان داوری و در نتیجه زمان برگزاری مراسم اختتامیه نیز تغییر کند. با احتمال زیاد اختتامیه اویل اسفند ماه یا پایان فروردین 93 برگزار خواهد شد.