3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

جشن رویش


  مرامنامه جشن رویش

  ما تبعیت کامل خود را از اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران  اعلام و با الهام از این اصل معتقدیم که محیط زیست و جنگلها و مراتع تضمین کننده حیات رو به رشد نسل کنونی و نسل های آینده است و باید مورد حفاظت و حمایت قرار گیرند .
  ما باور داریم که محیط زیست و طبیعت به عنوان بستر واقعی برای بقاء و تعالی انسان ها و پیوند دهنده آرمان های مشترک بشری و صلح و دوستی باید همواره مورد احترام و حفاظت قرار گیرد .  
 ما با اعتقاد به مشارکت عمومی در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی تشویق و تقویت زمینه های مشارکت فعال مردم و ارتباط بین سازمان ها وتشکل های غیر دولتی زیست محیطی را به منظور پایداری صلح عادلانه و محیط زیست بر خود فرض میدانیم .
  گسترش توانمندی و روحیه همکاری برای حفاظت از محیط زیست و فضای سبز و ایفای نقش چشمگیر در عزم ملی برای توسعه پایدار و کمک به اقدامات و تدابیر پیشگیرانه در زمینه سیاست ها، برنامه ها ، طرح ها و فعالیت های اثرگذار بر محیط زیست از اهداف اصولی ماست .

 اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران  : در جمهوری اسلامی حفاظت از محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشد وظیفه عمومی تلقی می گردد. از این رو فعالیت های اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیر قابل جبران آن ملازمه پیدا کند ممنوع است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد