3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

تولد تولد!

سلاااااااااااااااااااااام


2 مرداد ماه سالروز تولد ستاره نادری عزیز مباااااااااارک باشه!


ستاره جون الهی 120 سالی شی و سالم و موفق باشی


از اینکه اشتباه تولد ستاره جون رو در تیر اعلام کردم معذرت میخوام!


نظرات 16 + ارسال نظر
ستاره نادری سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام فاطمه جونم آمدم... یک دنیااا ممنون.....
خیلی لطف کردی .... مخصوصا عکسی که گذاشتی هم خیلی عااااالی ازت ممنونم... شاد سر بلند باشی....

salam
ghorbone to beram

فاطمه خاتمی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

سلااااااام.تفریک تفریک به ستاره جوووووون .انشاالله به همه ی ارزوهای قشنگت برسی .فاطمه جان پاتوق ماتوق نداریم؟

salam bade mah ramezoon
web dadash hasan12mordad

مینا اکبری چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

تولدت مبارک ستاره جان

مریم فیاض چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام!ستاره جون امیدوارم همیشه بدرخشی عزیزم!

صبا بحری چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ

هپیییییییییییی تولدت مبارک
عزیز باشی ستاره جون

مرضیه فرهادیان چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

سلااااااااااام
تولد ستاره جون مبارک باشه
ایشالا همیشه موفق باشه

حورا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

به بههههههههههههههههه!مبارک باشه ستاره جون

فاطمه محسنی زاده جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام فاطمه جون
تول ستاره جون مباررررررررررررک باشه
ایشالا که 9876543210 ساله بشی
ببخشید من با تاخیر دو روزه تبریک گفتم

ستاره نادری شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام به همه ی دوستانم ازتون یک دنیا ممنونم ایشااله شما هم120ساله بشید...

مهشید یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://plus14.blogfa.com

سلام دوستان من چند وقتی میشه میام اینجا اما نمیدونستم چجوری عضو شم تولد ستاره ی عزیزم تبریک میگم البته با تاخیر امیدوارم همیشه شاد باشید
التماس دعا

salam aziz ozviyate kha30 nadare

مهشید دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ http://plus14.blogfa.com

سلام چطورید از عکس هایی که گذاشتی خیلی ممنونم همچنین لینک آقای استاد احمد چون من واقعا دوسدارم ایشون رو بعنوان الگو تو نوشتن قرار بدم بعد عکس هارو که داشتم میدیدم چقد بعضی هاشون ببخشید زشت بودن برخلاف صدای قشنگشون
به هرحال ممنون

سلام مهشید جون خواهش میکنم........ :)

مهشید چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام داشتم درباره ی خودت میخوندم چقدنکات مشترک منم عاشق کلاس جوونی بودم ومرداد89بارادیوجوان آشنا شدم البته شما 2سال ازم بزرگتری والبته عاشق نویسندگی وفعالیت تو رادیو جوان راسی بگم خوشحالم که دوسداری بیای وشهرمون رو ببینی...
وبه امید همکارشدنمون در رادیوجوان

salam golam mamnon
shoma kojayi??

مهشید پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام چطوری من شیرازم

oooo bah bah!

مهشید پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://plus14.blogfa.com

سلام بیای وبم کلییییییییییییی ذوق می کنم

haaaaaaaaaaatman

مهشیذ جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ http://plus14.blogfa.com

سلام فاطمه جان چطوری کلی ازت سوال دارم
تو بااستفاده از چه امکاناتی اثرفرستادی به جشنواره یاچجوری الان به رادیو رویش اثراتو میفرستی چون من واقعا نمیدونم اگه بخوام شروع کنم ازکجا وچجوری
اگه ج بدی خیلی ممنونت میشم

سلام عزیزم جونم همه رو بپرس!
من با ویس ریکوردر سونی(تبلیغ!!!) کار میکنم خداروشکر اینقدر کیفیت داره که احتیاج به میکس موسیقی ندارم اگر رویش دیروز رو شنیده باشی موسیقی زیر متن داشتم اما با میکس نبود!!!
اما برای میکس جلوه های صوتی و ........... شما به یک نرم افزار خوب مثل ادوب ادیشن احتیاج داری

مهشید شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ http://plus14.blogfa.com

سلا فاطمه جون مرسی که گفتی از بلا تکلیفی دراومدم راستش من رادیو رویش رو تاقبل از عید میشنیدم بعد دیگه حوصلم نشد چند بار خواسم متن براشون بفرستم همت نکردم ازیه طرفی حس میکنم وقتم داره میره ازطرفی میگم برای من زوده
واقعا چکارکنم؟؟؟؟

!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد