3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

تولد انلاین حسن اسماعیل پور

*** تولد پسر خوش صدای ایران مبارک ***


شنبه 12 مرداد از 21 تا 23 در تنها وبلاگ طرفداران "حسن اسماعیل پور" 




نظرات 5 + ارسال نظر
منصوره شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام
تولدتون مبارک دادا
خیلى دوستتون دارم
ارزوى موفقیت دارم براتون

منصوره شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام
تولدتون مبارک دادا
خیلى دوستتون دارم
ارزوى موفقیت دارم براتون

هانیه شالباف شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ق.ظ http://hamkelasi14.persianblog.ir

سلامــ...بله تولدشون مباااااااااااااااااااااارک

مهشید شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ http://plus14.blogfa.com

وای تولد آقای اسماعیل پور مبارک ایشاالله که عمرباعزت داشته باشن فک کنم فرشته هاسلام امشب یه کم بهتر از شبای دیگه باشه

فاطمه محسنی زاده چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام خوفی؟
همین الان صفحه ات برام باز شد
صفحه وب اسماعیل پور هم باز نیمشه
این چند روز انقد گیر بودم که نشد بهت سر بزنم و صفحه ات هم باز نمیشد
تولد آقای اسماعیل پور هم میارک و ایشالا که همیشه زنده باشن

سلام ممنونم بلا
اخی چرا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد