3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

خبر!

سلاممممممممم حال و احوال همه خوبه؟؟؟



عذاداری هاتون قبول دوستای گل ....


یک خبر خیلی عالی برای همه! از این به بعد هر روز ساعت 4 عصر


سمانه مبلغ حسینی برنامه داره! اسمش سکریته! ولی من  فکر میکنم


سری جدید منوجوان باشه! شما چی فکر میکنید!؟

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه خاتمی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام فاطمه جون ممنون اتفاقا منم فکر میکنم همون منو جوانِ.خداکنه برنامه ی جالبی باشه.ممنونم.

سلام دوست گلم
خواهش میکنم

سحر پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ http://vazirnameh.blogfa.com

سلام فاطمه جون
خیلی عالیه من خانم مبلغ حسینی و برنامه هاش رو خیلی دوست دارم.
سری جدید من و جوان؟
عواملش همونا هستن؟؟؟
به هر حال سعی می کنم بشنوم
ممنون که خبر دادی

سلام گلی
اره فکنم سری جدید منو جوانه!
نمیدونم
خواهش عزیز

فاطمه سیدموسوی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

فاطمه محسنی زاده شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

من که نیدونم ولی هر چی هس خدا کنه سردبیر باشه که یه صفحه دستش باشه بهش سر بزنیم باهاش حرف بزنیم مث قبل

ایشالله

مهشید شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ http://sokoteharf.blogfa.com

سلام فاطمه جون مرسی از اطلاع رسانیت والا بلکه شما از برنامه های جدید بهمون بگید من که خودم حوصلم نمیشه چک کنم دستت درد نکنه

سلام عزیزم
قربونت برم گلی

حورا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام!!!!
گوش ندادم!!!حالا همون منو جوانه؟؟؟؟
ااخی!دلم برا سمانه تنگ شده!!

سلام منم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد