3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

از صدای جوان چه میخواهید؟

سلام به شما بروبچه های باصفا:

دوستای خوبم، صدای جوان قراره که هرروز آپدیت بشه و هرروز هم مطالب و عکس های جدیدی داشته باشه.

عکس،بیوگرافی،مطالب واخبار و.......

اما میخوام از همین ابتدا نظرات وپیشنهادات شمارو بدونم که به امیدخدا همگی از این وبلاگ راضی باشیم.برای همین ازتون میخوام از امروز(چهارشنبه) تا پنج روز آینده هر نظری که دارید بگید. اسم وبلاگ و قالب و فضا رو هم مورد بحث قرار بدین.

ممنوووووووووووووووووووووووون از همه تون

نظرات 62 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ق.ظ

سلام مبارککککککککک باشه من فعلا نظی ندارم ولی میگ تورو خدا شما جواب این کامنت های بی زبون رو بده.....

حتما......

زهرا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام وبلاگتون خیلی خوبه مرسییییییییی ولی لطفا عکس هارو زودتر بزارین.راستی هر چند وقت یه بار قاب رو عوض کنین.بازم ممنون

سلام دوست عزیز ممنون.
تا دو سه روز دیگه عکس ها وبیوگرافی هارو میذارم

یه دوست دیگه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

میشه از تیم معجون عکس بذاری؟
منتظرم

بلههههههههههههههههههههههههههههه حتما
لطفا در نظرات بعدی اسم خودتون روبگید.

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام فاطمه جان.میشه از اقای قلمبر بیوگرافی بذاری؟؟؟

بلهههههههههههههههههههههه
هم بیوگرافی وهم عکس انشالله به زودی

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

راستی فاطمه جان میدونی چرا وحید رونقی از رادیو جوان رفته؟؟

راستش نه!
ولی حتما به زودی پیداش میکنم!

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

راستی بهت تبریک میگم کارت عالیه.اگه بتونم هر روز سر میزنم.راستی اگه میشه برنامه هایی که اقای قلبر اجرا میکنن هم بگو بهم.ببخشیدا الان میگی این دختره چقد پروست.از اقای اسماعیل پور هم عکس زیاد بذار.میگم از جشنواره جوانه عکس داری؟؟؟

ممنننننننننننننننننون خیلی خوشحال میشم
باشگاه تعطیلات روز های جمعه با اجرای آقای قلمبر
جوونی دربست(یک هفته درمیان)
چشم یه عکس از آقای اسماعیل پور دارم که خواب رفتن!!حتما به زودی میذارم
از جشنواره هم عکس دارم
(به مینا اکبری عزیز توهین نکن)

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

چقد خوبه که این وبلاگو درست کردی اینجوری ما رادیو جوانی ها بیشتر میتونیم با هم در ارتباط باشیم :)

خوشحااااااااااااااااااااالم که دوستداشتی

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

من که صدای اقای رونقی رو فقط توی شبکه ای فیلم میشنوم.ولی نمیدونم کدوم رادیو برنامه داره

آقای رونقی فعلا فعالیت ندارن.
یه صفحه مخصوص آقای رونقی نوشتم کنار بیوگرافی ها برو بخون عزیز.

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

ممنونم فاطمه جااااان.انشاا...زودتر خوب شن

ایشالله

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

بابا عجب وبلاگی از صبح تا حالا 3 بار بهش سر زدم هر 3 بار چند چیز جدید دیدم توووش.خسته نباااشیییی

زنده باشی عزیزدلم

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

این اقای صنوبری چرا از صبح تا حالا به وبلاگ شباشب سر نزده

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

فاطمه جان من عکس از رادیو جوانی ها زیاد دارم اگه میخوای بهت بدم

قربانت عزیزم مزاحمت میشم!

من فعلا یه مشکل دارم اونم عکس گذاشتنه! این اولین تجربه وبلاگ من هست راستش..... زیاد وارد نیستم!

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

یادش بخیر منم عاشق کلاس جوونی بودم اونم با اجرای وحید رونقی
عابران سپیده 1 همونیه که اسماعیل پور اجرا میکنه دیگه؟؟؟ایندفعه حتما دقت میکنم.
حیف معرکه هم تموم شدولی خوب چون اقای اسماعیل پورو شهرابی دوبار در هفته با هم برنامه داشتن یکم یکنواخت میشد.ولی اسماعیل پورو قلمبر کنار هم خیلی باحالن.
اصن سیروس رجبی باید یک برنامه تهیه کنه که اسماعیل پورو قلمبرو شهرابی با هم اجرا کنن.غوغا بپا میکنهای خدااااااا.استاد احمدم باید نویسندش باشه

منم مواااااااااااااااااااااااافقم!

مینا اکبری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

میگم فاطمه جان اگه بیوگرافی از پیمان طالبی هم گیر اوردی بذار.من هرچی گشتم از محمدرضا قلمبرو پیمان طالبی هیچی گیر نیاوردم

باشه حتما

بحری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

همه چی میخوایم.
حالا فکر کنم میگم.

منتظرم
ولی بشینید درس تونو بخونین

بحری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

باششششششششششششه.

آآآآآآآآآآآآآآآآآورین

مینا اکبری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام.امروزم اومدم

خوش اومدی عزیزم

مینا اکبری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

میگم کسی میدونه اقای اسماعیل پور چرا دیشب نبود؟؟من اینقد خسته بودم که فقط تونستم 1 ربع اولو گوش کنم.برنامه دیشب خوب بود؟؟شباشبو میگم

lمنم تب دارم تا یک شنیدم آره خوب بود.
نههههههههههههههههه نمیدونم!

مینا اکبری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

فاطمه قسمت نظراتو برداشتی؟؟؟میخواستم بگم بعضی از برنامه ها رو هم بذاری واسه دانلود عالی میشه مثل پشت صحنه شباشب

ببین پشت صحنه شباشب کوتاه فقط سه چها دقیقه ازش هست
اما پشت صحنه های برنامه های مختلفی رو میذارم فعلا روی مطالب کار مینکم تا هفته آینده.
ممنون که پیشنهاد دادی

مینا اکبری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

گفتی نظرات بخش تولد ها رو اینجا بذاریم.عالی بود.
وحید رونقی 26 ابان.پیمان طالبی 22خرداد

مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

مینا اکبری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام من همین الان اومدم.هر کار میکنم نمیتونم وارد سایت رادیو جوانو معجون بشم

سلام عزیزم بیشتر تلاش کن ایشالله که میشه

مینا اکبری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

نشد بابا.وارد وبلاگ شدم اما نمیدونستم وارد چی باید بشم

majon.radiojavan.ir
ی بار دیگه امتحان کن برو توی نظرات سوال شون

مینا اکبری پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

جای منم خالی کنین.به اقای بهلولی سلاممو برسونید

باااااااااااااااااشه

زهرا(کرمانشاه) پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه جان حالت احوالت خوبه عزیزم؟
وبت خیلی عالیه عزیزم مخصوصا بیوگرافی ها .ایشالا همیشه موفق باشی .
فعلا خدانگهدارت.

قربانت عزیزم ممنون که اومدی گلم بازم منتظرتم

مینا اکبری جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

خواهش میکنم فاطمه جان
میگم از اقای قلمبر چیزی پیدا نکردی؟؟؟

راستش رو بخوای هنوز وتق نکردک.
اما به زودی فعلا میخوام ببینم عکس رو چیکار کنم!!!!

فاطمه قاسمی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام فاطمه جان مبارک باشه وبلاگت.
راستی فاطمه جان یه سوال ازت داشتم تا حالا رفتی به وبلاگ روی موج جوونی این وبلاگ یکی از گوینده های رادیو جوان .اما هیچکی نمیدونه کدوم گوینده است خودشونم نمگن ازشونم می پرسیم عصبانی میشن وجواب نمیدند گفتم شاید تو بدونی.
فعلا خدافظ عزیزم

سلام خوش اومدی!
متاسفانه نمیدونم! وبلاگ باجوان هم ماله یکی از بچه های شبک هست ولی هرررررررررررررررررررررچی میپرسیم نمیگن کین!

..... شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام به نظرم همین خوبه اون قهوه ای هم خوب بو

آلا تاجیک شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام به نظرمن این قالب خیلی قشنگه بذار همین بمونه
البته اگه قشنگتر سراغ داری بسم الله!!!

سلام ممنوووووووووون
چندتا قالب گرفتم تا دوشنبه ببینم بقیه چی میگن.

فاطمه زاهدی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام فاطمه جان
وب خیلی جالبی دارین.
اگه میشه عکس و بیوگرافی از آقای محی الدین تقی پور بذارین.
یه چیز هم بگم،اگه امکان داره عکس جدید و به روز باشه.
ممنون

سلام دوست عزیز ممنون که به اینجا سرزدی.
حتما میذارم

فاطمه زاهدی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام فاطمه جان
اگه اشکال نداره،لینکتون کنم
راستی فکر میکنم هم شهری هستیم،من اهل رفسنجانم.

به به!!!سلام همشهری(البته من خود کرمانم!)
آره خیلی خوبه حتما.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد