3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

خداحافظ عابران سپیده

عابران سپیده من....

خدانگهدار

سروش آسمانی، باران رحمت، نمای نزدیک، یادداشتهای شبانه ، یا اول ،نوبت پنجره ها، به امیدتو،عابران سپیده و..

10سالی میشه جوانم ...اما نمیشه همیشه جوان بمونی.  16 سالی میشه برنامه سازم ...اما انگار نمیشه همیشه برنامه ساز بمونی ....تو آینه که نگاه میکنم احساس میکنم هنوز جوانم، اما ...

باتک تک برنامه ها زندگی کردم هر جمله ای که برای برنامه ها نوشتم ازعمق وجودم نوشتم.حس گرفتم بادونه دونه آیتم هایی که ساختم . ذوق کردم با دیدن پیامکها و پیام هایی که شما فرستادید.خستگی تا9شب اداره موندن ازتنم در رفت صدای مهربونتون روکه شنیدم ،اما دلم گرفت که گفتن آب بستی توی برنامه...

دوست داشتم میشد باتک تک تون تو برنامه تلفنی صحبت کنیم .دلم می خواست وقت میشد تمام پیامک هاتون روتو برنامه می خوندیم اما ...

آقای طالاری زیاد تلاش کردم بشه باهاتون تماس بگیریم نشد ببخشید.

خانم نیکیان، اقای بحری ،آقای شرزه وبقیه دوستان پیامهاتون شادی به دلم می آورد.امیدوارم همیشه شادباشید وپاینده اگر کمی، کاستی یا به قول مدیران آب بستنی در برنامه بود حلال کنید.

همچو مهتاب که از خاطر شب میگذرد                                        هرشب آهسته زافاق دلم می گذرید

                                                                        عابرپیاده         نرجس السادات صالحی


روی خداحافظ عابران سپیده کلیک کن...

سلام....


همه ما رادیو جوانی ها با عابران سپیده زندگی کردیم با لحظه لحظه های قشنگش توی ساعات 


سحرگاهی جون گرفتیم همه مون دوسش داشتیم چ وقتی که زنده بود چه وقتی ک تولیدی شد 


ولی متاسفانه خانم صالحی عزیز که همه ما دوستشون داشتیم به دلایلی کنار گذاشته شدن


و با همه ما خداحافظی کردن...


وقتی متن بالا رو خوندم ب قدی حالم بد شد که نتونستم خودمو کنترل کنم و هنوزم دارم گریه میکنم


من با کمک و لطف خانم صالحی آیتم ساز این برنامه شدم و باهاش زندگی کردم


خانم صالحی عزیزم دوستون دارم تا همیشه....


دلم تنگ میشه خیلی...

سایت برنامه:

aberan.radiojavan.ir

نظرات 12 + ارسال نظر
مینا اکبری شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

مینا بگو چیکارکنم؟
دارم دیونه میشم

Z...Keyvan شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com

ey baba

فاطمه زاهدی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام عزیزم
منم خیلی متأثر شدم
ناراحت نباش فاطمه جان،اشالا توی بخش های دیگه رادیو جوان فعالیت میکنن.

دلم براشون خیلی تنگ میشه

بحری شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

یه چیزی.
این نوشته شون خیلی تلخ بود.
خوندم گریه م گرفت.
خیلی لحظات خوبی داشتم با این برنامه.
در ضمن ایشون دیگه توی رادیو جوان مشغول نمیشن.
حتی برنامه به امید تو رو هم از ایشون گرفتن.
واسه بعضی از مسئولین متاسفم.
واسه کسانی ک زیرآب همکار خود رو میزنن.
پناه میبرم ب خدامون.

منم متاسفم....
خیلی دلم گرفت واقعا ناراحت کننده بود منکه تازه یک ساعت پیش آروم شدم...
دنبال ی شماره از خانم صالحی ام یا ی ایمیل اگه کسی داره کمکم کنه

فاطمه زاهدی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.fatemezahedi.blogfa.com

واقعأ زیرآب ایشون رو زدن؟‏!‏
آخه توی اینجور محیط های فرهنگی دیگه چرا؟
اشالا هرجا هستن موفق باشن،واقعأ ناراحت شدم

.....

صالحی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام خانم نیکیان اومدم نگین بی وفایی کردم.وبلاگتون جالبه استعداد وعلاقه تون به رادیو هم همینطور امیدوارم بتونین بواسطه برنامه های دیگه به جای خوبی برسین به امید دیدار شما در بالاترین مراحل زندگی

الهی من قربونتون برم من خیلی دلم براتون تنگ میشه تورو خدا برام شماره یا ایمیل تون رو بفرستید خواهش میکنم
ضمنا بابت این اتفاق خیلی متاسفام...
ممنون ک به اینجا سرزدید بابت لطف تون هم ممنون

[ بدون نام ] شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

خواهش می کنم من قراره پژوهش های رادیو باشم چون عنوان شغلیم پژوهشگره مدیر شبکه هم موافقت نکرذ که دوره تهیه کنندگی بگذرونم که کار تهیه بکنم به خاطر همین بعد۱۶ سال خودم هم خیلی ناراحتم فردا شروع کار جدیدمه برام دعا کنید ان شاالله باز فرصتی بشه دوباره برگردم برنامه سازی

انشالله ممنونم خانم صالحی ممنون...
من حتما براتون دعا میکنم و پی گیرتون هستم مطمئنم بازم برنامه های خوب تون رو میشنوم.
از خدا میخوام همیشه موفق باشید. دوستون دارم

Z...Keyvan شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com


ajab webloge khafani shode
che adamaie ba kelasi mian
khosh behalet
mn ye web dashtam kolan khodamo doostam faghat miraftim tush
:D
inja kheily zud shenakhte shod
afarin
alye
movafagh bashi

ممنون ایشالله شماهم موفق باشید.

سعید غزنوی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

کاش قبل از اینکه کسانی که با دل و جان کار میکنند را بدون هیچ احترامی کنار بگذارند کمی به نظرات شنوندگان احترام بگذارند مگر این برنامه ها برای چه کسانی ساخته میشود..........
ایشون جزو کسانی بودند که نهایت تلاش خودشون رو برای برنامه انجام دادند نه برنامه سازی که فقط وقت کنداکتور پخش رو پر میکنه و بس ...
تفاوت برنامه سازی و سردبیری که که برای شنونده احترام قایله با اونی که اینطور نیست خیلی واضحه
این رادیوجوان دیگه رادیوجوان چند سال قبل نیست نمیدونم دلیلش چیه ...
بگذریم...
شنونده ها همه اینها رو کاملا میفهمن ولی ...
ان شاءالله هرجا مشغول شدند موفق باشند

انشالله...

حورا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

اه!!!!!چی میشه گفت

هیچی......

فروزان سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.koocheyemohebat.blogfa.com

سلام فاطمه عزیزم
ممنون از حضورت دوستم
من ؟
هنرمند ؟
خخخخخخخخخ

آرهههههههههههه دیگه!!

آرش چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.partgahar.blogfa.com

سلام وبلاگت خوبه خوشحال میشم به من هم سری بزنی

مرسی باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد