3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

سلام....دو بخش: معرفی کتاب و آیامیدانید؟ به صفحات وبلاگ اضافه شد.... وفرداهم بخش:


حرف هایی برای جوانان رو میذارم

نظرات 21 + ارسال نظر
hadiseh یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام فاطمه خانم عزیز...فعالیا!
من میخوام یه کتاب ک قصه های طنزی داره معرفی کنم...البت شاید شنیده باشین یا خونده باشین
کتاب "قصه های امیر علی" امیر علی نبویان که دو جلدس...تو رادیو هفتم قصه هاشو میخونه...خیییییلییییییی باحاله

ممنون اره منم ازطرفداراشم!!
حتما معرفیش مینکم

مینا اکبری یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

سلاااام.خیلی عالیه.مخصوصا بخش کتاب.ممنون

مینا اکبری یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

سلااام.عالیه.مخصوصا قسمت معرفی کتاب.ممنون.فقط میشه ما هم کتاب معرفی کنیم یا پیشنهاد بدیم؟؟

بلههههههههههههههههههههه چرا ک نه؟؟؟

hadiseh یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام فاطمه ی عزیز...فعالیااا!
من میخوام یه کتاب طنز معرفی کنم که البته شاید شنیده باشین یا خونده باشین...
کتاب "قصه های امیرعلی" که نویسندش امیرعلی نبویانه....دو جلدس...تو برنامه رادیو هفتم قصه هاشو میخونه...خییییییلیییییی باحاله...پیشنهاد میکنم اونایی که قصه هاشو نشنیدن یا نخوندن تجربش کنن!

داری کتابشو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه زاهدی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام فاطمه جون
فوق العاده س این دو بخشی که اضافه کردی
راستی دیروز یکی از بهترین تولدهام بود
یکی واسه تولد مجازی و باحال دیشب و
یکی هم واسه کادو تولد فوق العاده ای که از داداشم گرفتم
‏"هشت کتاب سهراب سپهری‏"‏
من عاشق کتاب های سهراب سپهری ام.

آخی عزیزم!مرسی....

hadiseh یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

سلاااام...وای خوش ب حالت فاطمهبه نظر من بهترین کادویی که میتونیم به کسی بدیم کتابه

راستی علیک سلام!اینم جواب سلام مینا

فاطمه زاهدی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

ممنون حدیثه جان
آره با نظرت کاملأ موافقم،درسته از مامان و بابا و خواهر و دوتا داداش های دیگه هم کادو تولد گرفتم ولی این یکی فوق العاده تر بود

آره منم موافقم

مینا اکبری یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

سلااام.هستین بچهاا؟؟

نه!

ستاره نادری یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام فاطمه جون این پست عااااااااااااااااااااااالی

مرسی خانومی

فاطمه زاهدی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

راستی بچه ها،ریاضی نمیخونم،رشته ام عمرانه،
رشته دبیرستانم ریاضی بوده‏!‏

فاطمه زاهدی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

راستی بچه ها
رشته من ریاضی نیستا‏!من عمران میخونم
رشته دبیرستانم ریاضی بوده‏!‏

حدیث یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام اومدم یه سر بزنم برم
فاطمه گفتی یه خواهر بزرگ داری ؟ مگه چند سال از خودت بزرگتره ؟

2sal

حدیث یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

بچه ها چرا سایت اشکال داره خسته شدم

نمیدونم از طرف بلاگ اسکا ی هست برطرف میشه

حدیث یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

امشب بیایید جشن داریم جشن امامت

جان!؟
کجا!!؟

hadiseh یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام...آره فاطمه جلد اولشو دارم فردا هم دارم میرم جلد دومشو بگیرم...

ایول

hadiseh یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

اوه اوه!!عمران که شنیدم خیلی سخته!!!

hadiseh یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

یه لحظه صبر کنید ببینم!!فاطمه،یعنی تو 3 تا داداش داری و یه خواهر؟!!

فاطمه زاهدی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام به همگی
آره خیلی سخته حدیثه جون
درست حدس زدی،یه خواهر دارم سه تا داداش

hadiseh یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

چه خوب که هم خواهر داری هم داداش
بچه ها کتاب معرفی کنید دیگه...من میخوام برم چنتا کتاب بخرم...

حورا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

وای!!!قصه های امیر علی فوق العادس!!!مخصوصا با اجرای خودش
منم جلد اولشو خوندم!!ولی جلد دومشو خبر نداشتم

میخوام معرفیشم بکنم!!
تو صفحه معرفی کتاب..

hadiseh چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

سلاااااام من جلد دومشو دیروز گرفتم
ممنون که تو وبلاگتم تبلیغشو میکنی فاطمه جان

خواهششششششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد