3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

پاتوق!!!

*چهارشنبه باموضوع تیکه کلام از ساعت8 تا 9/30شب!*


دیشب هم که از گوینده ها گفتیم....


گویندگان شبکه جوان!


نظرات 250 + ارسال نظر
مینا اکبری دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

سلااااااااااام.اخخخخ جوووون.من هستما من هستم.نگین نگفتییی....حدیثه حورا باشینااااا.فاطمه که مثل من الان تعطیلات میان ترمشه خونست درسم نداره.البته فکر کنم.پس تا شبببب.

مینا اکبری دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ

بچهاااا دیشب اینجا بودین شمااا؟؟ساعت 12 رو میگم؟؟
من که دیشب 10 شب به بعد اینقد حالم بد بود که نزدیک بود برم بیمارستان.ولی الان خییلیی بهترم.دعا کنین حالم همینجوری خوب باشه تا شب هم باشم.

عزییییییییییییییییزم ایشالله بهتر باشی!!
بچه ها بودن یکی دوتاشون فقط!

hadiseh دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

سلااااااااااااام.ایشالله

ایشالله!

فاطمه زاهدی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام فاطمه جان
من امشب هستم
راستی فاطمه جون اگه میشه عکس از آقای خرسندی و بیوگرافی از آقای محی الدین تقی پور هم تو وبت بذار.مرسی

چ خوب ک هستی!!
ببین خانومی بیوگرافی از اقای تقی پور اصلا نیس!!!
ولی عکسو حتما

سعید غزنوی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام به همه
مینا خانم حالتون خوبه ؟ ان شاءالله که بهترید
راستی شما نیمسال دومتون کی شروع میشه ؟

مینا اکبری دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام اقا سعید.بله شکر خدا خیلی بهترم.از 14 بهمن کلاسا شروع میشه.

مینا اکبری دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

من میگم درباره ی گویندهای رادیو بحرفیم.اقای اسماعیل پووور.
اما بیشتر راجب خودمون بحرفیم.
فاطی گفتی درباره ی تیکه کلام بحرفیم مثلا چی؟؟وای امشب چقد خوش بگذره.همه باشین تروخدا.1 ساعت کمه فاطمههههه

آخه تا8 کاردارم 9 هم باز باید بریم جایی!
چهارشنبه هم باز پاتوق داریم!

فاطمه زاهدی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

مینا جون،اشالا که بهتر باشی ولی فکر کنم واسه درسا و دانشگاه باشه،آخه منم با اینکه امتحانام تموم شده ولی از نظر روحی خیلی بهم ریخته ام.

آخی!

سعید غزنوی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

درست مثل ما شنبه 14 بهمن البته ترم یک منه
ممنون
من میگم در مورد همه موضوعا باشه خوبه مثلا هر 20 دقیقه یه موضوع ...

پیشنهاد خوبیه!!
البته ما سه شب در هفته پاتوق داریم!

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

سلاااااااااااااااام.منم میام....به نظر من درباره گویندگان رادیو حرف بزنیم...

گوینده ها شد3 تا!
عزیزم تارخ تولدتم بگو

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام.باشششششششششش...اینم تاریخ تولد من:10 شهریور سال 77....1377/6/10

وای عزیزم چ کوچولویی!
تا الان خودم از همه بچه تر بودم حالا دیگه تو!!

hadiseh دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

سلااااام به همگی...مینا جون و فاطمه جون امیدوارم زودتر حالتون بهتر بشه
من که میگم در مورد تیکه کلام

تیکه کلام2

hadiseh دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

بین برو بچ رادیو جوان سن مهم نیست...دم هممون گرم!

آورین...ایول

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

کوچولو ام؟!؟!؟!؟!!!!....

نه عجیجم شوخی کردم!

hadiseh دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

شماره فائزه چی؟!اگه دوست داری بهمون شمارتم بده

آره فائزه جون دوسداشتی بده بعد من میدم به بچه ها
(محفوظه)

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

یه چیزی بگم؟!؟!!!!شماره چی رو بدم؟!!!!!!!!!!!!!!

شماره خودتو خواهر!!!

فاطمه زاهدی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ


ممنون حدیثه جون
منم میگم درباره گوینده های رادیو جوان باشه

گوینده ها4!!

hadiseh دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

شماره موبایلتو خواهر!ما همه شماره همدیگرو داریم

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

میگم یه سوال دیگه...شماره خونه یا گوشی؟!؟!!!!!

هیچکدوم!
مدرسه!!

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

شووووووووووووخی کردمااااااااا....

هیم!
بده

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

باشششششه ابجی حدیثه...الان میدم...

آورین دخترم!!!!!!!!

hadiseh دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

خواهش میکنم فاطمه جان
بدو آبجی فائزه ما منتظریم

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

داددددددم ولی صدرحمت به ندادن!!

یعنی چی؟

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

واقعا بشینم توضیح بدم یعنی چی؟!؟!؟!!!!!!!
به جووووووووووووووووووووووووووووون خودم حوصله م نمیشه!!

خب ینی ناراحتی دادی؟؟

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام.ای واااااااااااااااااااااای نهههههههههههه....برای چی ناراحت باشم که دادم...نه واسه این میگم که نوشته بودم یکیش در دسترس نیس بیشتر وقتا و اون یکی هم بیشتر دست خواهرمه...یه حرفایی میزنیا ابجی...وا...اصصصصصصلا هم ناراحت نیست که دادم..

واااااااااااای ببخشید آخه ی جوری بود!!!

hadiseh دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

خب آبجی فائزه من که گفتم اگه دوس داشتی بده

من اشتبا گرفتم!!

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

اوی اوی اوی اوی...سوءتفاوت پیش اومده!!!!!!!!!


ببخشید حواسم نبوووووووووووووووددددددد حدیثهههههههههه

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

ابجی ها خیلی تو فکرش نرید...عیبی ندارههههه...

از اخلاقت خیلی خوشم اومد!

hadiseh دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

ایییییییی وای آبجی فائزه خب من همین الا به اون و917 اس دادم ازت تشکر کردم!!!!دست خواهرته؟!

؟؟

فائزه عباس پور دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد