3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

از همه جنس...از همه رنگ...

از همه جنس...از همه رنگ...


برای من...برای تو...


برای خوندن متن روی عنوان کلیک کن....


اگه خستگی کار و مشغله های زندگی بهت فشار آوردن...اگه برای رسیدن به خواسته هات به در های بسته خوردی...اگه حالت گرفتس...اگه حوصله ندار...اگه تنهایی و اگه حالت خوب نیست میتونی روی موج برتر حساب کنی....!

جایی که از همه جنس و از همه رنگ برات حرف هایی هست...از نوع جوونی...

صدایی جوان و تکیه گاهی برای من...برای تو....

نظرات 17 + ارسال نظر
hadiseh پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام...الان باید چی بگیم؟!!!!

نمیدونم!!!!

hadiseh پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

آهان خوندم!!کاملا باهات موافقم...من دارم حسرت میخورم که چرا زودتر با رادیو جوان آشنا نشدمالبته الان یک سالو5،6 ماهه که گوش میدما

آآآآآآآآآآآآورین!!!!

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

فاطمه زاهدی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام فاطمه جان،حدیثه جان، خوبین؟
آره همینطوره،تازگی ها دارم رادیو رو جایگزین تلویزیون میکنم.

آفرین....منم این کارو کردم!

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااام.من قربون این ابجی حدیثه گلم برم که توی تمام نظراتی که توی وبلاگ شباشب گذاشته اسم ما رو هم نوشتهابجی دستت دررررررررررررد نکنه...مررررررررررررررسی عزیزم...
کلا هممممممممه ی ابجی های گلم دمتون گررررررررم.دوستتون دارم.

ستاره نادری پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام فاطمه جونننننننننننننننننن.....................................وااااااااااای من عاشق این پستم عااااااااااااالی

اخی مرسی

hadiseh پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

سلاااااام به به آبجی فاطمه و آبجی فائزه هم اومدن!خوبم فاطمه جان!
خدا نکنه قربونم بری فائزه جان
فقط باور کنین من عین حرف شما رو کامنت گذاشتم ینی کلی از طرفتون سلام رسوندم و گفتم چقد دوس داشتین آنلاین باشین منتها چون جز وکامنتای قدیمی تر بور دیگه نمیشد دیدش!!!

مررررسی خانومی

hadiseh پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

فقط یه سوتی خیلی خفن دادم که امیدوارم مینا جون ازم ناراحت نشه!!آخه اولش به جای مینا اکبری گفتم مینا بهرامی!!!!اصن نمیدونم چرا قاطی کرده بودم ولی آخر برنامه که سوتیمو فهمیدم دوباره کامنت دادم وگفتم مینا اکبری!!!دیگه ببخشید دیگه مینا جون

مینا اکبری پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

سلااااااام ببخشید من از صبح نبودم.ممنونم حدیثه جاااان.همین قد که به یادم بودی واسم یک دنیااااا ارزش داره.

فاطمه زاهدی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام به همگی دیشب چه خبر بود؟من نتونستم شباشب رو گوش کنم

وای اخی...
زیییییییاد خاص نبود ولی خب خوب بود مثل همیشه!

حورا پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام.حیثه جون ممنون
فاطمه باهات موافقم!!!!!
من رو موج جوانی حساب کردم

hadiseh پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

خواهش مینا جون....ااااا فاطمه توهم نبودی؟خب میگفتی جای توام کامنت میذاشتم

hadiseh پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

سلااام حورا جان خواهش... کاری نکردم که

فاطمه زاهدی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

یادم نبود حدیثه جان،اشکال نداره عزیزم

مینا اکبری پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

زودتر شنبه بشه باز پاتوق داشته باشیم همگی دور هم.

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام.در هر حال خیلییییییییییییی خیلی ممنونم ابجی حدیثه...مرررررررررررررسی

hadiseh پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

خواهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد