3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

توووووپ!!

سلوم بروبچ گل و باصفا....


امشب ساعت 7/30 توپ یادتون نره!!(منم آیتم دارم!!)


نظرات 126 + ارسال نظر
hadiseh جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

سلاااااام ایشالا که بتونم بشنوم

مینا اکبری جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

به به.حتما گوووش میدم.تازه ضبطم میکنم ایتمتو.
انشاا...امروز پرسسسسسسسپولییییس میبره شاهین شرافتی هم که پرسپولیسی.چقد خوش بگذره

اووووووووووووووووووووووووو چ خیالااااا
شاهینم استقلالیه!!

hadiseh جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

اتفاقا جهت اطلاع استقلاااااااال میبره شک نکنین

مینا اکبری جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس پرسپولییییییییییییییییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.همین دیگههههه

مینا اکبری جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

به به چه انلاااااااااااااین.

hadiseh جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

اس اس چی کارش میکنه؟؟
سوراخ سوراخش میکنه

سووووووووووووووراخ سوووووووووووووووووورراخش میکنه!!

مینا اکبری جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

ای بابا بیخیال
تا دعوا نشده اصن بیاین دربارش حرف نزنییییم هااااا؟؟؟؟

فاطمه زاهدی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام به همه
آره حتما گوش میدم امشب
بچه ها کی استقلالی و کی پرسپولیسیه؟؟؟؟

من هیچکدوم!!
ولی ی کوچولو استقلال!

مینا اکبری جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

عوضش سجاد پرسپولیسیه

بچها فردا شب هستین دیگه؟؟؟خدا کنه سرعت مثله چهارشنبه نباشه.

اره هستیم...انشالله!

مینا اکبری جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

بچها من که الان دارم میرم لالا.نخوابم سرم درد میگیره میدونین دیگه.نتیجه فوتبالو اس کنین بهم.باشه.فعلا.اینم بگم اگه امروز خداااااااایییی نکرده پرسپولیس زبونم لال ببازه هیچی از ارزشش کم نمیشهاااا.
دوستتون دارم.فعلا

قربانت....

ستاره نادری جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

سلا!!!!!!!!!!م فاطمه جون خوببببببی؟؟؟؟؟
این پست عا!!!!!لى!!!
راستی به منم سر بزن !!![S009:]

حتما خانوووووووووووووومی
مرسی توپ یادت نره!

hadiseh جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

سلااااام راستی ستاره پاتوق شبانه موقه دربی دورهمی گذاشته توام واسه کری خونی بیا

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام.حتتتتتتتتتتتتتما میشنوم....بچه ها خانم عرفانیان نیومده باز

اورین آبجی گلم........

زهرا(کرمانشاه) جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام فاطمه جان خوبی سلامتی؟؟
منتظر خانم عرفانیان بودم گفتم بیام احوالی از تو بگیرم.راستی فوتبال نگاه نمیکنی؟

سلام عزیز ممنون...
من قبلا خییییییییییلی فوتبالی بودم ولی الان....
بیشتر فوتبالو ب توپ میبندم!
برا همین گفتم توپ رو بشنوید!

زهرا(کرمانشاه) جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

من هم توپ رو میشنوم بعد از ماه صفر این دومین برنامشونه.حتما حتما امشب هم میشنوم تا آیتمت رو بشنوم.موفق باشی عزیزم
فوتبالم نگاه کن چیز خوبیه

ممنون عزیزدلم!!
اره نیگا ک میکنم!

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام.ابجی زهرا من از دست خانم عرفانیان خیلی ناراحتم...من یکی از اقواممون فوت کرده امروز هم تشییع جنازه ش بوده من خودم از این طرف خیلیییییییییییییییییی ناراحتم از این طرف هم که خانم عرفانیان نیومدن...اخه من نرفتم ختم که بیام توی سایت رادیو جوان

وااااااااای اخی....
متاسفم تسلیت میگم....

زهرا(کرمانشاه) جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

فائزه جان سلام آبجی گلم خدا رحمتش کنه

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

ممنوووووووونم ابجی ....خیلی ناراحتم...اصلا باورم نمیشه...دیروزم که نتونستم جوابتو بدم واسه این بود که گوشی دست بابام بود و رفته بود پیش خونواده ی این بنده خدا ولی به ما هیچی نگفته بود...تا دوباره اشکام درنیومده بازم میگم ممنووووووون.

عزیزدلم...
واقعا ناراحت شدم خدارحمت کنه...

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

ممنووووووونم ابجی های گلم...بیاید دیگه درباره ش حرف نزنیم چون داره اشکم درمیاد....ممنووووووون ابجی های خیلییییییییییی گل و مهربونم...

زهرا(کرمانشاه) جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

آبجی فائزه خودت رو ناراحت نکن تو ناراحت باشی ما هم ناراحتیم مگه نه؟

آره....

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام.ابجی زهرا خانم عرفانیان نیومده هنو نه؟!؟!

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام.ابجی دعا کن بتونم درسام رو بخونم....فردا کلیییییی امتحان دارم ولی اصلا اعصاب و روحیه خوندنشون رو ندارم...
خانم عرفانیاااااااااااااااااان هم که نیومدن کهههههه

ایشالله ک خوب میشی...

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

باشه ابجی جونم سعی میکنم...از صبح تا حالا که فقط من و ابجیم اومدیم خونه یه ثانیه اروم نبودم...
ابجی ها ببخشید ناراحتتون کردم...چشششششم
منم دیگه ناراحت نیستم...ممممممممنونم...

اخی عزیزم....

زهرا(کرمانشاه) جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

نه آبجی فائزه ی گل هنوز نیومده.

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

ابجی راستی امروز نتونستم معجون رو بشنوم...
رفففففففففت تا هفته ی دیگه...ولی توپ رو حتتتما میشنوم...منتظر ایتمت هسستم گلم...

ممنون....

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

ابجی زهرا و ابجی فاطمه گلللللللم ناراحت نباشیداااا..
من دوس ندارم باعث ناراحتیتون بشم عزیزای دلم...

باشه عزیزم...

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

ابجی زهرا من فک کنم خانم عرفانیان خواب باشن...باور کن حتی مسابقه رو هم نمیبینن...متاسفانه از دستشون خیلی ناراحتم...نا سلامتی میخاستم بیام دلم باز بشه ولی........

خب حالا اینجایی که!!

زهرا(کرمانشاه) جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

فائزه جان ببخشید ولی از بستگان نزدیکتون بودند؟
ایشالا امتحانات رو فردا خوب میدی عزیزم

فائزه عباس پور جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

ابجی فاطمه نیستی؟!؟!؟!

چرا!

زهرا(کرمانشاه) جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ

آبجی گلم فائزه جان منم از دست خانم عرفانیان ناراحت شدم چون همه رو گذاشتن سر کار.من فقط صدای فوتبال رو میشنوم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد