3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

پاتوق...

شنبه 7 بهمن از ساعت 8 الی 9/30  از خاطره هامون میگیم...


و امشب 2شنبه هم خاطره بازی میکنیم....



نظرات 238 + ارسال نظر
hadiseh جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

ایشالله....موضوعتم که عاالیه چه شبی بشه

Z...Keyvan جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

موضوع فردا ینی باید خاطرات خودمونو بگیم؟

آره البته رادیویی و خنده داراشو!

Z...Keyvan جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

من ک یک ماه نشده شنونده رادیو شدم ینی خاطره ای ندارم ازش
ولی خنده دار دارم
میگم حتما

مرسی خوبه....

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ

خیلی خووووبه.تاشب

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

از اون ماجرا از دیشب تا حالا خیلی ناراحت شدم دوباره نزدیک بود حالم بد بشه ...

ای بابا بیخیال اقا سعیدب مینا هم گفتم اصن ارزش نداره...
خوبین الان؟

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

اره ولی هنوز از دیشب تاحالا سردرد دارم صبحی
کمی بهتر شد ... دیشب با یک وضعی به خواب رفتم

چی بگم....
ایشالله ک خوب باشید

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

در مورد علت برتری های رادیو :
کلا رادیو یک وسیله متفاوتی هست هرجا میشه همراه داشته باشی . همه چیزش فقط صداست و همینه که مثل یک دوست هست .
در تلویزیون مجبوریم که مثلا به مجری ، حالت دوربین ، دکور برنامه و... دقت کنیم اما در رادیو اینطور نیست فقط یک صداست و همه چیزش در اون خلاصه میشه
رادیو همه اش تصوره ، اینکه موقعی که صدای گوینده رو میشنوی با شنیدن صدای گوینده تصویری از اون رو در دهنمون مجسم میکنیم باشنیدن خنده گوینده می خندیم و با لحن گوینده ارتباط برقرار میکنیم
شنیدن رادیو کار خاصی نیاز نداره ، میشه همیشه در عین گوش دادن به رادیو کارهای دیگه رو هم انجام داد ، یعنی هم به بقیه کارها برسی و هم رادیو رو گوش بدی
ولی اون تصور و خیالی که در رادیو هست رو نمیشه با هیچ چیزی مقایسه کرد . مثلا گوینده ای برای بار اول صدش رو میشنوی وقتی موضوع برنامه رو اعلام میکنه و اون تصور وخیالی که از چهره اون برای خودمون مجسم میکنیم و اون فضای گرم و دوست داشتنی که ارامش بخشه
تا حالا فکر کردین اگه از تلویزیون اون سریالها و پیام های تبلیغاتی رو بگیریم دیگه به جز برنامه های کارشناسی چیزی ازش نمیمونه ...
همینه که اینقدر رادیو رو دوست داریم ... اون فضای رادیو رو ... اون کار کردن توی رادیو رو ...

به به...عالی بود موافقم ....من اصلا تلوزیون نیگا نمیکنم....!!!!!

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

راستی در مورد اون رشته هایی که برای جشنواره گفتین ، همین رشته ها خوبه باید از الان بهش فکر کنین ولی باید تا اعلام جشنواره صبر کرد شاید بعضی رشته ها اضافه بشه بعد با هم هماهنگ میکنیم

باعش مرسی...خداکنه بتونم ی کارایه خوبی بفرستم!

hadiseh شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

منم دقیقا با آقای غزنوی موافقم....در یه کلام رادیو یه چیز دیگس
راستی فاطمه ایشالله که میتونی کارای خوبی بفرستی

مرسی عزیزم

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

رشته هنر ، رشته خیلی خوبیه به خصوص برای اون کسایی که علاقه دارن به هنر ، خیلی از همین کسانی هم که الان دانشجوی رشته های دیگه هستن خیلی هنر رو دوست دارن اما از دید بد جامعه و بعضی افراد به رشته هنر به رشته دیگه ای رفتن ، اول از همه علاقه بعد هم داشتن استعداد هست که خیلی هامون داریم ولی نمیدونیم چطور ازش درست استفاده کنیم
راستی در مورد ورود به رادیو باید بگم که ورود به شبکه جوان طبق اطلاعاتی که من دارم و شاید شماهم بدونین تنها راهش ازمون و مصاحبه باشگاه رادیویی جوانه که اون هم با هزار تا ازمون و مصاحبه و گذراندن چهار ترم و اخرش هم تازه معلوم نیست که بتوان به شبکه رفت یا نه ...
تازه کسانی هم که از راههای دور و شهرستانها بخواهند بیان نمیدونم باید چکار کنن
و برای ورود به سازمان هم حداقل مدرکی که میخواهد کارشناسی است فکر کنم اگه دانشجوی مقطع کارشناسی هم باشند بشود کارهایی کرد
اما قبل از کنکور :
در واقع در کنکور میشه به غیر از رشته اصلی که داریم (مثلا: ریاضی، تجربی، انسانی) رشته زبان خارجه و هنر هم کنکور داد حالا اگه فقط رشته هنر باشیم ، فقط کنکور هنر رو میدیم
اما دانشکده صداوسیما که حالا شده دانشگاه صداوسیما هرسال دانشجو میگیره اون هم از رشته های هنر و رشته های ریاضی ( برای بخش فنی سازمان ) که اونجا هم میشه در رشته های رادیویی ، انتخاب رشته کرد
تازه اگه لیسانس هر رشته ای هم بگیریم ، توی فوق لیسانس میشه رشته های اون دانشکده رو انتخاب کرد . من خودم خیلی رشته های هنر ، نویسندگی و نوشتن رو دوست دارم در واقع از چند سال پیش خبرنویسی و خبر نگاری هم انجام میدم ، و کار رادیویی رو دوست دارم
درست مثل هممون که دوست داریم توی رادیو کار کنیم
مثلا اگه درست گفته باشم میشه بعد لسانس هم رشته های دانشگاه صداوسیما رو انتخاب کرد
یعنی فوق لیسانس مثلا رشته های تهیه کنندگی رادیو و رشته های مرتبط با اون رو
من خودم به احتمال زیاد بعد لیسانس شاید این کار رو انجام بدم
اما چه بهتر که از همون اول کنکور هنر رو شرکت کرد یک رتبه خوب گرفت و رفت سراغ رشته های مرتبط با رادیو ...
این اطلاعاتی بود که من میدونستم ،انشاءالله درست باشه ، امیدوارم به کارتون بیاد باز هم از همه ممنونم ...

وای اقای غزنوی واقعا مممنون...
با این حساب بهتره فکر رادیو رو از سرم....

بییییییخیال....

hadiseh شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

وااای ممنون آقای غزنوی از اطلاعاتی که دادین...
فقط یه مشکل منی که الان سال دومه که میخوام کنکور بدم و واسه رشته ریاضی هم ثبت نام کردم نمیدونم باید چی کار کنم چون اگه بخوام تو کنکور هنر شرکت کنم باید یه سال دیگه صبر کنم که اون موقه دیگه خیلی عقب میوفتم....واقعا نمیدونم چی کار کنم...البته دانشگاه صداو سیما که گفتین من از دو سه نفر که تو این کارن شنیدم که الان چند وقتیه فقط دانشجو مرد میگیره البته امسالو نمیدونم...راستی شما گفتین از رشته ریاضی هم میشه،مطمئنید از طریق ریاضی هم میشه رشته های مربوط به رادیو رو انتخاب کرد؟؟من چند وقت پیش دیدم که تلوزیون زیرنویس کرده بود واسه رشته های مربوط به تلوزیون از طریق کنکور سراسری ولی در مورد رادیو نمیدونم

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

چرا فکر رادیو رو از سرتون ... شاید از من ناراحت شده باشین ... ولی اول سخته اما وقتی به تنها بهش برسیم درکش میکنیم ...

نه وای چرا ناراحت شم!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من باشناختی ک از خودم دارم اینو گفتم!
آخه عععععععععععععمرا بتونم تو درس موفق شم!!
ببخش اگه فکردین ناراحت شدم!!

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

خواهش میکنم فاطمه جان

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ

حدیثه خانم ولیون ممنون ، اون اگهی رو من هم دیدم که برای کنکوری های 92 اطلاعیه داده بود متاسفانه دانشگاه صداوسیما هر سال داره تعداد پذیرش های خانم رو در (بعضی از رشته ها )کم میکنه و انگار امسال فقط دانشجوی مرد گرفته ، همانطور هم که به دنباله رشته ریاضی نوشتم بخش فنی از رشته ریاضی بیشتر منظور همون بخش فنی و مهندسی و الکتریک وبرق سازمان هست که اون هم فکر کنم فقط مرد میگیره
اطلاعیه ای هم که داده شده اونطور که معلومه فقط در مورد تلویزیون بوده ... من خیلی گشتم که متن کامل اطلاعیه رو براتون پیدا کنم و البته پیداش کردم به اطلاعیه ای که توسط خود دانشگاه صادر شده دقت کنید :
آزمون سراسری 1392 - رشته های دانشکده صدا و سیما
دانشکده صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برای آزمون سراسری سال 1392 سازمان سنجش دانشجو می پذیرد.
دانشکده صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برای آزمون سراسری سال 1392 سازمان سنجش در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی (زیرگروه سه، رشته کاردانی فنی برق) و در گروه آزمایشی هنر (زیرگروه یک، رشته تلویزون و هنرهای دیجیتال و زیرگروه چهار ، رشته کارگردانی تلویزیون) دانشجو می پذیرد.
این دقیقا اطلاعیه کاملی بود که خود دانشگاه منتشر کرده بود
حالا به این متن خود سازمان سنجش دقت کنید :

(تبصره: داوطلبان هر یک از گروه های آزمایشی 1 (علوم ریاضی و فنی )، 2 (علوم تجربی )، 3 (علوم انسانی ) و 5 (زبان های خارجی ) با علامتگذاری در بند 34 تقاضانامه و انتخاب یک گروه آزمایشی، در صورت تمایل به انتخاب رشته های تحصیلی گروه آزمایشی 4(هنر)، می توانند ضمن علامتگذاری بند 44 تقاضانامه ثبت نام اینترنتی ، متقاضی انتخاب رشته های تحصیلی گروه آزمایشی هنر نیز شوند. لازم به ذکر است که این دسته از داوطلبان علاوه بر شرکت در آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی انتخابی (یکی ازگرو ه های آزمایشی 3،2،1 و یا 5) باید در آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی هنر به منظور انتخاب رشته های گروه آزمایشی هنر نیز ،شرکت کنند.)

خانم ولیون من هم درست مثل شما همین امسال کنکور دادم ...
این اطلاعاتی بود که من براتون پیدا کردم
واقعا نمیدونم چرا رادیو اینجا جایگاهی نداره ... ولی مطمئنا برای فوق لیسانس گرایش های رادیویی هست ...
امیدوارم اطلاعاتی که دادم مفید باشه ولی باز هم از بقیه کسانی که اطلاعات بیشتری دارند سؤال کنید ... ممنون ...


hadiseh شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون آقای غزنوی...واقعا شرمنده کردین،منم بازم میگردم ببینم بلخره چی کار کنم...بازم ممنون از اطلاعاتی که دادین

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

ممنون ... وظیفه من بود ... انشاءالله که به هدفی که دارین برسین ...

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

من از صبح نبودم.چه خبر بوده اینجا.تقصیر منه اقای غزنوی.باید به حرف بچها گوش میدادمو اهمیت نمیدادم.امیدوارم بهتر شده باشید.منو ببخشید تروخدا.

اینجا مشاور کنکور بودهاااا.افرین.من میخواستم کنکور هنر شرکت کنم اما نشد.

hadiseh شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

ممنون ایشالله...

hadiseh شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

مینا جان ایشالله که تو همون رشته ی شیمی موفق باشی عزیز....

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

خوبی فاطمه؟؟؟

مرسی خوبم

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

چقد خوبه که شماها همتون توی جشنواره شرکت میکنید.من نمیتونم.حالا از شماها کسی توی جشنواره برنده شده؟؟؟

با افتخار:
نههههههههههههههههه!!!!!
البته اقای غزنوی عزیز کاندید بودن!
اون اقای ارش هم وبلاگ شون برنده شده بود.

سعید غزنوی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

به هیچ وجه تقصیر شما نبود خانم اکبری .ایشون داشتن شما رو ناراحت میکردن شما حق داشتین ناراحت بشین من هم میخواستم از کارشون پشیمون بشن به هر حال شما خودتون رو نه مقصر بدونین و نه ناراحت بشین
نمیدونم قصدشون چی بود از این کارها ...
اتفاقا این بار فکر کنم دیگه خودشون فهمیده باشند که دارن چکار میکنن ، شما خودتون رو مقصر ندونین یک مسئله ای بود تموم شد و رفت
من اصلا دوست ندارم اینجا ناراحتی پیش بیاد . و خودتون رو به خاطر این ماجرا سرزنش نکنید من هم بهترم
مگه شما چکار کردین که من ببخشمتون ؟
اصلا فکرشم نکنید ، هر کسی که بود از این کار ناراحت میشد من هم دوست نداشتم که شما ناراحت باشین
دیگه مطمئنم و شک ندارم که ایشون دست از کارشون برداشتن ،
پس دیگه نگران نباشید شما ناراحت نباشین من هم خوبم ...
من فقط خواستم این ماجرا تموم بشه ...
شما خوب شد که گفتین ... مطمئن باشید ...

عصر شما هم بخیر ...

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

سلااااااااام بچهااااا.هنوز هیشکی نیومده؟؟؟؟وای امشب خیلی حالم خوبه.دعا کنین همینجوری بمونم.

ایشالله...

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

یک چیزی مدتها تو دلم بودو امشب به مامانم گفتم واسه همییین حالم خووبه خوبه.

خب خداروشکر.....

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

فاطمه نمیخوای امسال شرکت کنی؟؟؟حتما شرکت کن.فک کنم امسال اختتامیه توی تابستون باشه

بامن؟
منکه اره ایشالله...

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

فاطمه تاحالا اختتامیش رفتی؟؟؟؟

نه متاسفانه

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

توی جشنواره اول یکی از دوستای من توی بخش داستان طنز برنده شد.امسال تابستونم کلاس داشتن.خوشبحالش.بیا امسال بریم.فقط کسایی که اثر داشته باشن میتونن شرکت کنن؟؟؟

نه! ازاده

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

ممنونم حدیثه جووون.ایشاا... تو وفاطمه هم تو رادیو موفق بشین و به ارزوتون برسین.اصن همه به ارزوهاشون برسن.

مینا اکبری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

این بلوگ اسکای انگار میدونه ما کی پاتوق داریم درست همون موقع سرعتش میاد پایین.


فاطمه ازم ناراحتی؟؟؟

اره دقیقا تو همین ساعت شروع میشه....
چرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااا باید ناراحت باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

hadiseh شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

سلاااااام به همگی...چه خوب که حالت خوبه مینا جون ایشالله همینطورم ادامه داشته باشهخب کی اولین خاطرشو میگه؟؟!!!

جناب آلو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد