3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

عید مولد

میلاد باسعادت نبی اکرم ،حضرت محمد مصطفی (ص) تبریک و شادباش....


نظرات 126 + ارسال نظر
فاطمه قاسمی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام
من هم میلاد باسعادت حضرت محمد (ص)به همه تبریک میگم

زهرا(کرمانشاه) دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام
من این عید باسعادت رو به همه ی دوستان گلم تبریک میگم.. .

زهرا(کرمانشاه) دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام
من هم این عید باسعادت رو به همه ی دوستان گلم تبریک میگم... .

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ

سلاااااااااااااااام.مباررررررررررررررررررررررکه...

حدیث دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

به مینا و فاملتون که مهربونه تبریک میگم

Z...Keyvan دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

منم

فاطمه زاهدی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام
مرسی فاطمه جان،عید تو وهمینطور عید بچه ها هم مبارک

حورا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

منم تبریک و شاد باش

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

اجی بخش تولدا کی اماده میشه؟!؟!؟

امشب!

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

سیلام.هممممه با هم دیگه باید کم کم شروع کنیم به اهنگ تولد مبارک برای ابجی زهرای گللللللللللم....
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
هورررررررررررررررررااااا...دس دس...دس دس

البته انرژی هاتونو نگه دارین وا3 چهارشنبه!

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

اخ جوووووووووووووووون...اجی یه سوال دیگه...امشب کی اماده میشه...میخوام ببینم میتونم بمونم تا ببینمش یا نه...مرررررررسی...

تا 10 دقیقه دیگه

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ


اخ جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
من میمونم تا ببینمش...

اماده شد عزیز!

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

ووووووووووووووووی چه انتظار سخخخخخخخخخختی...
اجی بدووووووووووووووووووو که من خعععععععععلی منتظرم...

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

هوووووووووووووووووووورا اماده شد!...چه خوووووووووووب...

دیدی؟

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

سلااااااااااااام.اووووووووووووووخی دیدمش
اجی یه سوال:مارال و ستاره و فاطمه هر 3 تا شون 17 تیر به دنیا اومدن؟!؟!

نه!!!!
اونا رو نمیدونم ولی میپرسم میذارم!

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
اوخی خععععععععععلی باحاله...مررررررررررررررررررسی
اجی گلللللللللللللللللم...خسته نباشی

قربووووووووووووووووونت!

فاطمه زاهدی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

مرسی فاطمه جان
بخش تولدها خیلیییییی خوب بود.....
خوب شد که افتتاحش کردی.

خواهش میکنم قابلی نداشت!!
ممنون از همراهی شما دوستای نازنین

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

اجی بیس دقیقه دیگه پاتوقتون شروع میشه ولی من نیسم...دلم باهاتونه هاااااااااااااااااااا...دوستتون دارم...بوووووووووس بوووووووس...بای بای

آره!!
عزیز دلی شما....
من خععععععععععععععععععععععععلی دوستدارم....
خوب باشی

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

بچه ها خوششششششششششش بگذره...من دیگه کم کم دارم میرم...قررررررررررربونت...منم خعععععععععععععلی دوست دارم...

4 شنبه تولدت یادت نره.....
خووووووووووووووووووووووووووب باشی

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ

no no no...اصصصصصصصصصصصصصصلا یادم نمیره قررررررررررربونت بررررررم....اجی زهرا تولدت مباررررررررررررررررررررررررک پیشاپیش...

خدانکنه!

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

من دیگه واقعا میرم!!!!!!!!!
باااااااااای بایییییییی...خوش بگذره...

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

اجی شااااااااااااید شااااااااااااید بتونم تا 8 و 5 دقیقه بمونم!!

هوووووووووورا

حورا دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

فاطمه ممونون به خاطره بخش تولدا
اگه ب ترتیب سن مینوشتی خیلی بهتر بود
فک میکنم مینا بزرگتر از هممون باشه،نه؟؟

شاید!

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

به نظرت میتونم بمونم؟!؟!از اون عاهای خوشگلت الان هم لازم دارم!!

ایشششششششششششششششالله!!

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

نه نه نه...ابجی فاطمه از همممه بزرگترن...ابجی فاطمه قاسمی رو میگماااا....ابجی فاطمه قاسمی ببخشید گفتماااا...

ههههههه!!!!
ملسی

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

!!!!!!!!!

مینا اکبری دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام بچهاااااا.منم اومدم.فقط بایکم تاخییییر.خوبیییییین؟؟؟؟؟؟
عییییدتووون مبارک.

سلااااااااااااااااااااااااااام
مرسی همه بیاید پاتوق

فاطمه زاهدی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

فاطمه جان،فاطمه قاسمی متولد چندن؟البته اگه سوالم مشکل فنی داشته باشه‏!‏‏!‏

نگفتن!

فائزه عباس پور دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

پاتوق که شروع شده...پس بچه ها کجاییییییییییییییییین؟!؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!

ااااااااااااااااومدن
حدیثه اینترنتش مشکل داره ولی 4شنبه هس!

مینا اکبری دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام حورا جونمممم.فاطمه(زاهدی)جووون 71.منم کلوچوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد