3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

ادامه مطلب

زهرا خانم دوست عزیز رادیویی ما تولدت مبارک

تولد تولد تولدت مبارک!!!!!!





ادامه مطلب= جشن تولد ما!!



وای ببین چ تولدی گرفتیم برات!!


بچه ها همه دس دس دس دس دس....


آآآآآآآآآآها................ شله!!!



بروبچ باصفا صدای اهنگا توووووووووووووووووووووووووووون تا آآآآآآآآآآآخر......


نمیشنوماااااا!!


آهاع! حالاشد!!


به به!! کیکو نیگا....




اینم گزیده ای از کادو ها!!!!!!!!!!!




به به!!



وووووای اینو!!!!!!!!!!!


زهرا جووووووووووووووووون: همه ما:




صدای آهنگ تو بیشتر کن....


تولده هاااااااا


تولد تولد تولدت مممممممممممممممممممممممممممممممممبارک!!!





این گل از طرف تمام ما تثدیم به زهرا خانووووم گگگگگگگل!!






اینا حدیثه و مینا هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!




اینا هم فاطمه زاهدی و ستاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


اینم مارال و خودم!!!!!!!!!!!!!





اینم فاطمه دارابی و کیوان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



اینم زهرا خانوم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


اینم فائزه جون! کسی جانمونده؟؟




اینم ککککککککککککککککککککککیک!!











نظرات 269 + ارسال نظر
فاطمه قاسمی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام زهرا تولدت مبارک
فاطمه جان خوبی عزیزم؟لللللللللللللللللللللللللللللللللللطفا هروقت شارژگرفتی یه اس بده شماره ی تو هم داشته باشم اشکالی که نداره؟

hadiseh چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

هووووووووووووووورررررررررررررررررااااااااااااااا

فاطمه قاسمی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام زهرا جون تولدت مبارک
فاطمه جان خوبی عزیزم؟للللللللللللللللللطفا هر وقت شارژگرفتی یه اس بده شمارت رو داشته باشم
البته اگه اشکال نداره

hadiseh چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

سلاااااااااام فاطمه عزیز
ینی من عاشق این جونور سبز رنگه ام که تو این پست داره دست میزنه و خوشالی میکنه!!!!!

فاطمه زاهدی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام فاطمه خانم گلم
چه خوب که امشب تولده
شکلکت خیلییییییییییی بامزه س.
میخواستم یه پیشنهاد بهت بدم
مثلا روزای جمعه هر هفته همه بچه ها بهترین برنامه رو از نظر خودشون بگن.مثل من و جوان
نظرت چیه؟

عالی بود پیشنهادت

سعید غزنوی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

خواهر عزیزم ،خانم زهرا تولدتون رو تبریک میگم امیدوارم به همه خواسته ها و ارزوهاتون برسین ...

hadiseh چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

هیییییییییییییی
نیستی فاطمه؟!

مهمونی بودم!!!
الان اومدم

حورا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

من نیستم!!!!!!!!!تا ساعت چند هستید؟ساعت 9 شاید بیامبه جا من کیک بخورید
زهرا جون تولدت مبارک

تا10

Z...Keyvan چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

تولدتون مبارک زهرا خانم

فاطمه مهدی نژاد چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ http://lamse-roya.blogfa.com

چشم حتما میام
زهرا جان رو معرفی کن،من نمی شناسمش!

منم نمیشناسم!!

حدیث چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

مینااااااااااااااااااادیشب ی خوابی دیدم

حدیث چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

کجاااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییید

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

اخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررک عزیزم...

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

اخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررک عزیزم...

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

اوووووووووووووخی...ربع ساعت دیگه تولدرسمی ابجیم شروع میشه...

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی چه
صفحه ی خوششششششششششششششششششگلی
من الان ذوق مرررررررررگ شدم...خیلییییییییی نازه...اینم اشک شوق

الهی!

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ

اوووووووخی ابجی حورا جات خعععععععععلی خالیه...ایشاالله که بیایی

ایشالله!!

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

چراااااااا این هیییییییییی خوشگل تر میشه...ابجی به جوووووووووووووووووووووون خودم و خودت نمیدونی چقد ذوق کردم

اخی!

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

وای وای وای...صاحب تولد نیومده...خخخخخخخخ...
من که گفتم بچه تازه به دنیا اومده نمیتونه بیاد...خخخخخخخخخ

ooooooooooo

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

ههههههههههه خوبه تولد من نیس این همممممه از این صفحه خوشم اومده و ذوق کردم....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

واااااااااااااااااااااای پس مهمونا و صاحب مجلس کوووووووووووووشن؟!؟!؟!؟!!!!

hadiseh چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

سلاااااااااااااام به همگی
واااااااااای چه خبره اینجا
دس دس دستا شله!اون عقبیا بیکار نشینندستا بالا
صاحب تولدم که نیس

مینا اکبری چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

سلاااااااام.من الان اومدم.اینجا چقد خوشگل شده فاطمه دستت درد نکنه

خخخخخخخخخخخواهش!

hadiseh چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

تولد تولد تولدت مبارک
آبجی زهرا تولدت مبارک

دددددددددددددددددددددددددددددس دسسسسسسسسسسسسسسس

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

وااااااااااااااااای من که تولدم نیس اینجوری شدم پس ابجی زهراچی میشه؟!!!!!!!!!چراااااااا با روح و روان من بازی میکنی؟!!!!!!!خخخ
شوخی کردم...ولی خداییییییییییش خعععععلی خوووشگله...اوووووووووووووورین...

جونم؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا(کرمانشاه) چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام سلاااااااااااااام سلااااااااااااااااااااام
به همه ی دوستان گل خودم ممنووووووووووووون عزیزان من

بچه ها ادامه مطلب یادتون نره

مینا اکبری چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

زهراااا جوووونم.تولدت مبارک همیشه زنده باشی

فائزه عباس پور چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

هممممممممممممممه دس دس...دس دس

آ باریکلا!!

زهرا(کرمانشاه) چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

ممنون از همتون مخصوصا فاطمه ی عزیز

فدات شم!!
ب نظر من تولد خخخخخخخخعلی اهمیت داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد