3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

محبوبیت اتفاقی نیست....

طرفداران و مخاطبان رادیو روز به روز بیشترو


 بیشتر میشوند و این محبوبیت هرگز اتفاقی نیست...


به نظر شما دلیل محبوبیت رادیو چیست؟

نظرات 41 + ارسال نظر
hadiseh پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

سلاااااااااام فاطمه خانم
رادیو جوان کلهم عجمعین زندگی منو تغییر داد...همه چیمو...افکارمو...سلیقه موسیقی و فیلم و شعر و...
خیلی خوشحالم که منم جزو خانواده بزرگ و صمیمی رادیو جوانم
هیپ هیپ هوووووورررررررررراااااااا

حدیث پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

میناااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم
فامیلشوووووووووووووووووووووون دوست دارم

فاطمه مهدی نژاد پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://lamse-roya.blogfa.com

غیر قابل توصیفه فاطمه جان!
محبوبیت و جذابیتش انگار مهره مار داره
میگم فاطمه اگه دوست داری یه تست صدا بده،
اون روز که داور من و جوان شده بودی و داشتی
با سمانه عزیز صحبت میکردی احساس کردم
صدای خوب و رادیویی ای داری

واقعا....

تست صدا دادم قبولم شدم! ولی من کرمان و رادیو جوان تهران!!
ممنون از لطفت

فاطمه مهدی نژاد پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ http://lamse-roya.blogfa.com

لینک شدی فاطی خانوم

ممنون عزیز! شماهم لینک شدی(البته چون این وب مخصوص رادیو هست این لینک موقت هست و توی وبلاگ بعدی مجددا لینک میشی!)

فاطمه زاهدی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام فاطمه جان،حدیثه جان،حدیث جان
شنیدی میگن سخنی که از دل براید بر دل نشیند
به نظرم رادیویی ها همه گی اهل دلن و دلی حرف میزنن.
واسه همین هم حرف و سخنشون به دل میشینه.رادیو هم قوی ترین رسانه هست حتی نسبت به تلویزیون.....
منم لقب رادیو رو میذارم:رادیو موج زندگی...

عالی بود ممنون

یه نفر پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

دختر خوب اون کسی که توی گالری عکس ۱ نوشتی علی نوبخت اون مجتبی حسنی هستش
بایه نگاه به صفحه ی باشگاه تعطیلات میفهمی

اره اتفاقا متوجه شدم!
ولی یادم رفت درستش کنم(!!!!!!!!) ممنون ک گفتی!

hadiseh پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام آبجی فاطمه(زاهدی)
دمت گرم

مینا اکبری پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

ممنون حدیث جوووون

حدیث پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

صدا خوب بوداااااااااااااااااااااااااا صدای فامیلتون چطورههههههههههه ؟

نشنیدم

مینا اکبری پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

رایو رو وایه این دوست دارم چون اون ذهنیتی که ازش دارمو هیچوقت از بین نمیبره.من دنیای صداهایی که از رادیو میشنومو همونجوری که بخوام میسازم.

مینا اکبری پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

بچهااااا امروز فاطمه قاسمی بهم زنگ زد.صدای همو شنیدیم

وای مینا بهش اس بده بگو شرمنده من شارژ نداشتم جوابشو بدم!!

حدیث پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

وااااااااااااااااای تولد فامیلتون و رادیوجوان بغل همه چه باحااااااااااااااااااااااااااااااال میشه دو تا تولد دو تا کیک دس دس دس تولد فامیلتون مبارک

زهرا(کرمانشاه) پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

سلاااااااااااام بر همه ی دوستان عزیزم
فاطمه جان خوبی؟
مینا حدیثه فاطمه چطورید؟خوبید؟

سلام عزیزدل...خوبی شما؟ من خوبم

زهرا(کرمانشاه) پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ

ممنووووووووووووووووووووون عززززیزم من عالیمممممممممممم

خداروشکر.....

حدیث پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

مینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

حدیث پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

تولد منم نزدیکهههههههههههه منم گنا دارم

کی هس؟

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

سلاااااااااام به دوستان گلم فاطمه جان دشمنت شرمنده باشه اشکال نداره گلم
راستی من هم اینقدر خوشحال شدم صدای مینا جون رو شنیدم

اخی!!!
فراد توپ رو بشنو! صدا منو تاحالا شنیدی؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

باشه حتما گوش میدم ،صدات رو چندبار در برنامه ی شباشب شنیدم وقت هایی که تماس میگیری با برنامه.

hadiseh پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام به حدیث و مینا و زهرا و فاطمه
من نیییز خوبم
من فقط با فاطمه دارابی تلفنی حرف زدم ولی دوس دارم صدای بقیتونم بشنوم

میتونی به من زنگ بزنی!!!!!!!!!!!!

hadiseh پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

فاطمه جون حیف که الان شارژم لب مرزه
ولی به محض شارژیدن بهت میزنگم صدای رادیوییتو بشنوم!

فردا توپ...
امروزم ک تو رویش بودم!!!!!

hadiseh پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

نه منظورم جنس صدات بود!
ایشالله میشنوم توپو

آهان

فاطمه زاهدی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام به تک تک بچه هاااااااا
یه چیز،شمارش معکوس فاطمه جونم
چیزی نمونده که تعداد بازدیدهات ۱۰۰۰۰ تا بشه....
این نشون میده وبلاگت فوووووووووق العاده س.
موفق باشی فاطمه خانم

وای آره راس میگی!!!!!!!!
ممنون خانومی!!

فائزه عباس پور جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

ای جوووووووووووووووووووووون...اجی تست صدا ادی قبول شدی؟!؟!
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووورین...خعععععععععععععععععععععععععععععلی خوشال شدم جیگر

ممنون!!

مینا اکبری جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

بچهاااااااا سلاااااااااااام.از فردا دیگه اینترنت خونه رسما در اختیار منه.اینقد کامنت بذارم

سلام تو پست معجون بگو ک شبی هستی

مینا اکبری جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

فرداشب اشتی کنوووونههه؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم....

فاطمه زاهدی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام فاطمه مینا حدیثه حدیث زهرا فائزه و...
آره مینا چه خوب که فردا آشتی کنونه
فقط باید همه باشن که خیلی عالی میشه

مینا اکبری جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

سلااااام.ایتمتو شنیدم فاطمه جااان.عالی بووود.صدات اصلا به سنت نمیخورهااا بلااا.صدات خیلی قشنگه.

وای ممنون عزیزم
لطف داری....
دوستانی ک sms دادن: شرمنده شارژ نداشتم جوابتون رو بدم!!

مینا اکبری جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

فطمه جان اگه میشه موضوع پاتوق فردا شب اشتی کنون باشه.

چشم

hadiseh جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

سلاااااااااام به همگی
آشتی کنون!
خوبه هاااوااااااااای من بازم نتونستم آیتمتو بگوشم
میرم تو ایرانصدا!امیدوارم یاری کنه!

هه!
خودمم دارمش(با افکت)

hadiseh جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

اِاِاِاِاِاِ؟
داریش؟
میفرستی؟

are

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد