3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

ادامه مطلب

         عکس های حضور شبکه جوان در راهپیمایی 22 بهمن 1391

 

              


                               (بقیه در ادامه مطلب)




منصور اسکندری



سعید خورسندی




فریبا باقری




حسن اسماعیل پور





منصور اسکندری






حسن اسماعیل پور





نظرات 300 + ارسال نظر
یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

من هی میگم عمو حسن سیاه نپوشیدن!حدیثه این کجاش سیاهه مادر؟
هزار ماشالا چه خوب افتادن
بزنم به تخته
راسی فاطمه 4شنبده نمیتونی زودتر بذاری آنلاین رو؟

8 زوده که!!
اره منم تعجب کردم سیا نیس که!!

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااام
فاطمه جون ممنون بابت عکس ها
مرسی عزیزم.
راستی این عکس ها همونه که حدیثه واست فرستاده

سلام عزیز خواهش!!
نه

یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

نه زووود تر
راه نداره؟
یا بذا موقعی که شباشبمیذاره..هوووم؟ نمیشه؟

اووووووووو نه بابا 12؟!!!؟
7/30 خوبه؟

یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

هی..نه دیگه لابد نمیشه!
حالا چرا 4شنبه؟5شنبه و جمعه که بهتره!
اَیییییییییییییییی بابابابابابابابابابابابابابابابابا

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام
به صاحب وبلاگ
سلااااااااااااااااااام به بچه زرنگ تهرون
سلااااااااااااااااااام به آبجی فاطمه
آره راس میگی مشکی نیس!خخخخخخخخخخ
دیگه مادر تو اون شلوغی چه انتظاری از من داری

حالا ی بار این مشکی نپوشیده تو میری شایعه میکنی!!!؟

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

راستی بچه زرتگ منظورت کدوم جشنواره بود گفتی کیا میان؟!

اره منم نفهمیدم همیجوری گفتم اره!!
خخخخخخخ

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

راستیییییییییی
ممنون بابت عکساااااااا

خواهش

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

سلاااام فاطمه جوونم.خوبی ابجی؟؟؟؟بابا اینارو کی گذاشتی من 5 دقیقه پیش اینجا بودم نبووود.

سلام
4 دقیقه پیش!!!!!

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

بچهااااا سلاااام.خوبیییین؟؟؟؟؟
اره چقد عمو حسن لباسش بهش میاد

اره نمردیمو رنگی هم دیدیم!!

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

سلااااااااااام به مینا جاااان
آخه اونجا به رنگ لباسش دقت نکردم بعد حورا اس داد گف بازم مشکی پوشیده بود منم چون دقت نکرده بودمو فقط یادم میومد تیره بود به خاطر همین گفتم مشکی!!!!!!!دیگه شرمنده اخلاق ورزشیتون

خخخخخخخ!!
حورا کجایی؟؟ طرف تو زرد دراومد!

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

خوووبیم مینا جون
وای خوب شد اون عکسی که من توش هستمو نذاشتی!

چرو؟!

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

آقا یکی قضیه جشنواره رو به مام بگه

الان ی عکس میذارم ببین تویی؟!!!

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

اوااااا طرف منظورت من بودم؟؟!!!
آخه عکسم افتضاحه خدا کنه کسی منو شناسایی نکرده باشه
اصن خیلی با خودم فرق داره

نگا کن عکسارو!!
هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

واااااای فاطمه جان من نذار
اگه گذاشتی سریع برش دار

خو تو نگا شایدم نباشی

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

تو کدوم عکسو میگی الان گذاشتی؟؟منظورت کدومه؟

اخری شایدم یکی مونده ب اخری!! اره الان گذاشتم

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

نه خدارو شکر نیستم!
بیخیال واقعا بد افتادم

ok

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

بچها من برم ناهار اخه 2و نیم کلاس دارم.فردا شب همه هستین دیگه؟؟؟موضوع فرداشب چیه؟؟؟

نمیدونم تا فرداشب میفکرم!!!!!!!!
بای

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

به سلامت مینا جان...ایشالله هستیم منم برم دیگه
تا بعد بدرووووووووود

به دِ رود!

فائزه عباس پور سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

سلللللللللللللام...وای چه عکسای خوبی...دلم اب شد...کاش منم اونجا بودم

فائزه عباس پور سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

من خعععععععععلی دوس دارم یه روز بچه های رادیو رو از نزدیک ببینم

فائزه عباس پور سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

به به اجی جونم...خوبی؟امروز مدرسه خوش گذشت؟؟تا کی هستی؟

سلام!! خوبم ممنون!!
نه امروز مدرسه نرفتم!!

فائزه عباس پور سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

اجی به جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون جفت چشام حدس میزدم نرفته باشی...به جووووووووووووووووووووووووون خودم راس میگم...منم هفته پیش 3شنبه نرفتم...وای وای اجی یه امتحان دینی دادم اففففففتضاح!!خخخخخخخخخخخ

خخخخخ!! ایول!!
من کلا 4 روز درمیون میرم!
عاشق درسم دیگه......

محمد بحری سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

خانم حدیثه.
یعنی من حسود و خودخواهم؟
دستت درد نکنه.

فائزه عباس پور سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

معلومه...خخخخخخخخخخخخخ
وای اجی امرو اصصصن مدرسه خوش نگذشت...خعععععععلی دیر میگذره...خسته شدم دیگه...راسی میخای بری چ رشته ای؟!؟!

نمیدونم!!
نکه عاشق درسم!!

فائزه عباس پور سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

خخخخخخخخخخ جدی نمیدونی؟!؟من میخام برم تجربی...اجی تا کی هسی؟!؟!

خوبه!!

محمد بحری سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

آخه دینی هم شد امتحان ک خراب کردید؟؟؟؟
از شما بعیده.

فائزه عباس پور سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

ای بابا چرا این همه منو حرص میدی؟!؟!!!خب بوگووووو تا کی هسی؟!

جونم؟!

فائزه عباس پور سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

اجی جووووووووووووووووونم فعلا با اجازه من برم...دوست داررررررررررررم فراووووووووووووووووون...بووووووووووووس بووووووووووس...بای بای

قررررررررررررررررربونت!!
بای بای
بوووووووووووووووووووووووووووس

محمد بحری سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

خانم عباس پور.
الان داشتم کامنت های پاتوق 1 رو میخوندم.
کلی خندیدم.
خیلی باحالید.
ایول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد