3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

سه ستاره

فردا از زمان پخش برنامه سه ستاره شایان بهلولی در کابین ارتباطات 


پاسخگوی شماست!



نظرات 524 + ارسال نظر
محمد بحری چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

کی هست حالا؟

مینا اکبری چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

اقای بحری کامنتمو خوندین؟؟؟؟

مینا اکبری چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

مهمونای 3 ستاره این هفته کیا هستن؟؟؟؟

تو سایتشون ببین

مینا اکبری چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

ای ابجیه بلاااا

راستش نمیدونم!! یکی شون دوبلوره

محمد بحری چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

کدوم کامنت خانم اکبری؟

بابا مشتولوق!!! ساناز پیدا شد شمارتونو براش میل کنین

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

سلاااااااااااااااااام.باوشه برنامه این هفته رو میشنوم...
اجی دیشب دقت کردی من یه بار خداحافظی کردم و رفتم؟!؟!عجیب نبود که همون یه بار گفتم و رفتم؟!؟!همون ابجی زورگوم اومد گفت پاشو کار دارم...منم مجبور شدم زود بلند شم...اجی خیلییییییییییییییییییییی ناراحت بودم...دوس داشتم گریه کنمخوششششش گذشت بهتون؟!؟!
ابجی زهرا و فاطمه منو خیلی حرص میدن کاش بیشتر میومدن اینجا

سلام!!
اره برای همین ک ی بار خدافظی کردی من ج ندادم!!!
گفتم وقتی گفتی دیگه واقعا واقعا خدافظ بگم!!

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

اخییییییییییی حدس میزدم...اجی تا کی هسی؟!؟!؟
میخام سوتی که همین الان دادمو بگم!!

بوگو!!!
یربعی هستم!
فقط میای پاتوق؟

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

اری اری الان میام...

merci

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

اوووووووووووووووووووورین که اسم اجی هامو بلدی
منظورم به شما بود...یکی از خاهرای خودم اسمش فاطمه ست که با تو و بقیه اجی فاطمه ها میشین کللللللللللللی ابجی فاطمه برای منخیلیییییییییی خوبه
بچه ها اومدن اینور؟!؟!

چ قد سرعت پایینه

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

خیلییییییییییییییییی پایینه سرعت
اجی حالا که بچه ها اومدن میشه بیشتر بمونی؟!؟!
سلااااااااااااام ابجی حدیثه...
راسی ابجی زهرا خیلییییییییییی درس میخونه هاااااماشالللللللللللا بهشحالش بهتره خداروشکر؟!

are aziz

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

من اینور هم سلام میکنم
دیشب شباشب غمگین نیود؟!مخصوصا آهنگاش

are asan y jori bud vali aroosi khob bod

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

کجایین الان؟!؟!!

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

وااااااااااااااااای من عاشق اون اهنگی شدم که بعد شعر حامد پخش کردن.الانم دارم گوش میدم

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

واااای حدیثه خواب دیدم تهرانم بعدش دارم بهت زنگ میزنم که ببینمت.انقد خوب بودولی یهو از خواب بیدار شدم

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

آره فائزه جون الان بهش گفتم بیاد اونم پیشمه سلام میرسونه به همه

سلام برسون!!
شما ها خیلی دخترای گلی هستین

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

مرررررررررررسی اجی جونم که می مونی

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

بابا همه یه ور باشیم من قاطی کردم!!!
آره عروسیه خوب بود مخصوصا اون موقعی که حسن میگف برم وسط ورزش کنم

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

هههههه خخخخخ دیشب بلاخره حسن تونست بره وسط برقصه

are!!

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

آبجی مینا کدوم آهنگ بود؟؟!!یادم نمیاد!!!

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

سلامت باشه ابجی جونم...ای بابااااااا چرا خانم عرفانیان کامنتا رو تایید نمیکنه؟!؟!

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

به به به آبجی زهرا هم سلام برسون
قضیه شمام جالبه ها

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

سلامت بااااااااااااااشی گلم تو و بقیه ی دوستان هم خیییییییییییییییلی گل هستید
آره عروسیه خییییییییییییلی خوب بود کلی خندیدم

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

آخ آخ گفتی فائزه...منم دارم حرص میخورم از دست خانم عرفانیان
من همش میترسم این()فُش بد بده!

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

بچه ها من دیشب سر شباشب خواب و بیدار بودم!میشنیدم ولی نمیفهمیدم چی میگن بعد تازه خواب هم میدیدم!!

خخخخخخخخخخخخخخخ وای چ باحال!!!
منم ی وقتایی تو خواب حرفای بقیه رو میشنوم!!

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

سلامت باشی حدیثه جووووووووووووووووون
لو ندی قضیه رو
آره فائزه جون نمیدونم چرا خانم عرفانیان نمیاد

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

خخخخخخخخ ...ولی وف=قتی صب بیدار شدم خیلی ناراحت بودم که چرا برنامه رو نشنیدم!
ابجی حدیثه عیبی نی فش بده مجاز میده...ما هم که به کسی فش نمیدیم...تو بذار رو حساب خیلیییییییییییییییییی عصبانی

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

واااااااااااااااااااااای بچهااااااا میشه ما هممون یک روز دور هم جمع بشییییییییم

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

ای وای اجی فاطمه اینجا لو نده ابجی حدیثه یا تو پاتوق؟!؟!؟!

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

من یکبار داشتم شباشب گوش میدادم ساعت ۱بامداد خوابم برد بعد یهو از خواب پریدم فکر کردم 5دقیقه ست خوابیدم داشت حسن اسماعیل پور حرف میزد بعد یهو فهمیدم ساعت 4 و یه برنامه ی دیگه ست گوینده اش هم اسماعیل پور بود
به این نتیجه رسیدم که زهرا کار خوبی میکنه گوش نمیده ولی خب خودم مجبورم فردا همش رو براش تو ضیح بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد