3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

ادامه مطلب...

نشت خبری جشن بزرگ رویش ویژه روز درختکاری با حضوربهنام احمدپور مبارکه

 مدیر رادیو جوان ،غلامرضا بحیرایی دبیر جشن رویش و نمایندگان رسانه های جمعی

 شنبه ۵ اسفند درشبکه جوان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی رادیو جوان، نشت خبری جشن بزرگ رویش ویزه روز درختکاری با حضوربهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو جوان ،غلامرضا بحیرایی دبیر جشن رویش و نمایندگان رسانه های جمعی شنبه ۵ اسفند درشبکه جوان برگزار شد 
مدیر رادیو جوان ضمن تبریک هفدهمین سالگرد تولد شبکه رادیویی جوان در خصوص جشن بزرگ رویش گفت: رادیو جوان درراستای ترویج فرهنگ درخت ودرختکاری وبا توجه به پیش رو بودن ۱۵ اسفند روزدرختکاری با شعار "هرایرانی یک نهال هدیه به فردای ایران" جشن رویش را برگزار می کند . 
وی افزود: ما از نظر اقلیمی در یک منطقه گرم و خشک قرار داریم و شاید وجود یک درخت و گیاهان سبزدراین منطقه غنیمت محسوب شود. 
در سال های اخیرنیز که آلودگی هوا در شهرهای بزرک وبحث ریزگردها درکشورمان مشکلاتی را ایجاد کرده است برای رفع این مشکل نیازمند یک بسیج واقدام همگانی درجامعه هستیم که بتوانیم شرایط مناسب زیستی را برای خودمان ونسل های بعدی فراهم بکنیم . 
مدیر شبکه جوان خاطر نشان کرد: شبکه جوان با این دیدگاه طرح جشن بزرگ رویش را امسال برای نخستین باره شروع کرده وبا کمک همه ارگان های در گیر درمسئله فضای سبزو کاشت درخت : همچون شهرداری ها در تهران استان ها وسازمان جنگل ها ومراتع ،منابع طبیعی ومحیط زیست و( NGO) ها ارتباط برقرار کرد که این کار با استقبال همگانی رو برو شد. 
وی گفت : از اصحاب رسانه می‌خواهیم که موضوع را جدی بگیرند و به لحاظ فرهنگی این اتفاق را برجسته جلوه دهند. موضوع فضای سبز ومحیط زیست مسئله مهمی است فرزندان خود ما باید در این شهر ها زندگی بکنند اگر به این امید بنشینیم که فقط کسانی که مسئولیت دارند ودستگاه های دولتی جلو بیایند کم لطفی به خودمان ونسل های بعدی کردیم . 
مدیر شبکه جوان افزود: بحث فرهنگی سازی برای حمایت از چنین حرکت هایی بحث مهمی است ومن امید وارم با کمک رسانه ها ی دیگر بتوانیم حرکت خوبی در این زمینه بوجود بیاوریم . 
در ادامه این نشست غلام رضا بحیرایی مدیر گروه جوان و دانش شبکه جوان به فعالیت ها ی شبکه جوان واقدامات صورت گرفته در خصوص جشن بزرگ رویش وروز درختکاری اشاره کردو گفت :شهردار های شهرهای مختلف کشورمان دراین خصوص اعلام آمادگی کرده اند ودر تهران نیز شهرداری منطقه ۹ اعلام آمادگی کردند که یک پارک تازه تاسیس را برای جشن بزرگ رویش که در ۱۵ اسفند سال جای در تهران برگزار می شود را در اختیار شبکه رادیویی جوان قرار دهد. 
وی ادامه داد: کاشت نهال یک هدف بزرگ از جشن رویش است و لزوم فرهنگ سازی برای حفظ طبیعت از اهداف بزرگ ماست. 
وی در خصوص حضور مردم و منتخبان باشگاه رادیو جوان اظهار د اشت: در مراسم پایانی که در ۱۵ اسفند برگزار می شود همه هنرمندان برجسته کشور، شنوندگان، ورزشکاران، اساتید دانشگاه و نیز کسانی که حتی یک نهالی را کاشته اند شرکت خواهند کرد. 
غلامرضا بحیرایی تصریح کرد : کسانی که نهال می کارند از آن عکس بگیرند وبرای ما بفرستند . ما بعد از نوروز نمایشگاهی از عکس‌های ارسالی ترتیب خواهیم داد. از این طریق می‌توان فرهنگ حفاظت از فضای سبز را نیز جا انداخت. 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگارنده دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://pymantalebi.blogfa.com

سلام..خوبی؟خعلی مبارکه این جشن رویش

سلام ممنون عزیزدل
بعله بعله

hadiseh دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

بچه ها بزنید پاتوق الان آیتمم پخش میشه!

باعش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد