3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

پاتوق

چهارشنبه هم از ساعت هشت شب از  برنامه های شبکه جوان  صحبت 

                                               میکنیم!


                          (با عرض معذرت بخاطر سرعت وب)

 

                                  قوی ترین و ضعیف ترین برنامه رادیو جوان کدام است؟ چرا؟


                                                       جای چه برنامه ای در رادیو جوان خالیست؟


                                                        

نظرات 336 + ارسال نظر
یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ق.ظ

طبق معمول من نمیتونم بیام

مینا اکبری یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام.من فردا امتحان دارم.احتمتالا نمیتونم بیام.جای هفتایی ها خیلی خالیه.خییلییییی.البته اگه اومدن عمو حسنم باید برم تو گروهشونااااا.واااای امروز جوان ایرانی سلام و اجرا میکرد

یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

مینا جونی یه بار دیگه این حرفتو شرح بده!

یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

فاطمه از حدیثه خبری نداری؟؟ آخه جای بسی تعجب داره همین الان شاشاین بهلولی پست گذاشت حدیثه هم نظر داد!!!!!
هـآآآآ؟؟

نه ندارم

مینا اکبری یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

چیو شرح بدم سیده فاطمه.اون احتمالا بوده.خخخخخخخخ

میگم جای گروه هفت شنبه خالی.معروف به هفتایی ها.که فرزاد حسنیو سجاد و محمودرضا قدیریان اجرا میکردن.میگم اگه اومدن حسن اسماعیل پورم برو تو گروهشون

hadiseh یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

سلااااااااااااام به همگی
شرمنده اخلاق ورزشیتون
بچه زرنگ تهرون اگه بدونی چقد سرم شلوغ بود...اصن نتونستم سر بزنم....امروزم مهمون ریخت خونمون....اصن یه وضی
میگم فاطمه کاش امشب نمیذاشتی پاتوقو....آخه هم بچه زرنگ تهرون میگه نمیام هم مینا

سسسسسسسلام!
هان!؟

hadiseh یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

خخخخخخخخخ
البت فک کنم اشتباه گفتم
امشب میتونن بیان!
نمیدونم والا!
امیدوارم بیان
راستی ببخشید فاطمه که جواب اسمس دیشبتو ندادم
انقد خسته بودم که ساعت 11 خوابیدم.گوشیمم خاموش بود

زهرااحمدی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

سلااام فاطمه عزیزغیبت فایزه طولانی شده سلام همه دوستان رو رسوند راستی موبایلشم اس نمیده خلاصله کلللللللللللییییییییی بد شانسی آورده

سسسسسسسسلام!
سلام بهش برسون ریحانه علیزاده هم سلام رسوند

مینا نوروزبیگی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ http://hichestaneman.blogfa.com

سلاااااام!!
آیا اکنون کسی هست؟!من همیشه ۸تا۹دارم تو حاضر کردن شام کمک میکنم و جاتون خالی شام میخورم!واسه همین هیچ وقت نمیام.ببخشید.دوست دارم تو جمعتون باشم ها ولی خب متاسفانه فرصت نیس...
مینا جون راس میگه.جای هفتاییا خالیه...

سسسسسسسسسلام!

مینا نوروزبیگی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://hichestanemen.blogfa.com

سلااااااام!!!من زودتر اومدم!زودم قراره برم!!
عاغا ساعتش بده خو!!!من همیشه دوست دارم بیام تو پاتوق ولی این ساعت همیشه کار دارم....ببخش فاطمه جون که کم سر میزنم...
مینا جون راس میگه!جای هفتاییا خیلی خالیه...!خیلی خوب بود...

فکنم ساعت و روزش رو عوض کنم

فاطمه خاتمی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام ابجیا من هم اومدم ولی با اینترنت خونه ی خالم زودم باید برم خونمون ولی میخوام چند دقیقه ای با ابجیای گلم خوش بگزرونم .

سلام!

فاطمه خاتمی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

فاطمه جون دیگه کسی نیست ؟

امشب همه ی جوری ان!

مینا اکبری یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام.سرپرااااااااییییییز من تا 8ونیم هستمممم.شایدم یه ربع به 9 ولی دیگه خودتون یه ربع به 9 بندازیم بیرون که امتحان فردارو گند نزنم

سلام!!

مینا اکبری یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

سلاااااااااااااام ابجیه شاعر


مینا جوووون ممنونم که باهام موافقی

میثم نوروزی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام
جای برنامه های طنز و تفریحی و یک مسابقه جالب و خلاقانه خیلی خالیه.....
قوی ترین برنامه :اینجاشب نیست شنبه ها

سلام
بعله!
قرارا مسابقه هایی رو در قالب طنز داشته باشن

مرضیه فرهادیان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام به همگی
مدیریت محترم
حدیثه جون
فاطمه خانم
مینا نوروز بیگی و زهرا احمدی عزیز

سسسسسسسسلام!

فاطمه خاتمی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

گفتین امتحان من فردا 16 درس تاریخ,3 درس علوم,3درس دینی و 4درس تاریخ امتحان دارم .ولی عین خیالم هم نیست .همونی که جمعه خوندم همونه یعنی درس خون تر از من فقط بگردین و اگه پیدا کردین یک شوکولات بهتون جایزه میدم .

خوشم میاد همه مثله خودمن!

مرضیه فرهادیان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

و سلااااااااااااااااام به میناجون

فاطمه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام منم اومدم ولی باید برم حدیثه دیروز چه خبر کیا بودن کیا رفتن فینال بوگوووووو

سلام

فاطمه خاتمی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ

فاطمه جون من باید برم خونه مون وای باز کی بابام دست به کار بشه برای وصل کردنه اینترنت خدا میدونه .
بببببببببببباااااااااااااااایییییییییییییییییی .

قربانت
خدافظ

مرضیه فرهادیان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

دلم واسه همه تنگیده بود بسیییییییییییییییی
و جای همتون دیروز خالی بود

عکس گرفتی که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

hadiseh یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام به بچه زرنگ کرمون
آبجی دو قلوو
فاتمه خاتمی عزیز
میا نوروز بیگی عزیز
هیییییییییی من هفتایی هارو که میگین نشنیدم
ولی دوس داشتم مسابقه برگ برنده دوباره اجرا شه
راستی آبجی دو قلوو ایشالله که امتحانتو خوب میدی

مرضیه فرهادیان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام به فاطمه خانم و آقا میثم

فاطمه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

حدیثه بوگو میخوام بدونم اونجا چه خبر بوده حدیثه چه ساعتی رفتی اونجا

مینا اکبری یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

سلاااااااام مرضیه جووووون.دیروز خوب بود؟؟؟؟البته مگه میشه ادم اجرای زنده حسن اسماعیل پورو ببینه و خوش حال نباشه.ای خدااااااااااا قسمت همه ی ما دسته جمعی بکن
بگییییین امیییییییییییین

hadiseh یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

سلاااااااااام فاطمه جان
مرضیه جان
و آقای نوروزی
راس میگه جاتون خالی بود
فاطمه اتفاق خاصی نیوفتادا
مجری که حسن اسماعیل پور بود
تهیه کننده هم عرفانیان
سجاد شهرابی هم یه لحظه اومد تو سالن زود رف
مهدی استاد احمدو دیدم
سیروس رجبی
سمانه مبلغ حسینی
فریبا باقری
مهدیه پهلوانی

فاطمه دارابى یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام!ایا هستی یا نیستی؟؟؟؟

سلام
هستیم

مرضیه فرهادیان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

من یه فیلم بیشتر نتونستم بگیرم اونم از لحظه ای که جایزه هارو میدادن هم کیفیتش افتضاحه چون خیلی عقب نشسته بودیم هم نصفه س

ررررررراستی برنده ها کیا بودن!!؟

مینا اکبری یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

فدااااااااااااااااای تو ابجی دوقلوووووووووووو.منم مثل توام یه بار شنیدم.اما گروهشون مثه گروه برنامه ابنبات بود که از صدای اشنا پخش میشده.همه بودن.خیلی باحال بود

hadiseh یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

خداحافظ فاطمه خاتمی عزیز!
الهی آمین
اصن مینا من اونجا که بودم تو دلم میگفتم چه حالی میداد اگه همتون اونجا بودین
فاطمه من از ساعت 12 ظهر تا 8:30 شب اونجا بودم
البته 3،4 ساعت طول کشید تا تونستیم بریم تو سالن جشنواره!چون میگفتن اسمتون تو لیست نیست!!!!

ووووووووووای من با سرعت این بلاگ اسکای چیکار کنم؟؟؟؟؟
بچه ههههههههههها سوالاتو ج بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد