3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

جشن رویش با حضور هنرمندان


 دومین تیزر تلویزیونی جشن رویش با شعار "هر ایرانی یک نهال هدیه به فردای ایران"  باصدای اشکان تولید شد.

 شبکه رادیویی جوان در راستای ترویج فرهنگ درخت و درخت کاری و با توجه به پیش‌رو بودن 15 اسفند  "روز درخت کاری" (جشن رویش) را با شعار "هر ایرانی یک نهال هدیه به فردای ایران" به اجرا درمی‌آورد. مخاطبان می‌توانند در فراخوانی که بر روی سایت رادیو جوان به نشانی www.radiojavan.ir قرار داده شده است. 
سه قطعه عکس از مراحل کاشت نهالشان را برای رادیوجوان ارسال کنند این آثار در نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه رویش به نمایش در خواهد آمد. 
شبکه جوان در روز 15 اسفند ماه در مراسمی، با حضور اهالی شبکه جوان، مخاطبان و هنرمندان عرصه‌های مختلف 
روز درختکاری را جشن(رویش) می گیرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
مرضیه فرهادیان دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام
این پست رو گذاشتی دلمون میسوزه که نمیتونیم بریم
میگم میشه روی وبلاگت فیلم هم بذاری؟
من نمیدونم چرا نمیشه فیلمی که از اختتامیه طنز گرفتم واسه کسی ایمیل کنم
ینی اجازه میدی من فیلممو آپلود کنم لینک آپلودش
رو واسه ت بفرستم یه لحظه بذاریش توی وبلاگت بچه ها از اینجا دانلود کنن؟(شرمنده پرروییه)

سلام
کجا اپلود کنی؟!

مرضیه فرهادیان دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام دوباره
تویupin.irمیخواستم آپلود کنم تازه خودم رفتم الکی یه وبلاگ درست کردم که مزاحمت نشم
ولی فهمیدم چون حجمش زیاده توی هیچ وبلاگی هم نمیشه گذاشتش

hadiseh دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

سلاااااااااام
هیییییییی
خخخخخخ ایندفه منم نمیتونم برم!!!!
عجبااااااااااااااا

مصطفی یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

برای درخت کاری باید کجا بریم ؟ چیکار کنیم ؟

به سایت رادیو جوان مراجعه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد