3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

اخرین پاتوق سال91

                                     بچه ها امسال چطور گذشت؟؟؟؟؟؟؟             


      راستی،دوستدارید چی عیدی بگیرید؟؟!! و چی عیدی بدید؟؟اصلا عیدی میدین؟!!

                    

                              (آخرین پاتوق امسال صدای جوان،امشب ساعت هشت)

                                                

                                                           

نظرات 91 + ارسال نظر
یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

Salam
Chera akharin patogh?????????

سلام
اخریش تو سال 91 هست بعدش ک داریم بازم
اخه داریم جابجا میشیم خعلی کار دارم
البته اگه وقت کنم4شنبه هم میزارم

مرضیه فرهادیان شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

سلااااام
نههههههههه آخه چراااااا آخریشه؟؟؟
پس کجا واسه ت تولد بگیریم؟؟؟

سلام
وا3 منکه قرار نیست تولد بگیریم!!

مینا اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام.واااای ممنون که امشب پاتوق گذاشتی ابجی جوووون

قرررربانت ابجی جون!

مینا اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

راستی ابجی عکسایی که دوباره فرستادمو دیدی؟؟؟؟؟

ارههههههههههههه خعلی خوب بودن خعلی!!

فاطمه زاهدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام فاطمه جان
ایشالا که هستم...
راستی تولدتو توی وبلاگ من میگیریم
خوبه؟؟
جدی میخوام بگیرم.

سلام عزیزم!!
وای ممنون!

فاطمه زاهدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

راستی قالب وبلاگمو عوض کردم
بیاین نظرتونو بگین
اگه ممکنه!!!

حتما!!
واوووووووووووووووووووووووووووووای منم دنبال قالبم

فائزه عباس پور شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

سلاااااااااام...کی میگه قرار نیست برات تولد بگیریم؟!؟!؟!
اصن چرا نگیریم؟!؟!؟ ای بابااااااااااا

اخه نمیشه ک برا خودم تولد بگیرم!!

فائزه عباس پور شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

ایشششششششششالا که هممون بتونیم بیایم و در مورد موضوع هم حرف بزنیم نه از همه چی به جز موضوع!!!!!خخخخخخخخ

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایشالله!

زهرااحمدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

من عیدی نمی دم ولی دوست دارم کتاب عیدی بگیرم البته اگه رمان باشه بهتره

خیلی خوبه!

مینا اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

سلااااااااام.احوال شما؟؟؟
به قول حورا
درود بر شرفت
شرف بر درودت
خووووش میگذره؟؟؟؟؟




وااااییی من امروز ار 8 تا 4:30 بعد از ظهر کلاس داشتم وقتی اومدم اینجوریبودم.بعد رفتم خوابیدم الانم بیدار شدم سرحال سرحالم.دعا کنید تا اخر شب همینجوری باشم که باید یه تحقیق فیزیک بنویسم

بچه ها سرعتو حال میکنید؟!
ینی آآآآآآآآآآخرشه!!

فائزه عباس پور شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااام...زهرا تو هم اومدی؟!؟!؟!
بابا ایییییییییییییییووووووووووووووووووول!!!!!!

زهرا زیاد میاد !

مینا اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مینا اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

ای بابا چرا سرعت اینجوریه باااااااااااااز

فائزه عباس پور شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

اوووووووووووورین به زهرا...اخه زهرا به من میگه من خیلی نمیرم!

na kheeeeeeeeeyli!!! yani sar mizane!

فاطمه زاهدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

سلاااااااااااام به همه
خوبین؟؟؟؟
من از همینجا اعلام میکنم که تولد فاطمه رو
توی وبلاگ من میگیریم
موافقییییییییییییین؟؟؟؟؟؟

مینا اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

فاااااطمهههه کوشییییی؟؟؟چرا تایید نمیکنی 8:15 شد

sooorat!

hadiseh شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام به بچه زرنگ کرمون
به آبجی دو قلوو به فاطمه زاهدی عزییییییییییز
به آبجی فائزه گل
به زهرا احمدی گل و گلاب

چه خوب که امشب پاتوق گذاشتی ولی کاش ساعت 9 میذاشتی

salam
eva cheru?!!!!

فاطمه زاهدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

سلاااااااااااام به همه
خوبین؟
بچه ها من از همینجا اعلام میکنم که تولد
فاطمه رو توی وبلاگ من میگیریم
موافقییییین؟؟

مینا اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

چرا هیشکی ج سلاممو ندااااد؟؟؟؟


سلام فاطمه زاهدی عزییییییز من موافقمممم.تولد فاطمه خییلیی خووش میگذره.


سلاااام ابجیییی فااااائزهه

hadiseh شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

من به نوبه خودم خوبم فاطمه جان
بلهههههههه تولد بچه زرنگ کرمون تو وبلاگ فاطمه
من همینجا موافقتمو اعلام میکنم!
هووووووووووووووووووووورررررررررراااااااااااااااااا

mamnunam

فائزه عباس پور شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام به هممممممممممممممه
بچه هاااااااااااااابجی حدیثه همین الان میخواستم بگم جات خالیه کاش بودی...به قول زهرا دل به دل لوله کشیه!!

فاطمه زاهدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام به حدیثه ی گلم

مینا اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

سلاااام ابجی 2قلووووو.منوووون واسه هاهنگ خیییلیییی قشنگ بود.از غروب تا حالا چنننند بار گوش دادم

hadiseh شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

آخه کلا ساعتش خوب نی موقه شام خوردنه اینام هی غر میزنن چرا نمیای
ولییییییی اشکااااال نداره عزیز ما که هسسسسستیم

ahan!!
bacheha salavat sorat khob shod!!

فاطمه دارابی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ http://f-88-m.blogfa.com

سلام! به همه!
منم اومدم
خوبین؟

bah baaaaaaaaaaah salaaaaaaaaaaam
bebakhshid man sh nadshtam

فائزه عباس پور شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

سلااااااااااااام ابحی مینا گلللللللللللللللللللللللللللم

مینا اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

منو بگو با چه شوقی پاشدم اومدم پاتوق

چی شدع؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرضیه فرهادیان شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام به همگی
سلاااااااااااااااااام به فاطمه جون مدیریت وبلاگ
سلااااااااااااااااام به آبجی فائزه
سلااااااااااااااااام به میناجون
سلااااااااااااااااام حدیثه جون
وسلااااااااااااااام به فاطمه عزیز از نوع زاهدی

سلام عزیزدل

hadiseh شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

خواهش بچه زرنگ کرمون وظیفمونه!
قررربانت آبجی فائزه بلهههههه ما هممون دلامون به هم لوله کشیه
گلی از خودته فاطمه خانم گللللل
وااااااااای آره مینا منم عاشق آهنگشم...از دیشب تا حالا شونصد بار گوش کردم
خدا خیر بچه زرنگ تهرونو بده اون معرفیش کرد البته تو رادیو پخش شده بود چن بار

manammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mikhaaaaaaaaaaam

فاطمه زاهدی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام به مینای گلم و فائزه ی گلم
عاااااااالی
پس تولد فاطمه توی وبلاگ منننننننننننننننن

vay mamnun azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد