3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

بوی تخمه

شعرطنز "بوی تخمه" شاعر مهدی استاداحمد

اگر رویای من یابد تحقق

برایش می‌خرم یک گاوصندُق!

چو جانم می‌کنم از آن حفاظت

اگر باشد مرا یک مشت فندق
***

چنین می‌گفت با من مرد رندی:

تو که در غصه‌ی آجیل، اِندی

بخر با ارز خود بادام چینی

اگر تحریم شد بادام هندی
***

«دل عاشق به پیغامی بسازد

خمارآلوده با جامی بسازد»

مرا کمّیت یارانه کافی‌است

«ریاضت‌کش به بادامی بسازد»
***

شدم از غصه‌ی آجیل خسته

دلم چون ظرف آجیلم شکسته

مرا این غصه‌ها کم بود و آمد

غم یک قافیه با لفظ پسته
***

برو امسال تنها سوی تخمه

ببین در شهر آید بوی تخمه

غم آجیل را نوروز امسال

بکن دایورت لطفا روی تخمه
***

نظرات 220 + ارسال نظر
hadiseh دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

سلاااااااام
به به چه شهر باحالی
چه وصف حال!

hadiseh دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

خخخخخ البته منظورم شعر بود

saba bahri دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

hihi!!!
peste
vay na fandogh

مرضیه فرهادیان دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام
خخخخخخخ
این آجیل و پسته هم واسه خودش معضلی شده ها
ما ربع کیلو پسته خریدیم روش نوشته بود هر8ساعت
یک عدد

[ بدون نام ] دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

خخخخخخ حالا خوشم میاد همه هم میگیم اوخ اوخ پسته و آجیل ولی الان تو خونه هممونم یا اکثریت ماشالله چن کیلو آجیله...همین امروز مامانم از جلو آجیل فروشی رد شد میگف قیامت بود!
والا
الکی فقط میگن ما نداریم!

اره

hadiseh دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

سلااااام مرضیهخخخخخخخ باحال بود
اونی که اسم نداش من بودم

فائزه عباس پور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام...قشنگه
خوش به حالتون کی بهتون زنگ زد از منو جوان؟!

samane jon

فائزه عباس پور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

خخخخخخخخ پسته...خخخخخخخخخخخخخ هر 8ساعت یه بار

فائزه عباس پور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

شمانه جون؟!؟!
خانم مبلغ حسینی باهاتون دوسته؟!
خوش به حالتون...یکی به ما زنگ نمیزنه که!!!!!خخخخخخخخخخ
چی گفتین؟!

سمانه!!!!!
از خاطره ساز ترین اهنگی ک از رادیو شنیدیم گفتیم

فائزه عباس پور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

ابجی یه چی میگم حرص نخوریاااااااا
امشب دو نیمه سیب نگا کن.باشه؟!
نمیدونم جوگیر شدم یا برنامه واقعا قشنگه....خیلی خوبه...موافقی؟!
حیف دیشب ندید...من خیلی خوشم اومده از برنامه

اره قشنگه
میبینم ایشالله

فائزه عباس پور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

ایشالا...اخیییییییی روزای اخره

فائزه عباس پور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

خخخخخخخخخخخ نوشتم شمانه!!!!!!!!!
حواسم نبوده!!

فائزه عباس پور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

ابجی جون چه خبرا؟!
حوصله م سر رفته!!!!

خبری نیس ابجی جون

فائزه عباس پور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

اجی دیروز شبکه3 دیدی زیر زمین یه ساختمون 4طبقه منفجر شده بود؟!

واااااااااااااای
نههه

hadiseh دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

سلااااااام آبجی فائزه
خو مگه شمارتو نذاشته بودی تو منو جوان؟
فاطمه تو چه آهنگی گفتی؟من گفتم آهنگ عاشقونه هادی فرج الهی
ولی فک کنم در کل خوب صحبت نکردم خدا کنه پخش نکنن

پرنده مانی رهنما....

hadiseh دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

آره آهنگای مانی رهنما رو دوس دارم قشنگ میخونه

فائزه عباس پور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااام ابجی حدیثه...نه نذاشته بودم ابجیعیبی نی
ابجی فاطمه دیروز شبکه3 نشون داد خونه منفجر شده بود 4 نفر فوت کرده بودن که 3 نفر از یه خانواده بودن...اجی خیلی بد بود من خیلیییییییییی گریه م گرفته بود...ابجی خیلیییییییییییی مواظب باشید توی 4شنبه سوزی هااااااا

فاطمه زاهدی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام
واقعا قشنگ بود،دست آقای استاد احمد درد نکنه....

حورا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام.
حدیثه تو هم احساست مثله منه
من اهنگ حمید فولادی که میگه زندگی بالا و پایین داره.......واون اهنگی که گوینده ها خوندن رو گفتم

hadiseh دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

سلااااااااااام فاطمه زاهدی عزیز
سلااااااااااام حورا بانو
اخی آره اون آهنگ حمید فولادی هم خیلی باحاله...خوب شد گفتی چون من اسم خوانندشو نمیدونستم!.....

حورا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام حدیثه خانم
وای بچه ها من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
ویژ برنامه عید رادیو رو حسن اجرا میکنه،تی وی هم که احسان علیخانی!!!!!!خب منکه دیوونه میشم اگه جفتشو باهم بشنوم و ببینم
فاطمه راستی خسته نباشی(پرستار بودی)اخ یادم رف دیروز روز پرستار رو بهت تبریک بگم!حاله دختر عمت چطوره؟البت الان نمیتونی بجوابی،پس بعدن بجواب

سلام
بابا رادیو رو بگوش دیگهههههههههههههههههه
امروز مرخص شد!!
خخخخخخخخخ مرسی

بحری دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام.

sassslaaaam

بحری دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

فاطمه زاهدی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام حدیثه گلم

سمانه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
هیشکی نیست؟؟؟

سلام!!تو چی فک میکنی؟!!!!!!
سمانه بیشتر از خودت بگو بشناسیمت بابا

حورا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

خب یه کاری میکنم.احسان(اخه نه اینکه پسر خالمه اینجوری صداش میکنم!)از 3نصفه شب برنامه دار از 3 اونو نیگا میکنم تا 10 بعدم رادیو تا4 ودوباره احسان تا6!!!به یکی هم باید بسپرم که اگه تو دونیمه سیب اتفاق جالبی افتاد خبرم کنه!ای وای بیخیال خسته میشم همون رادیو رو میگوشم!!!
سلام جناب بحری

ببببببببببله!!!

سمانه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

خبببببببببببب من فک میکنم همه هستن
خو شما بپرسین من جواب میدم

چند سالته؟
از کجایی؟
از کی شنونده رادیو جوونی؟؟
تاریخ تلدتم حتما بگو
مچکککککرم!

بحری دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

من هم از خودم بگم ؟؟؟

بگین

بحری دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام خانم حورا

بحری دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ



قاطی کردم.

چرو!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد