3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

بهارنارنج

برنامه بهارنارج رو اصصصصصصصصصصصصصصصصلا از دست ندید........


از5 عصر همراه گروه جوان و ورزش باشید


نظرات 31 + ارسال نظر
یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

چششششششششششششششششم
میگم چقد بچه ها اومدنفک کنم فقط منو تو کارو زندگی نداریم

سمانه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بلاخره عید شد
عید همتون مبـــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــ
دیری ری ری ری ری ری ری ری ری ری...........

سمانه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

هه این بچه تنبلم که اینجاست

محمد بحری چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

سلاااااام بچه هااااااااا.
عید همه مبارک.
خانم هااا :
ولیون فرهادیان نادری شروع خوب سمانه اکبری بحری دارابی زاهدی
خدایی خیلی زیاد هستید.
هر کی رو یادم رفت ببخشه.

یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://agoodstart.blogfa.com

سمولی اشتباه تلفظ نکن دوستم! من بچه زرنگ بیدم !
سه بار با خودت ریپیت کن{ اوه الان بچه های فرهنگستان میریزن همون تکرار}

محمد بحری چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

بچه ها چقدر عیدی گرفتید ؟؟؟
من ک وضعم توپ توپ.
فک کنم تا 13 بدر یک ملیون جمع بشه !!!!

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو منم

معصومه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

سلااااااااااام. خوشحال شدم فاطمه جون که بهم اس دادی. عااااااالییییییییی هستی.

فدات
تازه زنگم زدم ج ندادی!!!
واااای چ روز توپی بودا باهمههههههههههههههههه حرف زدم!!
30 نفررررررررررررررر

مینا نوروزبیگی چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://hichestaneman.blogfa.com

بــــــلـــــه...بـــــلــــــه!!!!!!بسیــــــووووور عااااااااالی بود!!!!!

معصومه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

حدیثه الان شمارتو از فاطمه گرفتم بهت اس دادم.

معصومه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

خطاب به مارال جون: این "ماری" کیه به خانم حسینی گفته بودی؟؟؟؟؟؟؟؟ معنی جملتو نفهمیدم!!!

معصومه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

من یه عذرخواهی میکنم از همه دوستان عزیزم مخصوصا فاطمه جون بابت اینکه نمیتونم امشب تو آنلاین باشم. خیییییییییلیییییییییی دوس دارم بیام ولی متاسفانه اصن نمیتونم!!!!

ماهم نبودیم!!

hadiseh چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

سلاااااااااااااااام
ههه منم کار و زندگی ندارم همه رفتن خونه بابا بزرگم فقط من نرفتم!
وااااای امروز که نتونستم بشنوم ایشالله فردا

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

دقیقا!

حورا چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام
اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
از دست نمیدم!

درودبرشرفت!

hadiseh پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

سلاااااام بچه زرنگ کرمون اتفاقا خوب شد نبودیما چون خیلی ها نمیتونستن بیان ایشالله یه شب دیگه
سلام آقای بحری عید شمام مبارک
معصومه بلخره همو پیدا کردیم
راستش مارال منم منظورتو ازون کامنتت تو منو جان نفهمیدمالبته فک کنم ماری خواهرته نه؟
راستی سر سال تحویل یاد همتون بودم و دعاتون کردم،امیدوارم که شمام منو یادتون بوده باشه

hadiseh پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جمه نیکیان ها جمه


توروخدانیگا باکی شدیم نیکیان ها!!!!
اووو بچه ها شوخی کردم!

hadiseh پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ق.ظ

خو معرفی نمیکنی؟؟!

بعله!
فریماه جون و اقا مهدیار پسر عمو دختر های بابامم
اقا حامد نیکیان هم پسر عمه هستن ولی نیکیانن!

یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ http://agoodstart.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممم
من ای یه چیزایی عیدی گیرم اومد..حالا روزه اوله

به به اَجمعین نیکیان ها سلام علیکم
مقدمتان گرامی باد

معصومه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااام. ببخشید اگه زنگ زدی نتونستم جوابتو بدم. چون دیروز خیلی دور گوشیم نرفته بودم!!!!
همین که اس دادی خیلی خوشحال شدم.

خواهش میکنم وظیفم بود عزیزم

معصومه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ

خیلی وبلاگ خوبی داری. یعنی عاااااااااااااالییییییییییه. من که یک ساعته اینجام دارم کامنتای بچه ها رو میخونم. خیلی باحال بود.

ممنون لطف داری اگه وب خوبه بخاطر کاربرای خوبشه....

فائزه عباس پور پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.عید همه مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
ایشششششششالا سال خیلی خوبی داشته باشید

ممنونننننننننننننننننننننننننننننن

محمد بحری پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

سلاااااااااام.

سلام

محمد بحری پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

خخخخخخخخخ

دقیقا

سمانه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااام

سمانه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

هیییییییییییییییی سرعت اینترنت تو حلقم
چرا اینقدر پایینه

نمیدونم ماله من خوبه!

محمد بحری پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

مال منم سریعه !!!

سمانه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

فقط مال من پایینه

فاطمه خاتمی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام سلام سلام و شررررررررررررمنده .من جایی بودم که به نت دسترسی نداشتم و برای همین عیدتون با تاخیر مباااااااااااااااارک.

سلام عزیزم
مبارک باشه

فاطمه خاتمی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

فاطمه جون دیشب پاتوق داشتید ؟

نه مادشب رفتیم دیدنی ولی قراربود زود بیایم
اما طول کشید و.................... نشد
ایشالله 1شنبه

فاطمه خاتمی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

باشه ما هم الان خونه مون شلوغ پلوغه مهمون داریم برم پذیرایی .فعلا بااااااااااااااااای باااااااااااااااااااای .

قربانت بای بای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد