3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

پاتوق بهاری!

اولین پاتوووووق سال92 فرداشب از8/30 شب تا.........


از: بهار...نوروز... عیدی...و:


برنامه های رادیو جوان میگیم..........

نظرات 209 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

مینا اکبری پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

سلاااام.کامپیوتر و به مدت نیم ساعت از دست برادر گرام گرفتیم تا یه سری به پاتوق همیشگی بزنیم.خدا کنه بتونم بیاااااام.
اخ اخ من که فقط با عیدی حاااال میکنم.خدا همینجوری تا اخر فروردین مارو مورد عنایت خودش قرار بده...

مینا اکبری پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

فاااااطمه بگو چی شدههه
فردا شب هم مهمون شام داریم.نمیتونم بیام.جامو خالی کنیااااااااا......

کلاقرمزی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

سلوم خوفییییییییییی مادر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

پاتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق

Fatemeh sobhani پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

Betoonam hatmaaan

معصومه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ

سلاااااااااااااااام. سعی میکنم بیام ولی اگه نتونستم جامو خالی کنید. فعلا...

زهرامحرابی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

وای فاطمه جان چقدر توبه روزی؟
کشتی منو با این فعالیت
ولی خسته نباشی عزیزم

سلام عزیزم
ممنون

زهرامحرابی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

ازاین فرخنده فروردین وفرخ جشن نوروزی
نصیب دوستان ما سعادت باد وپیروزی
منظورم ازپیروزی موفقیته نه پرسپولیس
آبیته عزیزم

معصومه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه جون.خوبی؟؟؟
من همش میام اینجا سر میزنم و میرم.

salam.mamnun
chekhob!

مهدیه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

راستی سال نو تون مبااااااااارک

حورا جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

یوهووووووووووووووووووووووووووو!
کسی خونه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ییییییییییییییییییییییییییوهو!
سهلام

فاطمه خاتمی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

هستیید فاطمه جون ؟یک بار دیگه عیدتون مبارک ،صدسال به این سالها،هرروزتان نوروز ،نوروزتان پیروز.ما مهمون داریم و باید برم ولی شاید برگردم .خوش بگذره.فقط گفتم یک عرض ادب کنم .

سسلام قربااانت همچنین رفیق...

معصومه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااام. منم اینجام.
خودمو کشتم تا بتونم بیام اینجا.

حورا جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

سلامو هزاران سلام
درودو فراوان درود
فاطمه فک کنم فقط ما تو تاییم

جیگر و قلوه!!!!!!!!!

معصومه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام حورا جون. پس من کیم اینجا؟؟؟

هنو ندیده بود تورو

مرضیه فرهادیان جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام فاطمه جون مدیریت وبلاگ
سلاااااااااااااام معصومه جون
وسلااااااااااااام به حورا جون
حال و احوال همگی چطوره؟؟؟؟

سسسلام

حورا جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ب.ظ

معصومه و فاطمه خاتمی سیلاااااااااااااااااااااااااااااااام
عیدتونم مبارک
معصومه فک کنم از من بزرگتر باشی،عیدی نمیدی؟
جیگر من با پسته عکس نگرفتی

میگیرم برررررات

معصومه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

فاطمه فک کنم بعضی کامنتام نمیاد.

معصومه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام مرضیه جون.
حورا جون از کجا فهمیدی من بزرگتر از تو هستم؟؟؟؟

سمانه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

معصومه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ

سمانه خانم سلام.

فاطمه خاتمی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

دلو نمییاد ازتون دل بکنم حالا که مهمونامون رفتن داداشم داره موهامو میکنه که من میخوام با کامپیوتر بازی کنم پاشو .ببنم میتونم راضیش کنم ؟

ارههههههههههههههه ارههههههههههههههه
هی هی!!!!!!

مرضیه فرهادیان جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام سمانه جون(خان عمو)


مگه معصومه چند سالشه؟

معصومه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

این شکلک ها منو کشته!!!!!!!!!! خیلی دوسشون دارم!!!!!!!!

منم

حورا جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

مرضیه ب تو هم سیلاااااااااااااااااااااااااااام
مرضیه عید امسالت چطره؟الان تو چ وضعیتی هستی؟منظورم اینه ک با کنکور چیکار میکنی یا بهتر بگم کنکور با تو چ کرده؟
فاطمه اسم بت رسید؟کدوماشون درسته؟

رسید الان چک میکنم راستی خبرشو الان بده به بچه ها منم لینکش میکنم!!

سمانه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

راستی سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به فاطمه جون،حورا جون،معصومه جون،مرضیه جون

معصومه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

فاطمه خاتمی جون جون سلام.
تو میتونی. باور کن.

مرضیه فرهادیان جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

سلااااااااااااااااام فاطمه جون خاتمی


من عاشششق ای شکلکام

hadiseh جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

سلااااااااااااام به مدریت
سلااااااااااااام به حورا بانو
سلاااااااااااام به معصومه ی گل و گلاب
سلاااااااااااام به فاطمه خاتمی عزییییز
سلاااااااااااام به سمانه خانم
خوش میذگره تعطیلات؟

سسسسسسسسسسلام خانومی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد