3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

دومین پاتوق بهار92

_______________________________________________________


یک خط ،از رادیو جوان سال گذشته بنویسید......


"چهارشنبه از ساعت 10 شب آنلاین"


(ببخشید یه برنامه ای پیش اومد 8 نمیتونم بیام  ولی 10 اپم)

نظرات 43 + ارسال نظر
hadiseh دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

سلااااام و صد سلااااام چه عجب مادر
من خیلی سعی کردم رو اون خطه یه چیزی بنویسم ولی نشد!


منظورم روش نبودا!!!!

hadiseh دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

خخخخخخخ شوخی کردم مادر
کیفیت خود برنامه ها که پایین تر از سال گذشته(90)بود
ولی ازینکه دوستای رادیویی پیدا کردم خیلی خووشالم

کلاس جوونی
رو موج ما بمون
عابران سپیده............................
کاش هنوز اینا بودن

hadiseh دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

راس میگیا!
تو که نگفتی روش!
من چی میگم واسه خودم!
بیخیال اصن

الان درستش کردم!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

hadiseh دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

همووووون!مییییگم
من دیدم که نوشته بودی روی این خط
عابران سپیده رو نشنیدم ولی بقیه رو خوب اومدی
من منتظر بعد عیدم که چه گُلی به سر شبکه میزنن

اووو
مهر ماهو بگو......
واقعا عابرانو نمیشنیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای ددم وویی!
یادش بخیر خانوم صالحی.......................
منم ایتم داشتم

hadiseh دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

هیییی مهر ماه!ملوم نیس چی میشه
نه نشنیدم....صب زود میداد نه؟
یحتمل به خاطر همین بوده که نشنیدم

اره 4 تا6 صبح

فاطمه زاهدی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام به فاطمه ی عزیز
و حدیثه ی عزیز
جمله ی من:با این که تمام این سال ها بدون رادیو بودم ولی همین یک سال و چند ماه جبرانش کرد.
خوب بود؟

سلام عزیزدل
بهبه...
خعلی قشنگ بود رفیق

مینا اکبری دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااام.کجایی بابا دلم تنگ شد.وبلاگت خیییلیی خوبه.وب حسن و میگم.حالا جااان من حسن خودش سر میزنه ابجی؟؟؟؟جااان من؟؟من هنوز از اون شب که خبر دار شدم هستم

سلام
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ این هست؟!!!
اره عزیزم سرمیزنه الته هنوز بهشون نگفتم اما وقتی بگم میزنه

hadiseh دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

سلااااااااام فاطمه زاهدی عزیز
بابا جملهدس مریزاد

فاطمه زاهدی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

مرسی حدیثه جان
ولی واقعأ جدی گفتم...
خیلی صحبتای گفتنی هست که اینجا نمیگنجه همه شو بگم...
راستی سلام مینا

hadiseh دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

سلااااام آبجی دو قلوو
فاطمه جان خیلی صحبتا هست که کلا هیچ جا گنجیده نمیشه که بگی!

مینا اکبری دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

سلاااااک به همه ی ابجی های گلللم

salam azizam

مرضیه فرهادیان دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام
من با پررویی تمام باز اومدم
نمیدونم چرا هروقت کسی ازم چیزی میخواد همش شرمنده میشم ونمیتونم انجام بدم
اومدم بگم چهارشنبه نمیتونم بیام,آخه میریم اصفهان
دلم واسه همه بسیییییی تنگ خواهدشد
راستی فاطمه موفق شدی مصاحبه رو بگیری؟
فک کنم اگه بتونی هم بگیری نشه بذاریش توی وبلاگ ,حجمش خعلی زیاده
و دیگر اینکه اگه میشه جای منم چهارشنبه خالی بنمایید
خدااااااااااااااااااااااااحااااااااااااااااااااااافظ
داشت یادم میرفت,از نظر من که رادیو جوان امسال خوب بودولی به قول خودت جای عابران سپیده خیلی خالیه, و منم مث حدیثه خیلی خوشحالم که شما رو پیدا کردم
حالا واقعا خداااااااااااااااااااحااااااااااااااااااااافظ

khoshbegzare azizam

محمد بحری دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سلااااااااااااام.
باچه.

salam

فاطمه مهدی نژاد دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام و صد سلام و دو صد بدرود بر دوستان خوب
خودم
رادیو جوان یعنی معلم جوانی
من دارم میرم کلاه قرمزی ببینم بعدش میام!!

salam

فاطمه زاهدی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام به مرضیه گلم
آقای بحری
و فاطمه مهدی نژاد عزیز

مرضیه گلم انشا اله که بهت خوش بگذره
و سفر خوبی داشته باشی...

ایشالله

مرضیه فرهادیان سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

ممنون فاطمه جون(مدیریت وبلاگ)
ممنون فاطمه جون(زاهدی)

معصومه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااام فاطمه جون. چطوری؟؟؟؟
جمله من"رادیو جوان 91 خاطرات خوب و قشنگی رو برام رقم زد. همین"

سلام عزیزم
خوبم توخوبی؟

مینا اکبری سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

یه سوال:این یه خطی که قراره بنویسیم باید حتما ادبی باشه؟؟نمیشه فی البداهه باشه؟؟؟یا خودمونی؟؟؟

نه بابا هرچی میخواید بگی

مینا اکبری سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

سفرت بی خطر مرضیه جووون.خوش بگذره.

الهام سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم

عزیزم ادرست؟

مینا اکبری سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

نمیشه از ساعت 9 باشه؟؟
8 زوده
نمیشه.مهمون میاد

8/30

معصومه چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

ممنوووووووووووووووون.منم خوبم. اگه بتونم آنلاینتو خوام اومد و اگه نیومدم جامو خالی کنید.

یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ق.ظ http://agoodstart.blogfa.com

سلـامـ !
تمام حرف من این است که همه ی حرف هایم در یک جمله نمیگنجد.(چی گفتم؟؟؟???)

من فرداش مدرسه دارم هیچ کدوم از تکلیف های نوروزیمو هم انجام ندادم الان بدبخت دو عالمم شرمنده اخلاق همتون.

تعطیلات به خاطرات

فائزه عباس پور چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...سال نو مباررررررررررک!!
دلم خیلی تنگ شده بود براتون...امیدورام امشب همه بتونن بیانبای بای فعلا!

فاطمه زاهدی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام فاطمه جان ،چرا گریه؟اشک شوقه؟

نه عزیزم به خاطر اینکه نمیتونم باشمه!

زهرااحمدی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام به همه عباس چه عجبآبجی فاطمه ساعت۱۰ تو ایام نوروز بهتره مرسیوای سرعت افتضاحه

فاطمه خاتمی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام .خو یعنی چی من امشب نمیتونم بیام چی کار کنم ؟جای منم پر کنید .

حورا چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

آمدیم نبودید!!!!!!!!!!!!
عیدتان مبارک!!!!!

مینا اکبری چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

اخیییییییییییییییییییییش.مرررسییی.....
ساعتش خیلی خوبه.

محمد بحری چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

سلااااااااااااام.
کسی هست ؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد