3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

tavalod

   مینا نوروزبیگی عزیز تولدت مبارک


         

نظرات 196 + ارسال نظر
زهرا زعفرانی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام دوستان!!
وای حول شدم آخه اولین کامنتم!!!
حالتون چطوره؟ایشالا ایام به کام دیگه؟
چقد شما مبتکرید آخه!!واقعااااااا ایشالا هرروز پرفعالیت تر بشید
واقعا دست و پنجه رادیو جوون درد نکنه!!چقد دوستای خوبی پیدا کردم
دووووووستون دارم.
ماچ ماچ ماچ ماچ

سلام عزیزدلن خوش اومدی رفیق

hadiseh پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ


تولـــــــدت مبــــــــــارک

فائزه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

به به به به
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک ابجی میناایششششششششالا1200000000000000000000 ساله بشی.البته با یه کم تاخیر!

فائزه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

همه دسسسسسسسس دسسسسسس
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررک

اهههههههها

فاطمه خاتمی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

به به تولدش مبارک ایشاالله توی این سال به ارزوهای قشنگش برسه .من فکر نکنم بتونم پاتوق بیام بره همین الان تفریک گفتم .

مینا نوروزبیگی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام فاطمه جون!خیلی ممنون ازتلطف کردی آجی مهربونم!
ممنون از حدیثه جون،فائزه جون و فاطمه جون خاتمیخـــیــــــلـــی دوستون دارم!!!!

مهدیه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

من فردا نمیخوام برم مدرسه!!!!!!!!!!!!!!!!

زهرا زعفرانی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

فردا کی حوصلشو داره بره مدرسه!!!!!!!
تازه من امتحانم دارم!!!

MASOOME جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام...ببخشید دیر کامنت گذاشتم ولی خواستم تولد مینا جون رو بهش تبریک بگم.
تـــــــــــولــــــــــــــدت مبـــــــــبـــــــــــــــااااااارک.

فاطمه زاهدی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ببخشید مینای عزیزم با تاخیر
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
انشا اله که به همه ی آرزوهای قشنگت برسی

فاطمه قاسمی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

سلاااااااام فاطمه جون خوبی؟
مینا جان تولدت مبارررررک ایشالا صدساله بشی.

سلام عزیزم مرسی

فاطمه قاسمی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ http://mrynaz.blogfa.com

فاطمه جون این آدرس وبلاگ من وزهرا خوشحال میشیم بیاید

به به چچچچچچچچچچچشم!
حتما

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
من یادم رف بهت بگم :
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررک
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررک
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررک
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررک
با 3 روووووووووووووووووووووووووووووووووووز تاخیر

زهرااحمدی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام تولدت مبارک مینای عزیز

فاطمه خاتمی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام ابجی فاطی .نمیشه پاتوق از ساعت 8 باشه اخه من ساعت 9 نمیتونم ولی بازم تمام سعیم رو میکنم که بیام اصلا از الان اومدم که باشم .
حالا خودت چوطور موتوری عزیزززززززززززززززم ؟

سلام عزیزم خوبی تو من خوبم؟

مینا اکبری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

من همینجا از همه عذرخواهی میکنم
نمیدونم چی شد بعد اذان یکمی حالم دلم یه جوری شد.از خونواده خواستم ببرنم بیرون یکم ادمارو ببینم.حالم خوب شه.من عاشق اینم که تو ماشین باشمو اهنگ گوش کنم.نمیدونم چرا حالم خوب میشه.
احتمالا امشب نیستم.ولی اگه رفتم خونه مامان بزرگم سعی میکنم بیام.
معصومه جان ببخشید گفتم امشب حتما بیا ولی خودم نمیام.
امشبو ببخشید منو
چیزیمم نیستااااا.همینجوری..
دلم میخواد از خونه برم بیرون.
فعلا بای بای

مثل خودمی

حورا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

با نمی دونم چند روز تاخیر تولدت مبارک عزیز

MASOOME یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام.اجازه هست؟؟

بلهههه

MASOOME یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

من فک کردم دیر اومدم ولی انگار هنوز خبری نیس!!
بچه ها قبل از اینکه بیام انگشتمو با چاقو بدجور بریدم!!!!!!!!! خیلی خونریزی داشت... الان من یه کم به هم ریختم...ببخشید اگه زیاد کامنت نذارم ولی هستم.

اخی

فاطمه خاتمی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

سلامی دوباره هستیدهمگی ؟

حورا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

درود بر شرفت
شرف بر درودت!
چطور مطوری؟
سلام ب معصومه ی زخم خورده!می خوای بیام خون بدم برات؟!!!!

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟

تو میای من بسی خرسند میشم

MASOOME یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

اِ...مینا نمیاد؟؟؟؟ کاش اینجا میبود. الهی حال دلت خوب شه مینا جون.
فاطمه جون تو چرا عصر ییهو غیبت زد؟؟

من کامپیوترم قاطی داره

فاطمه خاتمی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

ای بابا انگار کسی جز من و معصومه جون نیستیم .ابجی فاطی خودت هستییییییییییی؟بابا چنوقت نبودم چه خبراااااااااااا؟

حورا هم هستا!!

خبرا رو رکه رو وب هست برنامه نوروزی رو شندی؟؟؟؟؟

مریم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام
تولدت مبارک مینا جون
بچه ها اینجا کسی هست؟

بلهههههههههههههههههه

فاطمه خاتمی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

ا حوراجون هم اومد .حالا راجع به چی بحرفیم ؟

ارع پیشنهاد بدین

MASOOME یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

سلااااااااااااااام حورا جون. زخم خورده رو خوب اومدی...
ممنووووووووووووووونم عزیزم. خودم یه جورایی جبران میکنم.

مریم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

آخی معصومه جون خدابد نده...ناراحت نباش خوب میشه

فاطمه خاتمی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ

اره بهارنارنج رو چندباری شنیدم ولی نوبرانه رو نه .چنگی به دل نمیزد برنامه ها .تلویزیون هم که چرت و پرت بود به غیر از باکی بریم سیزده بدر .ولی بازم رادیو رو به تلویزیون ترجیح میدم .شما چیا رو دیدید و شنیدید ؟

دیدن که هیچی

بهارنارنجو منو جوان و یه پیشنهاد خوشمزه رو شنیدم

مریم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام به حورا خانم وفاطمه خانم ومعصومه جون
چه خبرا؟

حورا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام به فاطمه و مریم!
منم وقتی میام وبت بسی خرسند میشم خواهر!مینا چرا نمیاد؟

امد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد