3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

ثبت نام کنید.....

از باشگاه رادیویی جوان جا نمونید....


 - برای شرکت در آزمون ورودی باشگاه رادیویی جوان مبلغ 200,000 ریال به شماره حساب 106108242 بانک تجارت شعبه صدا و سیما به نام شبکه رادیو جوان واریز نمایید و در هنگام ثبت نام شماره فیش بانکی و تصویر فیش بانکی را در فرم ثبت نام وارد کنید.

- مهلت ثبت نام در آزمون ورودی باشگاه رادیویی جوان از تاریخ شنبه 14/02/92 آغاز و شنبه 28/02/91 به پایان می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه: bashgah.radiojavan.ir مراجعه کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا اکبری یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

انشا.. همه ی کسایی که علاقه و استعدادشو دارن بتونن وارد بشن
من که نمیگم استعدادشو ندارم ولی علاقه...بیخی
ممنون از اطلاع رسانی

طوبی بانو سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ http://tooba18.blogfa.com

سلام فاطمه جان . خوبی عزیزم ؟! من هم یک رادیویی هستم مثل تو با اینکه کنکور دارم وولی اکثر برنامه های رادیو رو گوش میکنم ... بچه هایی هم که لینکشون کردم همه رادیویی اند . خوشحال میشم وبلاگ تورو هم لینک کنم . و خوشحال تر میشم اگه تو وبلاگ منو لینک کنی ! قربونت منتظرت هستم بهم سر بزن

salam. mamnon

hatman

مهدیه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

سلاااااااااام!
یعنی خوشم میاد در همه ابعاد اطلاع رسانی میکنی هاااااااااا!!!

یه نفر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام اون عکسایی که تازه گذاشتی و نوشتی شاهین شرافتی برنامه ی توپ
عکس اول و سوم مربوط به برنامه ی بامن حرف بزنه
اون آقایی که نشستن کنار شاهین شرافتی دکتر شیری هستن

mamnon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد