3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

3DAYE JAVAN

اخبار و اطلاعات شبکه جوان

یک برنامه............

سلام


امروز ساعت 2 یک برنامه متفاوت و خیلی جذاااااااااااااب به سردبیری اقای نادری مقدم به اسم


معلم خوب من


پخش میشه که میدونم حتما دوستدارید و میشنویدش

_________________________________________


گوینده های دوستداشتنی رادیو جوان سر یک کلاس هستن

نظرات 11 + ارسال نظر
حدیثه ولیون یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام


خخخخخخخخخخخخخخ برنامش خیلی باحاله
خنده های اینانلو فقط

مهدیه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

خداییش برنامه ش عاااااااااااااااااالی بود!!!

مریم دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

فاطمه جا ن سلام.....
من امروز اتفاقی یک ساعتشو گوش کردم....
زنده بود یا تولیدی؟
خیلی باحال بود

salam
bale zende bod

یـ ـڪـ شــروع פֿـوب... دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ http://agoodstart.blogfa.com

اِ وآآآآآآآآآآآآآآآ !!
معلم خوب من مگه واسه روز معلم نبود؟؟ این دیگه چی بود؟؟؟ من نشنیدم زیادی قشنگ بود بچه ها؟؟

bebin aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bod

مینا اکبری دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
عاااالی بووووووووووووود
به اروزم رسیدم.محبوب ترین گویندهای من همشوووون توی یه برنامه

18 دقیقه شو ضبط کردم.هی میگوشم هی میخندم

حوریه سلیمان سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام فاطمه خانم باعث افتخار با شما دوست باشم اگه اجازه بدید

سلام دوست عزیز

خواهش میکنم اختیار دارید.... خوشحال میشم

حورا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

کامنت من نیست

حورا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ

اوهههههههههه!اشتب شدبا وب اسماعیل پور اشتباه گرفتم!



خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فاطمه سبحانی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

تاریخه برنامه همینه؟ :
22 اردیبهشت ساعت 2 بعد از ظهر؟؟!!

salam are

mikhay az iranseda dan koni???????????????????? aya

سیده فاطمه سیدموسوی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://hamkelasi.blogfa.com

سلام خانوم ولیون من اسمتون رو تو شب۵ زاد دیدم
وقت کردین به من سربزنید

فائزه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامخوووووووووووووووبی؟؟؟سلااامتی؟؟؟؟چه خبراااااااااا؟؟؟؟؟/

سسسسسلام قربانت تو خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد